Rapitap Skrevet 24. mai 2003 #1 Del Skrevet 24. mai 2003 Åh, det er så mange av dere som skriver så laaaaaaaaaaaaaaaaaaaange innlegg. Av og til orker jeg ikke å lese alt, liker bedre å skrive......kan noen prøve å kortfatte seg littegranne. Eller skriv det som en novelle, da muligens med tittel :MORD! Men på den annen side, er det nok nødvendig for noen å skrive masse masse masse massse masse, og så er den 'røde tråden' borte , just like that: Sårri litt folks......men jeg sitter også tenker eller kvelurelerer som en ekte vannmann på at selføgelig er det vanskeligste med websider og ha ett INNHOLD. Det er lett å fjase rundt grøten istedet for å bare SAY IT MAN! Men så bleiker man ut igjen, og plutselig er det bare 'gjester' pålogget..... Huff...og JA, på toppen av alt er det GRAND PRIX. Må bare fortelle dere at min mann ble temmelig sjokka da han kom til dette landet og fikk en bøtte med øl, og en graderignsliste over klær, sanger, performance og alt det derre, og gjette på vinner. Det var vennefest og jeg tok han med. *stakker*. Han trodde vi alle var klin kokos. What the fuck? Do you jugde people like that...no wonder Janteloven lever. Vi elsker å slenge dritt og rakke ned på folk! Ikke sant NEMI?!?!?!?!?!?!? Vel, da har jeg lagt det store egget og motsagt meg selv. Bugger! Lite innhold og mye fjas, men hva ville forumet vært foruten ord???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 24. mai 2003 #2 Del Skrevet 24. mai 2003 Du kan få sagt det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. mai 2003 #3 Del Skrevet 24. mai 2003 Må vel bli noe av det samme som "Vondt skal vondt fordrive".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. mai 2003 #4 Del Skrevet 24. mai 2003 Vel, nå har det seg slik at folk er forskjellige også her inne. Akkurat som en vennegjeng på kafe: Noen prater hele tiden, andre prater masse-masse-masse mens atter andre bare er til stede og sier lite. Men jeg tror nok jeg forstår hva du mener En luring sa en gang at det er en kunst å uttrykke noe komplisert enkelt...! Eller å si noe langt kort...! Når det gjelder Melodi Grand Prix, så kan min ærbødige mening oppsummeres enkelt og greit: MGP er helt pyton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 24. mai 2003 #5 Del Skrevet 24. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 24. mai 2003 DU liker best å skrive, derfor skal ikke vi andre skrive så mye? Egentlig så forventer jeg ikke så utrolig mange svar på mine kverulante spinneriner...tror ikke folk gidder å lese alt..er litt ydmyk der....MEN, det er sabla gøy å se at andre har samme humor som meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 24. mai 2003 Når det gjelder Melodi Grand Prix, så kan min ærbødige mening oppsummeres enkelt og greit: MGP er helt pyton! Der er jeg helt enig med deg, men jeg 'måtte' liksom gå på den festen av flere grunner. Jeg var helt varm på ørene hele tiden vi satt med TV på surround og greier...(hehehe..HELT FucKINGS HArry!!) og flau over mine venner (hehehe) som sitter og høyer og skriker og tar helt av....av Melodi Grand Prix...(hehehe) Men vi to (han som jeg er gift med) kom jo litt nærmere hverandre og hadde det gøy ....for det er god underholdning å se på venner hvordan de reagerer og hva de synes er fint og ikke fint, og ikke minst hvorfor de synes det. Og utviklingen av hva de mener jo mer de drikker.....(HAHAHA!) Har mange morsomme historier der.. Jævla interessante greier!...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 24. mai 2003 #8 Del Skrevet 24. mai 2003 Anafugia: I ur avatar. Den er ytterst beskrivende i seg selv Ord er overflødige. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 24. mai 2003 Anafugia: I ur avatar. Den er ytterst beskrivende i seg selv Ord er overflødige. Vibeke Tusen takk! Kom på den en morgen...det er da jeg husker drømmer og er litt sånn....vel ikke helt våken....så mitt fulle nick er Anafugia Rapitap. Hehehe...I like it! Fuck Janteloven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. mai 2003 #10 Del Skrevet 24. mai 2003 Helt enig med deg angående laaaaaange innlegg, jeg hopper elegant over enkeltes innlegg. Og prøver selv å fatte meg i korthet. Har da andre ting å foreta meg om dagene enn å lese milelange innlegg, når det samme budskapet kunne vært gitt i ett avsnitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2003 #11 Del Skrevet 24. mai 2003 Uff.... har nesten fått komplekser jeg, for "alle" skriver jo side opp og side ned nesten- bare ikke jeg! Men, det er godt og se at jeg ikke er alleina!! MarianneE: Nok en gang kortfattet......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. mai 2003 #12 Del Skrevet 24. mai 2003 Innlegget var for langt til at jeg gadd å lese det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 24. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 24. mai 2003 #14 Del Skrevet 24. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mai 2003 #15 Del Skrevet 24. mai 2003 Det verste er lange innlegg, uten et eneste jævla avnitt. De som skriver slik har sikkert noe viktig på hjertet, men de har neppe mange lesere. Folk gidder ikke, vi er ganske tabloide, slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. mai 2003 #16 Del Skrevet 24. mai 2003 Pleier ikke å skrive så lange innlegg jeg, men det er ikke dermed sagt at inneholdet er ryddig og oversiktelig av den grunn... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 24. mai 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 24. mai 2003 Ja, noen er helt klar i sin tale...for all del....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. mai 2003 #18 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg skriver kort og uoversiktlig. Enkelt og greit :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. mai 2003 #19 Del Skrevet 25. mai 2003 Ja til avsnitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 26. mai 2003 #20 Del Skrevet 26. mai 2003 Care skrev: Innlegget var for langt til at jeg gadd å lese det Kunne ikke vært mer enig.....ALTFOR laaaaaangt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå