Gå til innhold

Det er ikke vits å mobbe, når vi diskuterer den norske stat.


waco

Anbefalte innlegg

Jeg har laget noen tråder hvor jeg belyser problemstillingen at norske jenter blir utkonkurrert av utenlandske damer, pga faktorer som rusfrihet, skjønnhet, hyggelighet og høflighet.

Mange av dere har tolket det dit hen som at nå kan jeg velge i massevis…..

Hvor feil går det an å ta?

Hvorfor skal det være slik at hver eneste gang jeg leser noe i avisene som jeg prøver å diskutere så er det alltid noe med MEG????? Jammen det er ikke MIN skyld at verdien av norske damers horeri synker…..

Men hva kan vi gjøre?

Et godt forslag er å subsidiere norske kvinner, akkurat som man subsidierer den norske bonden med importvern, skyhøye tollavgifter, begrensninger, skatt på forbruk (for de utenlandske).

Dersom vi bruker nevnte forslag vil det være vanskeligere for de utenlandske å etablere seg her i Norge….

Forresten sier horeri mye om et lands seksualmoral.

Man kan ikke tie alt man ikke vil snakke om…

Waco

Håper de norske jentene vinner tilbake markedene etter hvert….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal det være slik at hver eneste gang jeg leser noe i avisene som jeg prøver å diskutere så er det alltid noe med MEG?????

Hvorfor skal det være slik at hver eneste tråd du starter, så er det alltid noe med damer/kvinner/kjerringer?

Klart det har noe med deg å gjøre da. Deg og dine holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har tydeligvis ikke jeg lest alle disse trådene dine...men snakker du om prostitusjon her? Eller er jeg helt på jordet? :o

Skjønte ikke helt hva du ville frem til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er som best når du er ironisk, waco... ...ikke når du blir sint.. :blunke:, men jeg har også registrert en betydelig evne/motivasjon til å ta mannen før ballene i dine tråder...

De temaene du bringer fram, har vel egentlig sjelden noe særlig sentral plass i samfunnsdebatten..

...er på ingen måte sikker på at det "problemet" du her tar opp, f eks vil bli fremmet i Stortinget's spørretime... :ler:

På en måte kan man vel si at ditt tema burde ha betydelig samfunnsinteresse, med tanke på at det faktisk dreier seg om noe veldig aktuelt, nemlig norsk næringsliv's evne til å konkurrere med importerte produkter. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandmann sint? Jeg har ingen grunn til å være sinna... hehe... jeg forholder meg til virkeligheten som den er jeg, - i motsetning til visse furier på dette forumet... men når man ikke vil se tingene som de virkelig er, men heller vil rakke ned på Waco, - og sandman og andre spørrere, så må vi jo bare ta det med et smil...=)

Waco

Sjeldent vært så storslagent og godt humør som idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På en måte kan man vel si at ditt tema burde ha betydelig samfunnsinteresse, med tanke på at det faktisk dreier seg om noe veldig aktuelt, nemlig norsk næringsliv's evne til å konkurrere med importerte produkter

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkeliten og lillebill.....jaja...jeg skal forklare hva jeg mener..

Nå er situasjonen sånn at noen kvinner traskende bankplassen erger seg noe skrekkelig over alle disse polakkene, albanerne og russiske kvinner, som er langt mer ettertraktet enn de norske.

Hva gjør norske kvinner da? Hva er norsk mentalitet? Er det å forbrede sine egne produkter, eller jage alle andre avgårde....?

Hva tror dere blir gjort?

Waco

Rart en irriterer seg....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg sørge for å finne mye bedre "markeder" for å selge mine varer enn bankplassen :hoho:

Det er det som er så herlig med dine innlegg.. temaet kan være veldig bra - og sikkert verdig en diskusjon - men du klarer alltid vri det på en så herlig finurlig måte til å bli bare helt "Waco"... :ler2::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er situasjonen sånn at noen kvinner traskende bankplassen erger seg noe skrekkelig over alle disse polakkene, albanerne og russiske kvinner, som er langt mer ettertraktet enn de norske.

Kanskje dette er årsaken til at norske bønder sliter med å få nok polakker etc til å plukke jordbær denne sesongen?

Ellers er det jo dere mannfolk som heller burde gå inn i dere selv og støtte opp om norsk industri, for å hindre at importen øker. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man velge da...? Det er jo det som liksom var temaet for trådene mine, - den tverre, småsinna metadonkjerringa som er bitter på både mann og livet, - hater samfunnet og er foraktet av alle, eller de nydelige småjentene fra utlandet, vakre og velstelte, reist av gårde for å tjene inn nye jaktmarkedeter, akkurat som NORSKE nittenåringer reiser til EPCOT i Florida, ex.phil på bali, - og knuller rundt... ja det er sant, undertegnede har selv vært i epcot, og selv hørt om bali, og norske jenter er verdenskjente for deres.... eeh, sosialitet med de innfødte...

De utenlandske horene i norge er studiner og eventyrjegere, slettes ikke rusmisbrukere og kidnappete....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man velge da...? Det er jo det som liksom var temaet for trådene mine, - den tverre, småsinna metadonkjerringa som er bitter på både mann og livet, - hater samfunnet og er foraktet av alle, eller de nydelige småjentene fra utlandet, vakre og velstelte, reist av gårde for å tjene inn nye jaktmarkedeter, akkurat som NORSKE nittenåringer reiser til EPCOT i Florida, ex.phil på bali, - og knuller rundt... ja det er sant, undertegnede har selv vært i epcot, og selv hørt om bali, og norske jenter er verdenskjente for deres.... eeh, sosialitet med de innfødte...

De utenlandske horene i norge er studiner og eventyrjegere, slettes ikke rusmisbrukere og kidnappete....

Waco

:ler: Du er rar og morsom du! :ler:

Hvis jeg skulle tolket det du skrev her seriøst, ville jeg påstått at du kom med følgende innrømmelser:

- Du er selv horekunde

- Du har vært i epcot og knullet rundt litt du også

- Du er naiv, leser ikke aviser og en ekstrem generalist

Så? :D Prøver du å provosere så kom med noe mer da! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skal man velge da...? - den tverre, småsinna metadonkjerringa som er bitter på både mann og livet,

Trodde ikke dette var tråden for diskutering av eks-damene dine...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, først må jeg bare fortelle at denne "provikasjoner" slettes ikke er provikasjoner, men meninger, provikasjonerer er bare noe jenter sier dersom de ikke finner ord... tror jeg...

Om jeg har vært horekunde...? Spørs hvordan du definerer, jeg har aldri betalt cash, men det har gått noen halvlitere noen ganger, kanskje en singapore sling, eller betaling av drosjeregningen.... nei forresten, en gang la jeg igjen en tohundrelapp, men det var fordi jeg synes jenta var ekstra flink, og fortjente en påskjønning =) Ergelig nok misforsto hun oppmuntringen min, og ble dritsur.... men men, når damer ikke vil ta imot komplimenter så er det vel bare å gi opp da?

Jeg har vært på epcot, men det var fordi jeg skulle besøke en kamerat.... og jeg opplevde visse ting der skal jeg ikke nekte for, opplevde ting som gjør at "norske jenter i utlandet oppfører seg litt annerledes enn jenter i norge" fakter... og tanker...

Naiv er jeg nok... veldig, aviser leser jeg jo...selv man ikke alltid nødvendigvis er enig med det som står... Men det hindrer ikke at man får noen reflekterende tanker....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei forresten, en gang la jeg igjen en tohundrelapp, men det var fordi jeg synes jenta var ekstra flink, og fortjente en påskjønning =) Ergelig nok misforsto hun oppmuntringen min, og ble dritsur....

Kan ikke forstå hvorfor...

Åpne øynene dine, Waco. Og ordlegg deg på en litt annen måte, så kanskje en dag kan jeg også være med på å diskutere meningene dine på en saklig måte. Until then... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om jeg har vært horekunde...? Spørs hvordan du definerer, jeg har aldri betalt cash, men det har gått noen halvlitere noen ganger, kanskje en singapore sling, eller betaling av drosjeregningen....  nei forresten, en gang la jeg igjen en tohundrelapp, men det var fordi jeg synes jenta var ekstra flink, og fortjente en påskjønning =) Ergelig nok misforsto hun oppmuntringen min, og ble dritsur.... men men, når damer ikke vil ta imot komplimenter så er det vel bare å gi opp da?

Ergo vil jeg tro at ordet "luremus" ikke akkurat klinger så bra i dine ører? :ler:

Jeg har vært på epcot, men det var fordi jeg skulle besøke en kamerat.... og jeg opplevde visse ting der skal jeg ikke nekte for, opplevde ting som gjør at "norske jenter i utlandet oppfører seg litt annerledes enn jenter i norge" fakter... og tanker...

...og norske gutter tydeligvis. Du må ikke glemme deg selv da... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i epcot jeg, men det var ingen norske 19-årige skjønne jenter som kom bort for å få ligge med meg 8)

Kan ikke norske jenter få ligge med hvem de vil da og hvor de vil, uten at du skal begynne å lage regler for det? Hvis det er greit at du surrer rundt i epcot og har deg, kan vel ikke være noe verre at andre gjør det?

Dobbelt moral er, ja, dobbelt så god..

Jeg holder fortsatt en knapp på at du er en trangsynt muslim jeg, som ikke får så mye fitte som du var lovet i the promised land og er derfor temmelig snurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... fy flate, her ser vi Frøken Nancy Drew virkelig være nære...

Jeg er ikke trangsynt, jeg er bare oppgitt... ja jeg er oppgitt ja. Hva skal jeg fortelle mine utendlandske venner når de leser aftenposten,....? At norske kvinners verdi har sunket fra sekshundre til slunkne trehundre.... - Vil de ta opp kampen, vil vennene mine spørre.... og lure... ta opp kampen, hva skal jeg si??? Jeg kan trenger ikke benekte at jeg prøvde snakke om det... HVA kan norske kvinner gjøre for å HEVE seg i konkurransen mot utendlanske vare??

Jeg tror at dersom man legaliserer bordellene vil vi få et konkurransefortrinn, "godt norsk" varemerke kan da brukes. Men aller først må man kunne snakke om det, og spørsmålet er om dere er redne og modne nok til å ta debatten nå....

Waco

Fordommene står dere for selv. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å parere, men du er så på villspor at det nytter ikke å demme igjen for galskapen...takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...