Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. mai 2003 #41 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; du er kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. mai 2003 #42 Del Skrevet 25. mai 2003 Samara: Du er MYE søtere enn din navnesøster fra The Ring :D Det er liksom det jeg assosierer deg med.. Søte jenter alle som er her inne jo. Tror nok ikke jeg skal legge inn noe bilde nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. mai 2003 #43 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er virkelig morsomt å se ansikt til nickene. Håper flere tør legge ut en lite glimt av seg. Kattastrofe, du hadde jo et bilde av deg ut her før. Kan du ikke legge deg inn da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 25. mai 2003 #44 Del Skrevet 25. mai 2003 Samara: Du er MYE søtere enn din navnesøster fra The Ring :D Det er liksom det jeg assosierer deg med.. Hehe, jeg velger å ta det som et kompliment... Men det skal kanskje ikke så mye til heller da Har ikke sett filmen jeg da... Kanskje jeg ikke tørr ha samme nick etterpå? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. mai 2003 #45 Del Skrevet 25. mai 2003 Det er virkelig morsomt å se ansikt til nickene. Håper flere tør legge ut en lite glimt av seg. Kattastrofe' date=' du hadde jo et bilde av deg ut her før. Kan du ikke legge deg inn da :blunke:[/quote'] Joda, men det blir bare et halvt ansikt, for jeg vet ikke hvordan jeg forminsker bilder.. vet du kanskje? er i jpg format Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. mai 2003 #46 Del Skrevet 25. mai 2003 Joda, men det blir bare et halvt ansikt, for jeg vet ikke hvordan jeg forminsker bilder.. vet du kanskje? er i jpg format Er ikke noen kløpper på data, for det meste selvlært, men jeg åpner bildet i Microsoft Photo edit og redigerer det der. Vel, jeg har bare et halvt ansikt, tør ikke vise noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. mai 2003 #47 Del Skrevet 25. mai 2003 Vel, her har du mitt halve, uklare ansikt :D Om du er fryktelig nyskjerrig kan jeg heller sende deg et bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. mai 2003 #48 Del Skrevet 25. mai 2003 care, for hver gang jeg ser avataren din nå, jo mer synes jeg du ligner på Demi Moore! Det MÅ da være henne og ikke deg det er bilde av??? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. mai 2003 #49 Del Skrevet 25. mai 2003 care, for hver gang jeg ser avataren din nå, jo mer synes jeg du ligner på Demi Moore! Det MÅ da være henne og ikke deg det er bilde av??? Lillian nå tuller du Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. mai 2003 #50 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg er DØNN SERIØS jeg, care!!!!! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. mai 2003 #51 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg er DØNN SERIØS jeg, care!!!!! Lillian Får kanskje ta det som et komplimang, selv om jeg aldri har lagt noe merke til øynene til hun demi- dama. Har aldri hørt at mine øyne ligner på hennes, selv om jeg har fått komplimanger for øynene mine- helt fra jeg var en neve stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. mai 2003 #52 Del Skrevet 25. mai 2003 Så modige dere er da. Vet ikke om jeg tør helt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. mai 2003 #53 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg har bare rare bilder jeg. Gjør alltid en grimasje eller ser sur ut på bilder. Liker ikke å bli tatt bilde av nemlig Same goes for me! Har et anstrengt forhold til alle kameraer jeg ikke holder i hånden selv.... Men: Mzfire, Care, Katta, Xeyes og Samara (mfler): Dere er jo riktig så fotogene! Kjempegøy å se (mer og mindre) av fjesene deres! Tøffinger!! (Her er et bilde av meg: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. mai 2003 #54 Del Skrevet 25. mai 2003 care, for hver gang jeg ser avataren din nå, jo mer synes jeg du ligner på Demi Moore! Det MÅ da være henne og ikke deg det er bilde av??? Lillian Akkurat det tenkte jeg også! Så pene øyne (for ikke å snakke om øyevippene!!!!) du har, Care! (blir litt missunnelig, men trøster meg med at nesa di sikkert er 1 meter lang med store vorter på ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. mai 2003 #55 Del Skrevet 25. mai 2003 Så pene øyne (for ikke å snakke om øyevippene!!!!) du har, Care! (blir litt missunnelig, men trøster meg med at nesa di sikkert er 1 meter lang med store vorter på ) Ja, det er nok en grunn til at nesen min ikke er med. Det er ikke den jeg er mest stolt av for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 25. mai 2003 #56 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg har "lånt" Dido's ansikt, jeg. Vi skal visst likne (og det tar jeg som et kompliment). Er koselig, da Vibeke :o Dido? Er dette Dido? Jeg har alltid trodd det var en av tv2's værdamer... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 26. mai 2003 #57 Del Skrevet 26. mai 2003 Åh, så pen du er Mzfire! :D Virkelig mange søte jenter her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2003 #58 Del Skrevet 26. mai 2003 Nei og nei, jenter! Dere er virkelig vakre alle sammen! Tør nok ikke vise mitt ansikt i offentlighet på denne måten... Hilsen fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 26. mai 2003 #59 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg turte visst jeg... :oops: Var på tide med en ny avatar uansett.. :D Har fomla en del med å få bildefilen i liten nok, men det gikk til slutt.. (med litt hjelp fra en kollega) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 26. mai 2003 #60 Del Skrevet 26. mai 2003 Turte visst tilslutt jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå