Gå til innhold

Skattepengene

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lilly_*
Skrevet

Jeg skulle hatt ubet 12500, men fikk kun 6000 igjen?? Har fått to brev om at jeg skulle få igjen 12500, trodde ikke det ble gjort slike feil??

Skylder ingen penger eller noe slikt

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har du fått støtte fra sosialtjenesten det siste året? I såfall har de tatt refusjon i skattepengene

Skrevet
Har du fått støtte fra sosialtjenesten det siste året? I såfall har de tatt refusjon i skattepengene

Nei, har ikke det. Har ingen økonomiske problemer.

Fikk brev fra skatteetaten i dag, hvor de hadde trukket 5700 fordi jeg ikke hadde bet eiendomsskatte. Det har jeg, for flere mnd siden også!!!! Jeg dobbeltsjekket inne på kontoen min, og det står at den ble trukket også. Jeg skrev ikke kid, så kanskje derfor jeg har blitt trukket. At komunen ikke har fått det med i regnskapet.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du ikke har oppgitt KID-nr når du betalte regningen, vet jo ikke kommunen hvem det er som har betalt inn pengene. Ergo har de ikke registrert din betaling.

Skrevet
Hvis du ikke har oppgitt KID-nr når du betalte regningen, vet jo ikke kommunen hvem det er som har betalt inn pengene. Ergo har de ikke registrert din betaling.

Jeg skrevi feltet mitt f.nr, adr og at det var eiendomsskatt. Pleier å funke det da

Gjest Gjest
Skrevet

Skaff deg en kvittering å vise til, så kan det hende du får ordnet opp i saken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...