Gå til innhold

Her ser dere meg da...

Gjest Mzfire

Anbefalte innlegg

Gjest Mzfire

Flott jenter, dere er tøffe dere å da. Pene alle sammen ;) Og Care du ligner litt på Demi More i øynene ja. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må krympe bildet slik at det er "lite nok".

Du har sikkert et eller annet bildebehandlingsprogram på PC-en din som kan brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så pen du er :P

Trenger vel ikke å slanke deg du vel? Synes jeg husker du fortalte at du måtte ned noen kilo?+ Ser ikke sånn ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Takk Tuva77, du er snill da :) Bildet ble tatt i fjor sommer og da veide jeg like mye som nå eller noen kilo ekstra da, så. Men la på meg på høsten og vintern 8-9 kg .. Men nå ser jeg slank ut.. Men jeg får se å bli fornøyd med meg selv :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skapt en ny trend du Mzfire.. Ser at flere og flere ( inkludert meg selv, selv om jeg har gjort det litt uklart.. :wink: ) har lagt ut bilde av seg selv på avataren...

Morsomt.

Det er jo så utrolig mange pene jenter her jo... :D

Mzfire: Du trenger IKKE gå ned noen kg.. Syntes du er FLOTT jeg.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo knallvakker du Mzfire!!!!!! :o

Hvor er alle datanerdene jeg trodde var her.....???? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Mzfire!!! :D Trengte den i dag!

Her er da jeg også... Siden dere er så tøffe kan vel jeg også!... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ingen av dere som trenger å slanke dere vil jeg påstå!

Flotte jenter/kvinner/damer/menn/gutter (stryk det som ikke passer) alle sammen jo :wink:

Har vært hårete lenge nok nå så jeg hiver meg på jeg og. Litt ettertenksom kanskje men det er vel meg i et nøtteskall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

eeee. jo takk! Men det var UTROLIG skremmende å se bildet sitt på nettet gitt.... :-? Og så passet det ikke til en del av det jeg skriver.... :wink:

Varer ikke lenge før jeg er i sjøen igjen tenker jeg!

Men må si at det bildet du har gitt meg IKKE stemmer! ... Du er slankere, penere, har lengre hår, og ser kortere ut... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Morro å høre Lasse. Syns det er så morro å vite hvordan du har forestilt meg. Jeg er jo ikke så høy da syns jeg. Merker det på bukser. Alltid for lange på beina. Slitsomt.. Jeg er slank nå, men føler meg ikke bra nok, Håret er ikke like langt som på bildet og det sørger jeg over. Men, men. Ellers er jeg lik. Du gleder meg med kommentarene dine, det skal du vite :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva, jeg synes noe av "spenningen" ble borte ved at vi la ut bilde av oss. Jeg angrer ihvertfall på at jeg la meg ut. Synes faktisk at det var spennende å ikke vite hvem som satt bak nicket.

...rare meg... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...