Gå til innhold

"Å stemme ut barn" fra barnehagen


Far til 2

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Slike mennesker burde aldri få jobbe med barn, for de har rett og slett ikke den empatien og medfølelsen man behøver for å jobbe med barn.

Er det noe bedre at slike mennesker er foreldre? I know, et spørsmål helt ut av sammenheng, men syns det blir mye uthenging av barnehagetanter og lærere for tiden. Foreldre kan være grusomme mot både egne og andres barn, de også.

Jeg har selv som mobbeoffer sittet på foreldremøte med foreldrene til de andre i klassen og mine foreldre og lærere og rektor, hvor rektor og lærere forsøkte å få slutt på mobbingen, og de andre foreldrene bare satt og ristet på hodet (fordi deres engler gjorde aldri noe galt) og slang ut at jeg var altfor svak, sippete, en mor sa til og med at jeg var for ubetydelig til at hun gadd å sitte der en hel kveld. Moren min var ikke noe bedre, når vi kom hjem fra den kvelden fikk jeg huden full fordi hun følte seg ydmyket pga meg. Etter det klarte jeg ikke se opp når jeg møtte folk på mange år (jeg var ti) Hvem manglet empati her.... lærere eller foreldrene?

Sorry å måtte sprekke idyllboblen deres.... survival of the fittest gjelder i alle samfunnslag her i Norge som andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Er det noe bedre at slike mennesker er foreldre? I know, et spørsmål helt ut av sammenheng, men syns det blir mye uthenging av barnehagetanter og lærere for tiden. Foreldre kan være grusomme mot både egne og andres barn, de også.

Jeg har selv som mobbeoffer sittet på foreldremøte med foreldrene til de andre i klassen og mine foreldre og lærere og rektor, hvor rektor og lærere forsøkte å få slutt på mobbingen, og de andre foreldrene bare satt og ristet på hodet (fordi deres engler gjorde aldri noe galt) og slang ut at jeg var altfor svak, sippete, en mor sa til og med at jeg var for ubetydelig til at hun gadd å sitte der en hel kveld. Moren min var ikke noe bedre, når vi kom hjem fra den kvelden fikk jeg huden full fordi hun følte seg ydmyket pga meg. Etter det klarte jeg ikke se opp når jeg møtte folk på mange år (jeg var ti) Hvem manglet empati her.... lærere eller foreldrene?

Sorry å måtte sprekke idyllboblen deres.... survival of the fittest gjelder i alle samfunnslag her i Norge som andre steder.

Det gjør det absolutt, men vi som vet bedre kan støtte våre barn på veien.

Vondt å lese hva du ble utsatt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må jo beskyttes, begynner å bli likegyldig, ikke lett for meg å ha ett vanlig liv når jeg er hoggestabbe../ og det bare fordi jeg kjemper for ett lite barn.

hei

huff ike greit og ha det slik, gjor barnevernet noe for og fa de andre til og forsta?

:klem: fra meg i vertfal

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe bedre at slike mennesker er foreldre? I know, et spørsmål helt ut av sammenheng, men syns det blir mye uthenging av barnehagetanter og lærere for tiden. Foreldre kan være grusomme mot både egne og andres barn, de også.

Jeg har selv som mobbeoffer sittet på foreldremøte med foreldrene til de andre i klassen og mine foreldre og lærere og rektor, hvor rektor og lærere forsøkte å få slutt på mobbingen, og de andre foreldrene bare satt og ristet på hodet (fordi deres engler gjorde aldri noe galt) og slang ut at jeg var altfor svak, sippete, en mor sa til og med at jeg var for ubetydelig til at hun gadd å sitte der en hel kveld. Moren min var ikke noe bedre, når vi kom hjem fra den kvelden fikk jeg huden full fordi hun følte seg ydmyket pga meg. Etter det klarte jeg ikke se opp når jeg møtte folk på mange år (jeg var ti) Hvem manglet empati her.... lærere eller foreldrene?

Sorry å måtte sprekke idyllboblen deres.... survival of the fittest gjelder i alle samfunnslag her i Norge som andre steder.

hei

huf vont og lese om dete, men du har helt ret her mange foreldre gar altfor let i skytergraven for sit eget barn desvere

:klem: fra meg na ogsa

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
hei

huf vont og lese om dete, men du har helt ret her mange foreldre gar altfor let i skytergraven for sit eget barn desvere

:klem: fra meg na ogsa

hilsen

Ja, det er jo kanskje naturlig at de ville beskytte sine egen barn, foreldre må lov til å være litt kritiske når barna beskyldes for noe, i alle fall om det skjer ofte, det kan jo like gjerne være deres barn som er hakkekylllingen, men de bør også ta det innover seg at ingen er perfekte selv ikke deres barn og man kan ta en prat med dem uten å gå rett til kjefting. Men når det er sagt behøvde de jo ikke gjøre ting verre med å snakke nedlatende til og om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, han fortalte det aldri til foreldrene sine og heller ingen andre voksne før han ble voksen selv.

Stakars! Enn å gå med noe slikt alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper
Er det noe bedre at slike mennesker er foreldre? I know, et spørsmål helt ut av sammenheng, men syns det blir mye uthenging av barnehagetanter og lærere for tiden. Foreldre kan være grusomme mot både egne og andres barn, de også.

Jeg har selv som mobbeoffer sittet på foreldremøte med foreldrene til de andre i klassen og mine foreldre og lærere og rektor, hvor rektor og lærere forsøkte å få slutt på mobbingen, og de andre foreldrene bare satt og ristet på hodet (fordi deres engler gjorde aldri noe galt) og slang ut at jeg var altfor svak, sippete, en mor sa til og med at jeg var for ubetydelig til at hun gadd å sitte der en hel kveld. Moren min var ikke noe bedre, når vi kom hjem fra den kvelden fikk jeg huden full fordi hun følte seg ydmyket pga meg. Etter det klarte jeg ikke se opp når jeg møtte folk på mange år (jeg var ti) Hvem manglet empati her.... lærere eller foreldrene?

Sorry å måtte sprekke idyllboblen deres.... survival of the fittest gjelder i alle samfunnslag her i Norge som andre steder.

Selvfølgelig er det ikke bedre at slike mennesker er foreldre, og beklageligvis finnes det en del foreldre som aldri burde fått barn. De lukker øyne og ører for alt deres barn gjør, og tror ikke at deres barn kan gjøre noe galt.

Og beklageligvis er din mor en av de som burde fått så hatten passer, for hun har virkelig ikke vært der for deg. Hun burde tatt de der og da, og støttet deg i denne kampen. En 10 åring klarer ikke en slik kamp alene, og det gjør heller ikke en voksen. det er derfor man må spille på lag, og beklageligvis hadde ikke du mange som var på ditt lag.

Håper du har det bedre i dag, og at du klarer å tenke at det ikke var din feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...