Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #1 Skrevet 1. juli 2008 Det dumpet 3 bøker ned i postkassen forrige uke. Glemte å avbestille Jeg har ikke råd til å kjøpe de her bøkene nå, så hvordan bruker jeg egentlig angreretten? Og hvor mye må jeg regne med å måtte betale på postkontoret?
Gjest *Ulla* Skrevet 1. juli 2008 #2 Skrevet 1. juli 2008 I pakken din så fulgte det vel med en returseddel? Iallefall noe som skal festes utenpå pakken du vil sende tilbake. Jeg sendte tilbake en bok en gang, da betalte jeg ca. 50 kr. Men ikke noe på postkontoret, fikk det i regning av bokklubben etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Aha Ikke verre altså Har ikke åpnet pakkene ennå, var ikke helt sikker på om det var "lov" med tanke på returrett, og så greit å høre med ekspertisen Utrolig deilig det ikke må betales nå, for 150 kr hadde jeg måttet ta fra matbudsjettet. Hadde jo gått greit, men havregryn er kjedelig Er det noen som vet om de samler opp regningene så jeg får en regning for alt, eller får jeg 3 småregninger jeg må huske på? *distre*
Adonia Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 er det bokklubben.no? du kan også levere bøkene på utsalgstedet deres i nydalen! veldig greit hvis man bor i nærheten mener man må betale returporto selv hvis man glemmer å avbestille bøker??
Gjest gladlaks Skrevet 1. juli 2008 #5 Skrevet 1. juli 2008 Jeg har også levert de på nydalen. Satte kryss over adressen min og la de i postkassa på utsiden. Du kan også ringe og spørre de hvis du lurer.
Jade Skrevet 1. juli 2008 #6 Skrevet 1. juli 2008 Har aldri opplevd at det er returseddel i pakken. Jeg har sendt den fra posten på billigest mulig måte. Tviler på at straffeportoen bokklubben får for manglende porto (som du får regning på fra bokklubben) er billigere enn vanlig porto...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå