Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #1 Skrevet 17. juni 2008 Vi har 5 års bryllupsdag på lørdag og jeg lurer på hva jeg kan gi mannen min? Denne lørdagen er vi på en hytte ved oslofjorden med datteren vår på 2 år. Hva kan jeg kjøpe eller gjøre for å markere dette litt ekstra? Så til problemstilling to som ikke er så enkel. Forholdet har ikke helt vært det samme etter vi fikk datteren vår, har nok sklidd litt fra hverandre. (noe som ikke er en ønskesituasjon, men bare blitt sånn) Vi har vært sammen i totalt 15 år, så det er kanskje ikke så rart (Jeg er 30 og han er 36) Takker for alle tilbakemeldinger både hva gjelder hva jeg kan gjøre/kjøpe på bryllupsdagen og hvordan vi kan "finne" hverandre igjen. Jeg vil, men klarer ikke å få det til. Har dessverre kommet mer ut på vennefronten enn kjærestefronten nå
Gjest Lillebøll Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Da kan du jo se på dette som en kjempemulighet for å dytte forholdet tilbake på kjærestestadiet Gjør klissete kjæresteting og kjøpt en klissete kjærestegave. Fortell han at du er glad i ham og ha sex på en plass dere ikke har prøvd før
Gjest Fremtidsrettet Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Dette er jo en kjempeanledning til å markere kjærligheten. Hvis dere var sammen så lenge før dere giftet dere, så tyder jo det på at dere var veldig lykkelige for 5 år siden Har han en fantasi eller en drøm du kan oppfylle for han... Dette er noe som kan piffe opp ting. Et annet godt tips er å lage et lite album med aktbilder av deg, spennende og pirrende for begge to. Lykke til, vennskap er det beste utgangspunktet, med kjærligheten og lysten tilstede er alt mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå