Gå til innhold

Liker mannfolk ring/kjede som er gravert og hva kan jeg evt skrive inn? HJELP FORT, PLEASE!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har vært gift i 5 år og sammen i 16 år nå på lørdag.

Jeg har så lyst til å kjøpe enten en platering eller et kjede med plate som jeg gravere inn noe som har med dette å gjøre.

Kan dere kvinner og menn der ute være så utrolig snille å hjelpe meg med følgende:

- Hva kan graveres inn som får frem dette?

- tror dere han vil like en ring/kjede som dette er gravert inn i, eller er dette mer enn damegreie?

- Har dere noen andre tips på hva jeg evt kan kjøpe for å markere dette?

Trenger raske svar, da dette er allerede på lørdag og noe jeg må få ordnet i løpet av morgendagen evt fredag (eh, litt sent ute kan man si)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tja, tror ingen av gutta jeg har vært sammen med ville satt så pris på det. Hva med mansjettknapper der du graverer initinalene deres??

Skrevet

Kommer jo helt an paa mannen det. Du har vaert sammen med ham i 16 aar saa det vet du nok mye bedre enn oss :)

Gjest Gjest_ulla_*
Skrevet

Som det sies her.. det kommer nok helt ann på mannen. Jeg har kompiser som alltid har noe rundt halsen og en ring eller to og de kler det veldig godt. Mannen min syns det ser kult ut på andre, men han blir ikke komfertabel med det selv og det ville vært helt bortkastet penger.

Dersom du vet at han liker anheng så burde svaret være enkelt. Dersom du er usikker ville jeg nok heller satset på noe annet.

Skrevet

Enig med de andre- dette kommer veldig an på mannen!

Noen kan like kjede eller ringer, andre vil jo aldri finne på å ha på seg slikt. Du vet vel best hva som passer for din mann.

Tips hvis du er usikker eller ikke tror han vil like det: det går an å kjøpe nøkkelringer som består av en blank plate der det kan graveres inn tekst. Det gikk rett hjem her i gården- passe klissete, men uten at Mannemannen måtte ha på seg kjede ("usj, æsj, femi...") :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...