Gå til innhold

Fungerer det med Power Point presentasjon for menn?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er i forhold med en veldig hyggelig og flott mann. Det er imidlertid noen "skjær i sjøen" og hindre, som gjør at han og jeg ikke kan fortsette.

Det kunne ha gått bra, hvis mannen ikke var handlingslammet og tok et valg.

For å markere sitt budskap og få klart fram hva jeg tenker slik at mannen vet hvor han har meg: kunne det være en idé å snakke det språket han kan fra jobb: nemlig gjennom en Power Point presentasjon, som hadde bakgrunn, mål, visjoner og konklusjon med et bestemt poeng?

Kunne man i det minste være sikker på at han da ville vite hvor han hadde deg, eller ville det være for dumt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoho! Fantastisk!

Det skal jeg jammen prøve neste gang det er noe jeg vil ta opp.

Og jeg tuller ikke!

Synes absolutt du burde gi din egen idé en sjanse... :Nikke:

Skrevet

Foreslår da en gap-analyse for å kartlegge avvikene mellom as-is og to-be målbildet. En SWOT-analyse kan også gi et bra bilde ;)

Du kan også vurdere å opprette et visjonsdokument slik at han får et klart bilde av hva han bør strekke seg mot. Ikke glem å inkludere en executive summary.

:kaffe:

tingeling

Gjest Gjest
Skrevet

...og risk elements + sannsynlighetsvurderinger av mulige utfallsrom.

Skrevet

Man skal ikke blande jobb og privatliv, sies det. En PP-presentasjon blir vel kanskje litt for ufølsom når man har med en annen person å gjøre? Bare fordi du mener dette kan være en god måte, kan det hende han ser deg som kald og kynisk som velger å framvise problemene i forholdet deres på den måten.

Gjest Gjest
Skrevet

DO IT!

:D

og for å sørge for at han følger med så presenterer du dette kun ikledd stilettos og stay-ups.

(eller kanskje det er da han ikke klarer å følge med)

Skrevet
...og risk elements + sannsynlighetsvurderinger av mulige utfallsrom.

Husk laserpenn, og flip-over til å notere eventuelle kommentarer til presentasjonen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...