Gjest Gjest_skuffet_* Skrevet 25. juni 2008 #1 Skrevet 25. juni 2008 Eller kan de rekke å gjøre det ferdig i dag? Trodde liksom det måtte være ferdig før den 25.....
Gjest Lillebøll Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Nå skal det jo utbetales også, og banken skal bruke litt tid. Tror jeg hadde senket skuldrene noen dager til.
Gjest Gjest_skuffet_* Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 Nå skal det jo utbetales også, og banken skal bruke litt tid. Tror jeg hadde senket skuldrene noen dager til. Jeg skjønner jo det, og det er ikke pengene jeg etterlyser. Men oppgjøret legges inn på Min side/Altinn med en gang det er klart, og der er det ikke kommet.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #4 Skrevet 25. juni 2008 De har gått ut og sagt at det kan gå helt til fredag før folk får pengene. Jeg har fått brev om at jeg får mine nå (wohoo), men de har ikke kommet inn på konto ennå. Om du ikke hadde noen store endringer, så får du dem nå.
Gjest Gjest_skuffet_* Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 De har gått ut og sagt at det kan gå helt til fredag før folk får pengene. Jeg har fått brev om at jeg får mine nå (wohoo), men de har ikke kommet inn på konto ennå. Om du ikke hadde noen store endringer, så får du dem nå. Som sagt er det ikke pengene jeg etterlyser, men selve oppgjøret. Altså den endelige utregningen på skatten for 2007, som blir lagt ut på nett (Min side/Altinn) og etterhvert sendt pr post også.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 25. juni 2008 #6 Skrevet 25. juni 2008 Men hvordan vet man at oppgjøret er klart? Får man et brev om det? for det har ikke jeg fått! Men mitt er lagt ut på altinn altså, skatteoppgjøret mitt for 2007. men hvordan vet man om den er klart, elelr hvordam vet man at man i det hele tatt får pengene i juni(ikke i oktober?)?
Gjest Gjest_skuffet_* Skrevet 25. juni 2008 #7 Skrevet 25. juni 2008 Men hvordan vet man at oppgjøret er klart? Får man et brev om det? for det har ikke jeg fått! Men mitt er lagt ut på altinn altså, skatteoppgjøret mitt for 2007. men hvordan vet man om den er klart, elelr hvordam vet man at man i det hele tatt får pengene i juni(ikke i oktober?)? Hvis skatteoppgjøret ditt ligger på Altinn er det klart (hvis ikke hadde de ikke hatt noe å legge inn), og du får pengene nå i juni.
Gjest Gjest_hm_* Skrevet 25. juni 2008 #8 Skrevet 25. juni 2008 Hvis skatteoppgjøret ditt ligger på Altinn er det klart (hvis ikke hadde de ikke hatt noe å legge inn), og du får pengene nå i juni. logget meg innpå altinn og da står det status : utfylling. vil det si at pengene er på vei?
Ephemera Skrevet 25. juni 2008 #9 Skrevet 25. juni 2008 På min Altinn-side lå det ikke noe oppgjør klart når jeg sjekket i den tiden folk begynte å få sms om det. Jeg ringte likningskontoret og fikk vite at jeg - for første gang i mitt liv - ikke får skatteoppgjøret mitt før til høsten, dvs. i oktober
lillesky Skrevet 26. juni 2008 #10 Skrevet 26. juni 2008 Jeg fikk skatteopgjøret i posten. Tror alle gjør det? :klø: Noen får ikke skatteopgjøret før til høsten. Står på nettsiden til Skatteetaten at noen blir tatt ut for nøyere kontroll. De plukker sikkert ut noen tilfeldige.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 26. juni 2008 #11 Skrevet 26. juni 2008 men altså hvis man har fått papirene i posten. er det hlt sikker at pengene kommer nå i juni? idag eller ihvertfall innen en uke? jeg fikk papirene igår. eller må jeg vente med å få pengene helt til oktober jeg og? hva i alle dager???
Ephemera Skrevet 26. juni 2008 #12 Skrevet 26. juni 2008 Jeg mener at alle som får papirene i posten nå i juni også får pengene iløpet av en ukes tid. Vi som må vente til høsten, får nok ikke noe papirer i posten før til høsten heller...
Gjest Augie Skrevet 26. juni 2008 #13 Skrevet 26. juni 2008 (endret) men altså hvis man har fått papirene i posten. er det hlt sikker at pengene kommer nå i juni? idag eller ihvertfall innen en uke? Sikkert. For både jeg og samboeren min fikk brev i posten i dag med beskjed om at vi ikke får oppgjøret før i oktober. Endret 26. juni 2008 av Augie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå