Lille84 Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 skal reise til spania. vi bor gratis det er deielig. men hvor mye burde jeg ta med meg av penger. hørt det er billig der nede også. da tenker jeg hvor mye UTEN om shopping. skal være der i 16 dager.
Gjest Gjest_Hallo_* Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Det er jo umulig for oss å si da.... Bor du slik at dere kan lage froskost, lunch og middag der eller må du regne med å spise de fleste måltider ute?? Og om du kan spise der, planlegger du alikevel å spise mye ute? Hvor i Spania er det? Hvor mye spiser du? Liker du små tapas steder eller foretrekker du de typisk turiststedene? Skal du drikke vin?? Som du skjønner så er det helt umulig for oss å svare på....
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Du bør ihvertfall regne med at du bruker 300kr pr dag i snitt.
yoga Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Husk at det er minibanker der nede og, sånn at du kan få tatt ut med Visa, hvis du ikke har med nok
Gjest Gjest_L Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Jeg tror jeg ville tatt ut flere ganger underveis jeg, å ha med seg penger for 16 dager ser jeg ikke noe poeng i, det finnes da VISA kort og minibanker. Bare pass på å ha penger på kontoen, evt kan du alliere deg med noen her hjemme som kan overføre penger til deg hvis det blir for lite det du har satt av.
Lille84 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2008 Hadde ikke tenkt til å ta med kontanter ned, tar det der nede, tenkte mest på hvor mye jeg burde hatt på konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå