Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #1 Del Skrevet 23. mai 2003 Tenkte jeg kunne ta meg selv som avatar så får dere se åssen jeg ser ut. Forskjellen nå er at jeg ikke har like langt hår dessverre. Men sparer for harde livet. Har håret til nakken da. Her har dere meg da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. mai 2003 #2 Del Skrevet 23. mai 2003 Fine jenta! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #3 Del Skrevet 23. mai 2003 Så hyggelig Vibeke Liker din avatar best, du ser så koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. mai 2003 #4 Del Skrevet 23. mai 2003 Så fin du er.... Flott jente er du Mzfire.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #5 Del Skrevet 23. mai 2003 Hehe nå blir jeg veldig flau her, takk for rosen Skusla, det setter jeg stor pris på. Dine ord gjør meg glad Ut fra beskrivelsen din om deg på snikk-snakk har jeg bilde av deg som ei pen jente med langt blondt hår :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. mai 2003 #6 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har "lånt" Dido's ansikt, jeg. Vi skal visst likne (og det tar jeg som et kompliment). Er koselig, da Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. mai 2003 #7 Del Skrevet 23. mai 2003 Det er rart; For Vibeke ser jeg for meg som avataren.. Knytter det bildet opp mot deg... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 23. mai 2003 #8 Del Skrevet 23. mai 2003 trodde vibekes avatar var av henne selv jeg siden bildet hennes ser så naturlig ut... selv er min avatar av meg selv. flott bilde mzfire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #9 Del Skrevet 23. mai 2003 SÅ morsomt da, jeg har også sett for meg Vibeke som på avataren. Da harmoniserer den veldig. Jeg kunne tenke meg at du ser ut som på avataren, fint bilde, tøft :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. mai 2003 #10 Del Skrevet 23. mai 2003 Pen du er MzFire :D Synes også avataren til Vibeke "matcher" henne veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 23. mai 2003 #11 Del Skrevet 23. mai 2003 Syns du Diva ? Så koselig Nå ble jeg glad. Ja da får jeg høre på det da. Men jeg husker bildet av deg Diva og du er en skjønnhet du :D Nattaklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. mai 2003 #12 Del Skrevet 23. mai 2003 Syns du Diva ? Så koselig Nå ble jeg glad. Ja da får jeg høre på det da. Men jeg husker bildet av deg Diva og du er en skjønnhet du :D Nattaklemmer Haha,- skjønnhet tja og tja... :oops: Men takk for det Vet du hva ? Bare glem alle fotomodeller på 185 og 40 kg, VI her på KG danker de fleste ut :D :D Det er flere og flere som har seg selv som avatarer nå, og jeg synes faktisk alle er flotte Juger ikke asså Synes vi er en flott samling med jenter og gutter her,- også i sjelen... Nattaklem fra meg : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. mai 2003 #13 Del Skrevet 23. mai 2003 Ja, du er pen Diva.. For det VET jeg.... :D Basta bom! Jepp, med så mange pene jenter her på KG, så danker vi ut de fleste..... Har vurdert å ha meg selv på avataren jeg også, men jeg vet ikke om jeg tør faktisk.. Får tenke på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 23. mai 2003 #14 Del Skrevet 23. mai 2003 Jooo, Skusla! Du er kjempeflott selv Tror også alle andre vil synes det :D Ta sjansen Nattaklem fra meg, som skal besøke dagboka di strax (fy på lanken til meg, har vært såå sløv....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 24. mai 2003 #15 Del Skrevet 24. mai 2003 Ja du er flott Skusla Når sant skal sies er vi veldig pene vi Kg brukere Jeg har ikke noe modellhøyde. Mine 1, 68 cm er ikke så mye. Men jeg klager ikke Dere kommer med så fine innlegg dere jentene mine Diva og Skusla. Natta klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. mai 2003 #16 Del Skrevet 24. mai 2003 Tusen takk for fine ord Diva og Mzfire.. Blir flau jeg nå.. :oops: Er ikke så høy jeg heller da Mzfire... 165 cm.. Så jeg er vel det man kalles "lita".. Meeeen, jeg trives der nede jeg.. Jaaaaaa, besøk dagboka mi du Diva.. Det er ALLTID så koselig å få hilsen fra deg.. Men nå er det natta for små Skusler.. Skal opp tidlig i morra på planteshopping, å da må jeg være i form- Natta alle sammen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2003 #17 Del Skrevet 24. mai 2003 Så moro at du har lagt bilde av deg selv i avataren, Mzfire! Du er virkelig ei pen jente! Moro å se bilder av folk her inne - og knytte noen ansikter til nick'ene! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. mai 2003 #18 Del Skrevet 24. mai 2003 Flott jente du! Lykke til med hårsparingen da, fryktelig kjedelig. Fatt mot, plutselig en dag er det sånn som du vil ha det. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. mai 2003 #19 Del Skrevet 24. mai 2003 Så pen du er :D Veldig tøff som har lagt deg ut så tydelig også. Jeg måtte redigere litt på bildet mitt før jeg la det ut jeg, men det er meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samara Skrevet 24. mai 2003 #20 Del Skrevet 24. mai 2003 Ut i fra bildet så ser du veldig pen ut! :D Synes det var morsomt å lese den lange tråden om hvordan folk ser for seg hverandre. Selv har jeg jo ikke vært her så lenge, så jeg har ikke rukket å danne meg bilder av så mange... Og jeg tror ikke så mange har lagt merke til meg engang... Men jeg blant de mange som "henger" her, så har jeg lagt merke til deg MzFire. Tror blant annet jeg la merke til deg fordi du er født i løven, omtrent samtidig som meg og i samme år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå