Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2008 #1 Del Skrevet 22. juni 2008 Fikk en utrolig "fin" avvisning i går. " Jeg liker deg så godt, at hvis vi fortsetter å treffe hverandre så kommer jeg til å like deg enda bedre, men akkurat nå vil jeg være alene så da er det dumt å treffes" Forventer han at jeg skal tenke at, hurra, han liker meg virkelig og kanskje venter jeg til han er "klar"? Hvor dum går det an å bli, og hvor dum tror han at jeg er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 22. juni 2008 #2 Del Skrevet 22. juni 2008 Fikk en utrolig "fin" avvisning i går. " Jeg liker deg så godt, at hvis vi fortsetter å treffe hverandre så kommer jeg til å like deg enda bedre, men akkurat nå vil jeg være alene så da er det dumt å treffes" Forventer han at jeg skal tenke at, hurra, han liker meg virkelig og kanskje venter jeg til han er "klar"? Hvor dum går det an å bli, og hvor dum tror han at jeg er? Han føler seg ikke klar for å gå inn i et forhold nå. Det er ikke noe rart eller dumt i det. Slutt også å analysere hva han forventer at du skal tenke. Slikt kommer det ikke noe konstruktivt ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filur Skrevet 22. juni 2008 #3 Del Skrevet 22. juni 2008 Han sa vel akkurat det han mente. Hvorfor ødelegge det med overanalysering?Det var både ærlig og en snill måte å ende det på. Du høres bare en smule bitter ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 22. juni 2008 #4 Del Skrevet 22. juni 2008 Tråden er ryddet iht reglene. Mette Forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 23. juni 2008 #5 Del Skrevet 23. juni 2008 Skjønner at det var leit å få den meldingen ts men, fyren var hvertfall ærlig med deg, det er MYE bedre enn at han f.eks bare hadde sluttet å snakke med deg, svare på mlder osv som mange gutter gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Summer Love Skrevet 23. juni 2008 #6 Del Skrevet 23. juni 2008 Jah, er bare så enig med den siste som sendte inn. Har ikke vært sammen med noen men jeg vet god at gutter virkelig kan ignorere jenter via alt sammen. (Prøver å ikke generalisere fordi jeg er in love med en som er heeelt perfekt, omtenksom og snill... ) Gå inn på *hvordan* så finner du ut mer dersom du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #7 Del Skrevet 24. juni 2008 Jeg er jente, og har sagt akkurat de ordene et par ganger før. Jeg begynner å date en gutt som jeg etterhvert liker veldig godt, og det er som regel da jeg kutter det ut. Jeg tror kanskje jeg har vært så "snill" en eller to ganger, andre ganger slutter jeg bare å snakke med vedkommende. De gangene jeg slutter å ta kontakt, så er det fordi jeg ikke syns det er verdt det og jeg vil at personen skal glemme meg. De (få) gangene jeg faktisk gidder å si ting rett ut, at jeg ikke er klar og må derfor kutte det ut selvom jeg liker personen, så betyr det at jeg virkelig liker personen. Jeg forventer aldri at personen skal "vente" på at jeg blir klar. Det er som regel mer som ligger bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt26 Skrevet 24. juni 2008 #8 Del Skrevet 24. juni 2008 Fikk en utrolig "fin" avvisning i går. " Jeg liker deg så godt, at hvis vi fortsetter å treffe hverandre så kommer jeg til å like deg enda bedre, men akkurat nå vil jeg være alene så da er det dumt å treffes" Forventer han at jeg skal tenke at, hurra, han liker meg virkelig og kanskje venter jeg til han er "klar"? Hvor dum går det an å bli, og hvor dum tror han at jeg er? Jeg vil tippe han tror du er langt mindre dum enn det du faktisk er slik du fremstår i dette innlegget. Mener du virkelig det hadde vært bedre han sa "etter jeg ble edru har jeg funnet ut at du rett og slett ikke er pen nok for meg" eller at jeg tenner egentlig ikke så mye på deg allikevel", eller "du sier så mye teit at jeg liker ikke personligheten din" osv osv. Dette er jo viss din antagelse om at han lyver stemmer. Alternativene er jo mye værre. Er han ærlig er det vel den fineste måten å avvise noen på jeg har hørt på lenge. Tror faktisk jeg skal bruke den selv jeg (men kanskje på noen som fortjener det bedre enn deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. juni 2008 #9 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er jo bare en omskrivning av "Jeg er ikke nok interesert i deg." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2008 #10 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er jo bare en omskrivning av "Jeg er ikke nok interesert i deg." Det kan være det i noen tilfeller, men jeg er gjesten over her og jeg er prakteksempel på at det ikke stemmer i alle tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkelig singel Skrevet 25. juni 2008 #11 Del Skrevet 25. juni 2008 Fikk en utrolig "fin" avvisning i går. " Jeg liker deg så godt, at hvis vi fortsetter å treffe hverandre så kommer jeg til å like deg enda bedre, men akkurat nå vil jeg være alene så da er det dumt å treffes" Forventer han at jeg skal tenke at, hurra, han liker meg virkelig og kanskje venter jeg til han er "klar"? Hvor dum går det an å bli, og hvor dum tror han at jeg er? Han tro neppe du er dum. Det virker som han respekterer deg. Jeg har selv brukt en slik "unnskyldning", mente det helt seriøst - og kunne ikke drømme om at noen skulel "vente på meg". Herlighet, verden er jo full av folk - Begge parter finner jo andre, dersom man noen gang skulle bli interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå