Gå til innhold

Interessert i to menn samtidig , hmm

Gjest En gjest.

Anbefalte innlegg

Gjest En gjest.

Ja, jeg har virkelig klart det. Traff en mann på en dating nettside for en måned siden. Har datet han in real en gang etter mange både tlf samtaler og chatt. Denne mannen er høyt utdannet, flott og har alle de kvaliteter jeg ser etter. (Er selv utdannet så det er litt greit å være på samme "plan".....missforstå meg rett)

MEN, så var jeg en veninnetur på byen, der traff jeg verdens mest sjarmerende mann. Han er murer av yrke, litt røff i væremåte, men så heeerlig.

Begge er herlige på hver sin måte..Hjeelp hva gjør jeg.........

Noen som har erfaring i dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har ikke erfaringer fra samme problem. Men det første som slår meg er at du bør prøve å holde deg til et vennskapelig forhold til begge to, inntil videre. Ta deg tid til å bli kjent. Om en av dem er drømmemannen vil du nok oppdage det snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Sannsynligheten er vel ganske stor for at en av disse to også er interessert i flere enn deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Ja, altså. Da kan det jo hende at ting ordner seg helt av seg selv.

Det er veldig vanlig at de man treffer på nett har kontakt med mange personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gjesten_*

TS her

Ja klart det er vanlig, det ser jeg jo selv, men jeg vet at han på nettet ikke har kontakt med flere. 1. Han sier det, og 2. Han har ikke vert på, på 5 uker.. men som dere sier; Det ordner seg vel av seg selv :) Håper det, fordi jeg liker ikke situasjonen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

TS

Hehe, ja vet, jeg er og han er, men det er egentlig ikke problemet. Han er interessert i meg. Jeg i han, men jeg har plutselig klart bragden å bli interessert i to. Thats my problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kresen?

Heldige deg... :)

Jeg klarer ikke å bli interessert i EN engang...

HVOR finner man de fine mannfolka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En gjest

TS her.

Hehe, Ja det var en anne måte å se det på :=)

Det er bare å ikke leite så kommer de dettende av seg selv. Ikke legge for mye "stress" det,,

Selv var jeg ikkke registrert på denne nettsiden for noe mere enn å bare se fordi jeg ikke har gjort det før. Fikk en mail, and thats it. Han andre spurte jeg helt tilfeldig om hjelp til å holde et glass. Jeg såg ikke hvem eller hvordan han såg ut en gang før det bare sto den typen å holdt glasset for meg. Ikke stress, ikke let. Thats my advice...

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hm, Brad Pitt bor da ikke i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...