mitiria Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. juni 2008 er det kanskje ikke noe å lage et stort nummer ut av heller? Ble bare plutselig så usikker nå.. lvar iksom ikke det bildet jeg hadde av han.
Gjest Gjesta Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Hm, hvorfor viste denne venninden deg samtalen? Tror jeg ville vært mer usikker på henne enn på gutten. Hva gutten du dater nå sleivet ut av seg i uformell sammenheng for over et år siden bør du ikke bruke mot ham, det er fortid og har overhodet ikke noe med deg å gjøre. Kjør på, og lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Jeg ville tolket det som msn-flørt uten noe mer enn det, jeg... Jeg kjenner ikke noen av disse involverte, men jeg syns det virker som flørt mer enn noen som virkelig ville gjort det...
Humleblomst Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Det er veldig varierende fra forhold til forhold hva som er akseptabel oppførsel, så det å trekke en slutning om at han er typen til å være utro blir nok for enkelt. Men jeg tror nok det kan være lurt å snakke med ham, ihvertfall etterhvert. Men ikke nødvendigvis å henge seg opp i den konkrete situasjonen og komme med masse anklager angående den, det vil du nok ikke få noe ut av. Men skal dere inn i et seriøst forhold må dere ha like spilleregler. Og da må han vite hvordan du reagerer om du får vite at han f.eks. flørter på msn. For vet han at det sårer deg og at du føler det som en form for utroskap, har han en mulighet til å la være for din skyld. På samme måte må isåfall du respektere om han føler det er utroskap om du klemmer på kompiser, gir en venninne en suss osv... Jeg tror det kan være lurt å bli enig på forhånd om hva som er ok, og få snakket om hva det er som sårer. Det kan være at du kan tåle mer av ham når dere har snakket om det, og du vet hva som ligger bak handlingene hans, og det kan være du må tenke deg litt om og akseptere om han småflørter litt med andre hvis det er slik han er. For det er mange mennesker som har flørting som en måte å kommunisere på, og det er ikke så lett å endre på noe slikt. Men du har rett til å kreve full ærlighet. For forteller han ikke sannheten, er det lett å føle at noe blir skjult også. Og skal dere fungere sammen er nok ærlighet på litt såre punkter veldig viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå