Suzy Skrevet 26. mai 2003 #21 Del Skrevet 26. mai 2003 Ehm... making a point here I presume... :o Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 26. mai 2003 #22 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg tror dere jentene sitter og stirrer på avataren deres og den totalt meningsløse TELLEREN over antall innlegg. Resultat: dere ønsker å være bidragsytere og ha flest mulig innlegg derav MENINGSLØSE kommentarer a la : "HELT ENIG !" "Som jeg skulle sagt det selv" "*smilie*" osv... OGSÅ kommer et eller annet SITAT i signaturen deres som dere mener å ha et personlig forhold til a la "livet er som en kommode, skuff på skuff" :-) Ta den! *smack over issen* og den! boink! *flat hånd mot pannen* terminator-zloty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 26. mai 2003 #23 Del Skrevet 26. mai 2003 Ja til avsnitt!!! Helt enig, som jeg skulle sagt det selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 29. mai 2003 #24 Del Skrevet 29. mai 2003 Pascal: "I am sorry to have written you a long letter. I did not have time to write you a short one" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå