Gå til innhold

Tiltrekningskraft på "tapere!" Hvorfor?

Gjest Gjest_Mira_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mira_*

Nå har det seg sånn at jeg alltid har hatt en tendens til å trekke til meg menn som jeg absolutt ikke liker,både utseendemessig og på veremåte. Hvorfor slipper alle de andre jentene unna mens jeg som regel blir stuck med dem? Når jeg er ute på by`n føles det som alle de lekre mannfolka går rett forbi meg som om jeg skulle vere usynlig! Er ei ganske normal jente som har både utseendet og den sosiale antenna med seg,så jeg skjønner det bare ikke! ARRGH!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du kanskje en veldig snill og hyggelig person, som har vanskelig for å si nei til folk? Noen fanger det opp lett, og utnytter dette. Selv er jeg ikke noe særlig plaget, tror det er fordi jeg forventer å få være i fred. Hvis noen er vulgære, ekle eller innpåslitne, sender jeg ganske raskt et stygt blikk, eller sier direkte at de skal ligge unna. Synes du kanskje det er vanskelig å si fra? Det er bare å øve deg. For du blir jo et sted inne i deg provosert av disse innpåslitne ekle typene. Bruk det sinnet og hevd deg selv overfor dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du forventer å tiltrekke deg menn du ikke vil ha og da får du det du forventer, det er ikke mer magisk enn det.

Hvis du forventer å tiltrekke deg menn du vil ha så får du det du forventer...

Sett opp en liste over hva du ikke vil ha i en mann, i en kolonne. Så tar du bort det negative og gjør det om til positivt - altså det du vil ha, i neste kolonne. Så fokuserer du på hva du vil ha, og så får du det...

Ved å finne ut hva du ikke vil ha fokuserer du på hva du vil ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du blir sittende med noen du ikke vil sitte så mye med er det bare å reise seg, gå på do eller gå rundt og mingle i lokalet.

Dersom dere sitter ved samme bord, sammen med mange andre er det bare å sette deg på et annet sted ved bordet når du kommer tilbake igjen.

Tipset om at du skal fokusere på hva slags selskap du vil ha og ikke hva du ikke vil ha, er forøvrig et godt tips.. det gjør noe med din egen innstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles idiotmagnet det der - du må rett og slett øve deg på å være mer avvisende, så skal du se det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor slipper alle de andre jentene unna mens jeg som regel blir stuck med dem? Når jeg er ute på by`n føles det som alle de lekre mannfolka går rett forbi meg som om jeg skulle vere usynlig!

Reality check.

Sannsynligvis er det fordi venninnene dine er mer attraktive enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Reality check.

Sannsynligvis er det fordi venninnene dine er mer attraktive enn deg.

Ding ding ding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mira_*

Takk for svar! Ja jeg har fått høre før at jeg er for snill,men man kan jo ikke gå rundt å se sur og overlegen ut heller? For sånne damer er det vel ingen som vil ha..Er det bare det at de pene mannfolka er mer overlegne fordi de veit at de ser bra ut? Jeg ser da ok ut jeg også,men hvis jeg ser en dritbra fyr tør jeg nesten ikke se på han! Er ei pyse på den måten. Hm..kanskje jeg ser mer på taperne fordi det ikke er så skummelt og at det er derfor de tar kontakt! hehe. Skal ikke vere enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mira_*

Uff,høres ut som jeg ser ned på mennesker ved å bruke uttrykket "tapere", det gjør jeg ikke,men håper dere skjønner hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hjertesukka_*

Husk at det du fokuserer på, gir du mer energi. Og det er nok riktig at man bør fokusere på det man VIL ha, og ikke det man IKKE vil ha.

Dess mer du fokuserer på disse "taperne" (ja, jeg skjønner hva du mener) dess flere vil dukke opp.

Etter at jeg har definert hva jeg selv søker, og funnet ut hva som er viktig for meg, så merker jeg at jeg ikke lenger legger så stor vekt på de som ikke passer for meg, og bruker heller ikke så mye energi på dem. Og dermed forsvinner de litt i dimman, om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå har det seg sånn at jeg alltid har hatt en tendens til å trekke til meg menn som jeg absolutt ikke liker,både utseendemessig og på veremåte. Hvorfor slipper alle de andre jentene unna mens jeg som regel blir stuck med dem? Når jeg er ute på by`n føles det som alle de lekre mannfolka går rett forbi meg som om jeg skulle vere usynlig! Er ei ganske normal jente som har både utseendet og den sosiale antenna med seg,så jeg skjønner det bare ikke! ARRGH!!

Jeg vil tro det er fordi du enten er stygg og/eller har en lite attraktiv personlighet. Ellers ville du jo ikke tiltrukket bare "fæle" menn, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mira_*

Nei,jeg er ikke stygg og hvilken personlighet jeg har er det da ingen som kan finne ut før de har i det minste hilst på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei,jeg er ikke stygg og hvilken personlighet jeg har er det da ingen som kan finne ut før de har i det minste hilst på meg!

Men du selv kan se hvem som er "lekre mannfolk" bare idet de passerer deg? ;)

Kanskje det er disse lekringene som overser deg som er tapere, vet du. Kanskje du heller bør gi de som gidder å prate med deg en sjanse? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mira,

Jeg synes nå du skal gå for de lekreste mannfolka, jeg ;)

Du trenger å trene opp selvtilliten, tenk at du er flott og at du fortjener noen som er flott. Du er jo allerede utadvendt og hyggelig, det er veldig positivt. Men kanskje trenger du å bli mer bevisst din sensualitet, flørte litt mer... at det er dét som skal til. Ønsker deg lykke til! Har tro på deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maren_*

Det er ganske arrogant å kalle andre tapere når man etter eget utsagn ikke er populær blant de kjekke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er ganske arrogant å kalle andre tapere når man etter eget utsagn ikke er populær blant de kjekke selv.

Godt poeng, bortsett fra at jeg ikke synes det om man er "kjekk" eller ikke er det som avgjør om man er en "taper".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje et dumt spørsmål. Men kordan definerer du desse "taperene" du snakker om. Ka kjennetegner en "taper" i dine øyner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mye jantelov ute og går her ja. Jenta må da vel få lov å være frustrert over at hun tiltrekker seg klengete utiltrekkende typer. At hun tilfeldigvis brukte ordet "tapere" er da ikke noe å henge seg sånn opp i.

Mira, jeg mener selvtillit er det du må øve deg på. At du har tro på at du er flott og at du fortjener de fine typene, og at du tør å være avvisende mot de klengete uinteressante typene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er vel ganske enkelt at du ikke er noe fruktfat selv i motsetning til venninnene dine. Foreslår heller at du begynner å ta kontakt med med menn selv istedet for å henge passivt ved baren med menn på ditt eget nivå vel og merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle damer tiltrekker seg lite tiltrekkende desperate menn, noen er bare bedre trent til å bli kvitt de før de fokuserer på det de vil ha. Jeg synes du skal fokusere på det du vil ha og bevege deg i retning av det, i stedet for å løpe fra det du ikke vil ha. Som regel må man jobbe seg gjennom en tøff periode før man endelig får gulltreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...