Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dividied
Skrevet

Uff, har skrevet en tråd her før. Om hvordan jeg gikk i fra kjæresten min og så angrer og nå prøver å få han tilbake. Han sier han trenger tid alene for å finne ordentlig ut hva han vil og om han tør å prøve igjen. Til tross for alle mine anstrengelser har det aldri gått mer en en uke før vi har truffet hverandre. Det har alltid vært veldig hyggelig, vi prater, ler og er mye nærmere hverandre en vi var på slutten av forholdet. Vi har også hatt sex, men ikke hver gang og det har ikke vært så mye tema heller. Problemet når vi treffes er at jeg må hele tiden vite hvor han står, om han har tenk,t hva han har tenkt og om han har bestemt seg. Han er ganske treg på de fleste områder og synes fort slikt bare blir mas også blir han irritert.

Vi hadde en koselig kveld sammen i går og ble enige om å ikke ha noe kontakt på en mnd, for å virkelig finne ut av hvordan ting er. Også lovet han å gå i seg selv og finne ordentlig ut hva han vil. Og om han ikke har klart å bestemme seg til da, så må vi unsett sette en strek, slik at jeg og han kan gå videre med livene våres. Høres dette helt teit ut?

Og hvordan holder jeg ut??? Pleier å gå greit en uke uten kontakt, men så får jeg "abstinenser" og veien er kort fra en liten melding til ett besøk. Og han er ikke noe bedre en meg.. Altså, han er nok flinkere til å stenge ting ute og ikke tenke en meg, men vet at han savner meg og er glad i meg. Jeg har ett aktivt liv og masse venner og dagene og kveldene går greit. Det er mest om natta jeg begynner å tenke og savne han... Og noen ganger på dagen også... Selv om jeg gjør 1000 ting så greier jeg liksom å tenke på han også:-(

Noen som har tips eller råd? Jeg begynner egentlig å tvile på at det noen gang blir oss igjen, og vil bruke denne mnd til å prøve å komme over han, slik at jeg takler å høre at han ikke vil ha meg om en mnd. Aller helst slik at jeg ikke har noe behov for å se han etter den mnd da...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lillebøll
Skrevet

Kanskje du trenger å tenke? Har du ikke en venninne du kan "plage" med tankene dine så mannen får litt fri? Snakk til du blir lei, noen ganger trenger man det, men jeg tror aldri det er lurt å plage eksen ihjel med slikt, spesielt om man vil ha han tilbake.

Skrevet

Har jo pratet endel med veninner da, og føler ikke sånn kjempebehov for å prate med andre om han lenger. Muligvis for de de ikke sier det jeg vil de skal si. Jeg vil at de skal si at det var fornuftig at det ble slutt, påpeke hans dårlige sider og hjelpe meg til å komme over han. Ikke påpeke at vi var det perfekte paret, at vi er skapt for hverandre, at han kommer til å ville ha meg tilbake bare han får tid alene (for du vet jo hvor sær han er på det området ol...) Orker ikke at de skal bygge opp enda mer håp hos meg lenger, vil jo komme videre for jeg tror desverre aldri det kan bli oss igjen.

Jeg klarer ikke å skjønne at når en rekke koselige kvelder der alt stemmer og jeg kjenner alle følelsene han sigaliserer, alle de små tingene han gjør osv. Når det ikke får han til å greie å ombestemme seg, hvordan skal en mnd uten kontakt føre til det???

Gjest Lillebøll
Skrevet

Det er vel bare slik at han akkurat har blitt dumpa, og for det første må han komme over det. Så må han vurdere om det er hensiktsmessig i å prøve å stole på deg igjen. Hva om du bare dumper han på nytt?

Samt at den tiden han har hatt alene har han nok brukt på å komme over deg.

Å bli i lag med noen som har gjort det slutt med deg er en stor utfordring for det er vanskelig å stole på at det varer denne gangen. Kunne du gjøre det slutt en gang, hva skal til neste gang. Han trenger vel tid å sortere alle disse tankene, samt kjenne at han savner deg og om det er verd det.

Skrevet

Det var ikke sånn at jeg dumpet han som lyn fra klar himmel altså. Det skjedde noe i forholdet (ikke utroskap eller noe sånt) som skapte en avstand i mellom oss. Og ingen av oss tok intiativ til å prøve å nærme seg den andre, vi stakk bare hodet i sanden. Så derfor tok jeg intiativ til bruddet om man kan si det sånn. Han er veldig treg og lite impusliv og trenger lang tid på alt mulig. Jeg er mer rastløs og impulsiv og greier ikke å se lenge på at ingen ting skjer om du skjønner hva jeg mener.

Mens tiden etter bruddet har ført oss nærmere hverandre igjen. Vi prater sammen, tar på hverandre, jeg blir glad bare han ser på meg og han klyper meg i rumpa igjen, hehe. Og det er jo sånn vi stort sett har hatt det, og nå er det slik igjen og jeg føler vi har noe som er verdt å ta vare på, selv om man må kjempe litt for det.

Men siden vi er så forskjellige som typer (han bruker tid og tenker, mens jeg føler og handler, om du skjønner hva jeg mener) så klarer ikke jeg å tro på at ting skal ordne seg, selv om han sier at det er det han vil, bare han får tid alene. Derfor jeghar satt denne fristen på en mnd, selv om jeg vet at gir jeg han ett ultimatum så stikker han. Men tror ikke han så på det på den måten da

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud jente!

Ta ett hint, han er ikke keen på deg mer meg du er grei å ha for ett nyp en gang i blandt. Han har jo seff bare foresått en "pause" for å slippe gnålet ditt. Tviler på at han en gang gidder å kontakte deg etter en mnd for å forklare ståa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...