Gjest Bond Skrevet 22. juni 2008 #21 Del Skrevet 22. juni 2008 Takk for svar! Ja jeg har fått høre før at jeg er for snill,men man kan jo ikke gå rundt å se sur og overlegen ut heller? For sånne damer er det vel ingen som vil ha..Er det bare det at de pene mannfolka er mer overlegne fordi de veit at de ser bra ut? Jeg ser da ok ut jeg også,men hvis jeg ser en dritbra fyr tør jeg nesten ikke se på han! Er ei pyse på den måten. Hm..kanskje jeg ser mer på taperne fordi det ikke er så skummelt og at det er derfor de tar kontakt! hehe. Skal ikke vere enkelt! Jeg tror det er der problemet ligger. Hvis du ikke viser interesse, viser heller ikke menn interesse. Du har kanskje litt lite selvtillit og det vises utrolig godt faktisk. Utseende er ikke alt, mye ligger også i hvordan du oppfører deg. Hvis du ikke tør 'leke' med de attraktive menn, flørte litt med øyene og så videre, da blir det nok lite kontakt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mira_* Skrevet 25. juni 2008 #22 Del Skrevet 25. juni 2008 Altså,ordet "tapere" brukte jeg jo bare i mangel på et bedre alternativ..Det jeg mener er typer som jeg selv finner lite attraktive og som kanskje har et dårlig rykte på seg ang fks narkotika,vold osv. Et døme: sist jeg var ute kom det en liten tysk fyr i mokkasiner og kort dongeribukse med skjorta stappa ned i. Han nådde meg omtrent til knea (jeg er nesten 1.80) og sa til meg :"hei,kommer do frrra norge? Hvorfor ser du såå streng ut!? Smilte jo jeg da,tror jeg hmm..Han stinka også noe helt forferdelig..Den andre som kom bort har vært dømt for vold og narkotikabruk mange ganger.Folk kom bort og advarte meg mot han. Jeg skjønner ikke det her jeg altså! Hehe..Jeg har jo en bra personlighet (tror jeg),er sykepleier og snill med folk.Ikke stygg heller,har bare fått høre det motsatte (neeida jeg skryter ikke)! Vil bare ha en oppegående,sporty fyr som har litt sosiale antenner og ikke går rundt i grilldress på fest!! Og det er ikke så lett å be noen pelle seg vekk heller. Hadde noen sagt det til meg hadde jeg begynt å grine.hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jon Einar Skrevet 25. juni 2008 #23 Del Skrevet 25. juni 2008 Hehe, det høres unektelig ut som litt spesielle typer ja. Men kommer det alltid slike ekstremtilfeller bort til deg? Det høres jo rart ut. Som gutt opplever eg vel sjelden eller aldri at jenter kommer bort til meg å prater sånn uten videre. Det hadde jo vert enn artig vri om noen gjorde det. Kanskje du burde se deg ut en gutt som du tror du kan like før kvelden blir alt for sen, og tørre å gå bort å prate med han. så unngår jo å få alle desse "taperene" som du sier på slutten. Det er som oftes veldig mange flere gutter å velge i en jenter som sitter alene uteover kvelden. For som du sier, blir jo de fleste jentene omgitt av ulvene. Om ikke annet, kunne du jo fått en hyggelig samtale og unngått problemet for en kveld. :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 25. juni 2008 #24 Del Skrevet 25. juni 2008 Du aner ikke hvor mange dustemikler som har prøvd å henvende seg til meg i årenes løp. Jeg tror det samme gjelder de aller fleste kvinner. Jeg har begynt med en ny måte å reagere på, og tenker at jeg skal iallefall ikke få kvelden min spolert av mennesker jeg ikke har noe som helst til felles med. Hvis jeg ser i øyekroken at noen brautende typer nærmer seg, så tar jeg veska og vinglasset mitt og flytter til et annet bord eller lenger bort etc. Jeg går ut av situasjonen og overser dem. Uten å være sur eller snørrhoven, sjølsagt. Det samme gjelder hvis noen sleipinger dumper ned ved bordet og slenger utav seg masse teite komplimenter. Man kjenner som regel lusa på gangen. Da ser jeg meg om og prøver å finne et annet bord eller flytter til baren hvis det ser levelig ut der. Og prøver å fokusere på de som jeg kunne tenkt meg å hatt kontakt med, heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann30 Skrevet 25. juni 2008 #25 Del Skrevet 25. juni 2008 Du aner ikke hvor mange dustemikler som har prøvd å henvende seg til meg i årenes løp. Jeg tror det samme gjelder de aller fleste kvinner. Jeg har begynt med en ny måte å reagere på, og tenker at jeg skal iallefall ikke få kvelden min spolert av mennesker jeg ikke har noe som helst til felles med. Hvis jeg ser i øyekroken at noen brautende typer nærmer seg, så tar jeg veska og vinglasset mitt og flytter til et annet bord eller lenger bort etc. Jeg går ut av situasjonen og overser dem. Uten å være sur eller snørrhoven, sjølsagt. Det samme gjelder hvis noen sleipinger dumper ned ved bordet og slenger utav seg masse teite komplimenter. Man kjenner som regel lusa på gangen. Da ser jeg meg om og prøver å finne et annet bord eller flytter til baren hvis det ser levelig ut der. Og prøver å fokusere på de som jeg kunne tenkt meg å hatt kontakt med, heller. Jepp! De som prøver seg på deg er dustemikler, mens kjekkasene holder seg unna. Feige er de, som ikke kommer bort og prater med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå