Gå til innhold

Hva er greia liksom?

Gjest Gjest_linn_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_linn_*

For noen måneder siden hadde jeg et ons, og det ble med det. Hvorfor er noe usikkert, men jeg var ikke helt klar for noe mer, og følte heller ikke at han var det..

Forrige helg traff vi derimot på hverandre igjen, og det endte som sist. Forskjellen var denne gang at han ble til kvelden dagen etter. Jeg trodde han kom til å rømme med en gang vi stod opp, men dengang ei.. Han virket ikke interessert i å reise i det hele tatt. Vi skravla, lagde mat og så film. Riktig koselig var det. Er usikker på hva jeg tenker om dette, men er en viss kjemi der. Men lurer litt på hva han mener(og ja, vet dere ikke kan vite dette ;) ) Men hvor "vanlig" er det å bli på den måten hvis man ikke liker den andre personen det minste? Jeg har hatt 1 ons tidligere, og da kom jeg meg i alle fall rimelig kjapt av gårde etterpå... Har fått noen mld av han i etterkant.. mest sånn ut i helgen? beskjeder.. Denne fyren er ikke spesielt frempå av seg, kanskje til og med bittelitt sjenert, så det at han ble her forrige helg overrasket meg veldig.

Ja, ikke regner jeg med å bli noe klokere, men måtte bare lufte tankene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_linn_*

Hehe.. er jo akkurat det. Synes han er veldig ok, men har vel ikke helt åpnet hodet mitt for tanken på noe mer. Og om han liker meg eller ikke er jeg fryktelig usikker på, han er så vanskelig å lese.. Han sier ikke akkurat så mye om ting han tenker på, og når vi da er to av samme typen blir det vanskelig å få særlig fremdrift her :) Jeg tenker "hvorfor tar ikke han mer initiativ", men gjør det jo ikke akkurat selv heller.. Er vel mye det at jeg er redd for å bli avvist. Da trekker jeg meg heller unna når han ikke er helt overivrig.. Aargh!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...