Gå til innhold

Det er ikke vits å mobbe, når vi diskuterer den norske stat.


waco

Anbefalte innlegg

hææææ????

Vet du... jeg tror nemlig ikke at du vil jeg, sånn går det når man taper diskusjonen så enkelt og så lett, man bare gir seg. Jaja, det er kanskje lett for deg som ikke har venner som ville stilt sånne spørsmål, men siden du er så smart og klok, hva ville du svart til en utenlandsk kar som nevner at han leste i avispressen atte...norske damer... jaja, synd og si det med det ser ikke ut som den er så brukbar pga... hva skal vi si... innvandret konkurranse.....

- Hva svarer man til sånt, veslebråka?

Waco

Forresten er det jeg som holder meg til tema, eller du er vel av en annen oppfattning, forstår jeg deg rett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal jeg fortelle mine utendlandske venner når de leser aftenposten' date='....? At norske kvinners verdi har sunket fra sekshundre til slunkne trehundre....[/quote']

Utenlandske venner leser norske aviser? :ler:

Eller er det norske venner med utenlandsk opprinnelse du snakker om her?

MÅ du på død og liv si noen ting til de? Forstår jeg deg rett her, vil vår Waco plutselig stå foran norske kvinner og forsvare dem? Eller, nei, tror ikke det - når skulle Waco få for seg at han skal forsvare fristerinner? Da må det ha skjedd noe draststisk, noe som har omvendt Waco... Could it be.... LOVE??? :o :o :o

Waco, du er smart. Du vet godt hvorfor vi går på deg og ikke innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lar jeg meg trekke inn i galskapen igjen..

(et godt ordtak sier at man skal ikke krangle med de gale, tilskuere kan få problemer med å avgjøre hvem den gale er..)

Det er vanskelig å diskutere med deg fordi du spyr ut en gjørme av kvinneforakt, snåle temaer og overgeneraliseringer i total mangel på struktur. Det går ikke an å vinne en diskusjon med deg fordi du er så usaklig. Uansett hva en lur kvinne her prøver å spisse debatten ned til (ut ifra åpningsargumentet ditt) så kommer du og smeiser ivei med et eller annet forrykt kvinneforaktende noe helt på den andre yttre kant. Når du surrer så mye rundt, så går det ikke å halse etter deg og debattere så mye forskjellig på en gang, for da får du vridd ting til å passe inn i din predefinerte verden hvor kvinner burde vært buret inne uansett. Jeg synes det er synd at noen mennesker går rundt og tenker slik, og prøver å tilby motargumenter og andre perspektiver; men det er du ikke mottagelig for. Du er ikke interessert i å oppnå ny innsikt, bare i å få tømme deg.

Kan du ikke prøve å forklare markedsteori til disse intellektuelle vennene dine som vil debattere aftenposten da? Hvorfor selger coca cola bedre enn pepsi cola? Hva selger mest av Burgerking og Chez Mac? Hvorfor? Dra inn tilbud og etterspørsel som prispåvirkende faktorer. Da klarer du nok å bruke poppe ord som namebranding og imagebuilding og andre kule ord innen markedsføring når du lasser ut teoriene dine. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver jo selvsagt å fremstille dere i best mulig lys, men det er ikke lett å overtale selvopplevde folk. De sier at i Norge så trenger man egentlig ikke horehus(?), men da sier jeg at dem tar feil fordi norske kvinner er kostbare dem, - så vips så sto den artikkelen i aftenposten, ikke rart jeg føler meg flau som tok så feil av norske kvinner... =(

Men jeg håpet jo at inntrykket skulle bedre seg bare jeg fikk snakket litt om det, men neeeeida, da er det plutselig masse snakk om meg som privatperson, og hva ville jeg sagt dersom en mann ga meg sekshundre.... jammen jeg er ikke i den bransjen, derfor er det nytteløst å spørre meg...

Det jeg ikke skjønner er hvorfor dette temaet skal være så tabu hele tiden, man skulle nesten tro at dere var personlig involvert (så mye som dere prøver å gå meg inn i det).

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver jo selvsagt å fremstille dere i best mulig lys

Hvorfor?

Det lyset du allerede ser oss i er jo ikke akkurat så bra fra før av...

Hvorfor vil du fremstille horene i best mulig lys? Må de norske horene fremstå som noe bedre enn de utenlandske? Hvorfor? Javel, så har de norske horene blitt billigere. So?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...