Gjest ikke innl Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Har akkurat kjøpt oss leilighet. Lurer litt på hvilke faste utgifter vi kan regne med å få i mnd? Vet jo dette egentlig, men ønsker meg en liste så vi får med alle til budsjettet. Fort gjort å glemme. Har leid hittil, og har kun hatt strøm i tillegg.
Gjest Gjest Skrevet 17. juni 2008 #2 Skrevet 17. juni 2008 Det kommer an på om det er selveierleilighet eller ikke, og hva som er med i fellesutgiftene. Jeg har bare nedbetaling av lån, fellesutgifter (som inkluderer kommunale avgifter, strøm, kabeltv og bredbånd, blant annet), telefonregningen hvert kvartal, og dett er dett tror jeg. Så kommer det jo noen regninger på ting som tvlisens og forsikring, men det er vel bare en gang i året.
Frk Johansen Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Huslån/studielån Forsikring Strøm Komm.avg. Aviser Telefon/adsl Renovasjon TV Diverse Bensin Alarm Bilutgifter NRK SFO Slik ser mitt "budsjett" ut av faste utgifter, pluss mat.
Gjest antigartner Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 I tillegg til Frk. Johansens svært utfyllende liste: -ved eller fyringsolje (hvis det er annen oppvarming enn strøm) -vedlikeholdsutgifter (det lønner seg å sette av litt hver måned til slike ting, så har en litt å gå på den dagen det trengs)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå