Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #1 Del Skrevet 26. juni 2008 Det er så typisk meg å falle for sånne. Menn som ikke er villig til å jobbe for å få i gang et forhold, eller holde det i gang for den saks skyld, for de er egentlig ikke interessert i å ha noe forhold. Så bruker jeg masse tid og krefter på å overtale de til å gå inn i et forhold med meg likevel. Jeg er den som drar lasset hele veien, sender søte meldinger akkurat passe sjelden så de ikke blir lei av meg men samtidig husker meg, tar akkurat passe mye initiativ etc, og lar de være helt seg selv hele veien. Og så ofrer jeg meg selv og mine egne behov i prosessen. Til jeg blir lei av at mine behov blir oversett, og dumper den stakkars typen som på det tidspunktet har rukket å bli glad i meg. Er på vei inn i et nytt sånt forhold nå. Dvs jeg kan ennå backe ut. Og det tror jeg at jeg vil gjøre. Den jævla dusten er stort sett veldig flink til å svare på meldinger (sms/msn etc) (som jeg kanskje sender 2 ganger i uka eller noe deromkring), og han er veldig kjærlig og omtenksom de gangene vi treffes, men han tar ytterst sjelden initiativ til noe selv, og innimellom gidder han ikke svare heller. Han holder meg liksom akkurat på pinebenken hele tiden, responderer bare akkurat så mye at jeg fortsatt tror han er interessert, men heller ikke mer. Blir så utrolig lei av sånne, og utrolig lei av meg selv som gidder å holde på sånn. Nå orker jeg ikke mer av det. Faen, hvis han vil ha meg så kan han vel gidde å løfte litt mer enn én finger!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pokahonta Skrevet 26. juni 2008 #2 Del Skrevet 26. juni 2008 Det er så typisk meg å falle for sånne. Menn som ikke er villig til å jobbe for å få i gang et forhold, eller holde det i gang for den saks skyld, for de er egentlig ikke interessert i å ha noe forhold. Så bruker jeg masse tid og krefter på å overtale de til å gå inn i et forhold med meg likevel. Jeg er den som drar lasset hele veien, sender søte meldinger akkurat passe sjelden så de ikke blir lei av meg men samtidig husker meg, tar akkurat passe mye initiativ etc, og lar de være helt seg selv hele veien. Og så ofrer jeg meg selv og mine egne behov i prosessen. Til jeg blir lei av at mine behov blir oversett, og dumper den stakkars typen som på det tidspunktet har rukket å bli glad i meg. Er på vei inn i et nytt sånt forhold nå. Dvs jeg kan ennå backe ut. Og det tror jeg at jeg vil gjøre. Den jævla dusten er stort sett veldig flink til å svare på meldinger (sms/msn etc) (som jeg kanskje sender 2 ganger i uka eller noe deromkring), og han er veldig kjærlig og omtenksom de gangene vi treffes, men han tar ytterst sjelden initiativ til noe selv, og innimellom gidder han ikke svare heller. Han holder meg liksom akkurat på pinebenken hele tiden, responderer bare akkurat så mye at jeg fortsatt tror han er interessert, men heller ikke mer. Blir så utrolig lei av sånne, og utrolig lei av meg selv som gidder å holde på sånn. Nå orker jeg ikke mer av det. Faen, hvis han vil ha meg så kan han vel gidde å løfte litt mer enn én finger!!!! Det er sånn typisk når vi er litt for desperate på å få kjæreste. Har vært der selv. Vi blir litt for ivlige, guttene merker det, og trekker seg tilbake selv. Ingen lett oppskrift dette her.. Har ikke funnet den perfekte oppskrift desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2008 #3 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det ikke bedre å finne noen du slipper og overtale til å bli sammen med deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 26. juni 2008 #4 Del Skrevet 26. juni 2008 Er det ikke bedre å finne noen du slipper og overtale til å bli sammen med deg ? Helt enig. Eller at trådstarter slutter å jobbe så for å få menn interesserte. Som oftes interesserer man seg minst for de som viser sin interesse med en gang og som jobber for å få en på kroken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #5 Del Skrevet 27. juni 2008 Helt enig. Eller at trådstarter slutter å jobbe så for å få menn interesserte. Som oftes interesserer man seg minst for de som viser sin interesse med en gang og som jobber for å få en på kroken. Heh, jeg bare må le litt at jeg skulle komme over en tråd her på KG om en jente som faktisk må jobbe for å finne seg en mann hun er "verdig". Jaja, det er ennå håp for menneskeheten. Jeg tror det heller er deg det er noe galt med ts, enn ALLE de du har vært med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #6 Del Skrevet 27. juni 2008 Heh, jeg bare må le litt at jeg skulle komme over en tråd her på KG om en jente som faktisk må jobbe for å finne seg en mann hun er "verdig". Jaja, det er ennå håp for menneskeheten. Jeg tror det heller er deg det er noe galt med ts, enn ALLE de du har vært med. Også, en lite notis til ts Du bør kanske roe ned. Hvis du skal ligge med alle du er sammen med, og du slår opp hver uke.. vel. Det er ikke attraktivt i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 27. juni 2008 #7 Del Skrevet 27. juni 2008 Og så ofrer jeg meg selv og mine egne behov i prosessen. Til jeg blir lei av at mine behov blir oversett, og dumper den stakkars typen som på det tidspunktet har rukket å bli glad i meg. Det er vel denne som er problemet ditt. Du ofrer deg selv, og virker dermed desperat, og lite attraktiv. Tenk litt mer på deg selv, gjør som du vil, og ikke kast bort tida di på typer som ikke er interessert. "Jeg er ikke klar for noe forhold nå" betyr egentlig "Jeg er ikke klar for noe forhold nå, med deg".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2008 #8 Del Skrevet 27. juni 2008 TS her, svar til alle: I know!!! Jeg vet at det er meg det er noe galt med. Går faktisk i terapi nå for å ordne opp i huet mitt. Og jeg er nødt til å backe ut av det som jeg er inne i nå ja. Men jeg har altså ikke sagt noe om at jeg slår opp hver uke og ligger med alle! Tvert i mot så har jeg bare hatt langvarige (årevis) forhold, bare dette siste som foreløbig er helt kort... Måtte bare skrive dette her for å få ut frustrasjon. Men altså, hvordan kan å sende meldinger to ganger i uka, være for pågående og desperat??? Problemet er jo at de jeg faller for, aldri er forelska i meg. De som eventuelt ER forelska i meg, de er jeg ikke interessert i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå