Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg betalte kr 1200 for dagslinser for eit halvt år no nylig. Er dette ein rimelig pris? Brukar Specsaver som optikar etter eg bytta i år.

Kor mykje brukar du på linsene dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har månedslinser, betaler rundt 600 kr for et halvt år. Veldig fornøyd med dem, aldri hatt noe problemer. Men aldri hørt rundt om kontaktlinsepriser, så aner ikke hva det ligger på :)

Skrevet

Jeg kjøper linsene min på www.lensway.no

Der er det mye billigere, og de fleste optikerne kjøper linsene til kundene sin der.

Gjest Lacuna
Skrevet

For meg høres 1200 ut som en absolutt akseptabel pris, spesielt på dagslinser. Jeg bruker selv Focus Dailies on-off, og de koster ca 200 kroner for en måneds forbruk når jeg bestiller på http://www.shopping4net.com/no/Kontaktlinser.htm. Lensway mener jeg har dyrere porto hvis du ikke bestiller veldig mye på en gang.

(Og jeg tviler sterkt på at optikere bestiller fra en nettbutikk i stedet for å få varer direkte fra leverandørene.)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker dagslinser og betalte vel rundt 1100kr på Lenson nå nylig.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg bruker dagslinser og betalte vel rundt 1100kr på Lenson nå nylig.

...for 6 mnd forbruk.

Skrevet

Oj. Jeg betaler ca 1000 for 6 par Focus Monthly-linser hos min optiker. Jeg tror jeg skulle sjekke nettet her ja..

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Oj. Jeg betaler ca 1000 for 6 par Focus Monthly-linser hos min optiker. Jeg tror jeg skulle sjekke nettet her ja..

Dere som kjøper på nettet: Hva betaler dere for kontroll av øynene hos optiker? Man skal jo gå til kontroll hvert halvår.

Gjest Gjest
Skrevet
Dere som kjøper på nettet: Hva betaler dere for kontroll av øynene hos optiker? Man skal jo gå til kontroll hvert halvår.

450kr. Men prisen på kontrollen blir den samme uansett om jeg kjøper linser der eller ei.

Gjest Raptuza
Skrevet

Det held å gå årleg til optikarkontroll om du ikkje har noko problem.

Skrevet

Jeg bestiller mine farge-månedslinser med styrke på Shopping4net for ca. 600,- - dette er for 6 mnd bruk. Hos optikeren min betalte jeg 1200,- for 6 mnd.

Skrevet

Jeg har briller til daglig og bruker engangslinser til fest og om sommeren. Siden jeg bestiller linser på nett (Lensway) slipper jeg å tenke på årlig kontroll for å få kjøpt linser hos optiker. Halvårlig kontroll har jeg aldri hørt om er nødvendig. Jeg tar linsekontroll når jeg kjøper nye briller, noe som skjer hvert 2.-4. år.

Gjest Raptuza
Skrevet

For min del så blir Shopping 4Net kr6 dyrare for meg....!!!

Skrevet

Betaler 1188kr for 6 mnd med endagslinser fra shopping4net!

Gjest Gjest
Skrevet
For min del så blir Shopping 4Net kr6 dyrare for meg....!!!

Prisene kan variere veldig fra butikk til butikk ja. Når jeg skal ha nye linser pleier jeg å gå inn på Kelkoo for å sammenligne priser. Det er ikke alle butikkene som er med der, men det sparer tid i forhold til å sitte og google fram alle de ørt og førti linseselgerne som har etablert seg på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...