Gå til innhold

Liker yngre menn, men er yngre menn noe å satse på på lang sikt?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Til TS: Jeg synes ikke 3-8 år yngre er så stor aldersforskjell. Ok, 8 er litt over grensa, min grense iallefall ;)

Takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hender jeg er en del på vestlandet, da.

Det var først etter jeg fylte 25 at jeg begynte å like yngre menn. :)

(Før det var jeg samboer med en som var eldre enn meg.)

Mine/hans venner syntes ikke det var noe negativt i det hele tatt. Jeg ble regnet for å være den kuleste dama/kjæresten i vennekretsen hans... Og mine venner brydde seg ikke, de syntes ikke det var noe spesielt med det. :)

Ja hvis du kommer bort hit må du si ifra !!! :D

Men det er jo veldig bra da at begge sine venner ikke "slenger med leppa" eller noe i den duren. Er ikke lett å gå imot alle venners meninger hvis det var på den andre måten

Endret av mann23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis du kommer bort hit må du si ifra !!! :D

Men det er jo veldig bra da at begge sine venner ikke "slenger med leppa" eller noe i den duren. Er ikke lett å gå imot alle venners meninger hvis det var på den andre måten

Kanskje jeg er der allerede. ;)

Ja, du har rett i at det er bra at ingen slenger med leppa. Men heldigvis er jeg såpass selektiv med mine venner at det hadde ikke skjedd i utganspunktet. Noen er a4, noen er det ikke, og begge deler er greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg synes ikkke det MÅ være problematisk - det eneste kan være at hvis du vil også få barn, da kan klokken tikke litt tidligere for deg enn for eventuelle partnere. Hvis man møter den rette, da har det lite å si om de er like gamle, yngre eller eldre.

Det er nok menn som vil bytte dama ut da hun blir eldre, men det kan like godt skje med en jevngammel mann. Det er ikke alderen som avgjør, men mennesket du er sammen med. Noen elsker deg for din ytre, noen elsker deg fordi du er den du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg er der allerede. ;)

Ja, du har rett i at det er bra at ingen slenger med leppa. Men heldigvis er jeg såpass selektiv med mine venner at det hadde ikke skjedd i utganspunktet. Noen er a4, noen er det ikke, og begge deler er greit. :)

Hehe du liker å erte litt ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Gerd_*
.....Fordi menn holder seg bedre (atraktive) på lengre sikt enn kvinner, sa hun, ...Hva tenker dere? Har min mor rett?

Har du sett deg rundt? Hvilke menn er det som holder seg så godt?

Jeg er 40, og sliter hardt med å observere en eneste mann på min alder som ser sånn noenlunde ut. De slutter å trene, gå til tannlege, frisør og i klesbutikker straks de runder 30, ser det ut til. Nei hold deg til yngre menn eller bytt dem ut straks de forfaller.

Damer, vi må begynne å stille krav til menns utseende fordi det forteller mye om deres interesse for omgivelsene. Kan ikke drive å avle på så mye sjusk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett deg rundt? Hvilke menn er det som holder seg så godt?

Jeg er 40, og sliter hardt med å observere en eneste mann på min alder som ser sånn noenlunde ut. De slutter å trene, gå til tannlege, frisør og i klesbutikker straks de runder 30, ser det ut til. Nei hold deg til yngre menn eller bytt dem ut straks de forfaller.

Damer, vi må begynne å stille krav til menns utseende fordi det forteller mye om deres interesse for omgivelsene. Kan ikke drive å avle på så mye sjusk.

Jeg må si meg litt uenig i det... Forfdi jeg har faktisk sett mange flotte 40 og 50-åringer. Det er bare det at jeg ser dem men jeg ser ikke PÅ dem i større grad, så de uflidde går meg hus forbi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hold deg til yngre menn eller bytt dem ut straks de forfaller.

Åja, så må jeg legge til, at jeg er romantiker, jeg ønsker å bli gammel sammen med en person jeg er glad i... :) Selv om jeg er overflatisk nok til å ha rynkeskrekk, ønsker jeg ikke å bytte ut partneren min selv om han blir gammel og grå. (Men at man etterhvert gir blaffen i utseendet med hverandre er nok en felle som mange går i.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...