Gå til innhold

Krangle om hvem som skal ta ut av oppvaskmaskinen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som gidder å krangle om dette? Det tar jo kanskje en 3-4 minutter å rydde ut av den. Jeg gidder hvertfall ikke krangle om det...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som gidder å krangle om dette? Det tar jo kanskje en 3-4 minutter å rydde ut av den. Jeg gidder hvertfall ikke krangle om det...

Jeg har hørt om et nytt lovforslag som skal settes i verk som tar for seg slike problematiker.

Det vil si, du som en norsk jente tar bestikk og mannen tar asjetter.

Da er likestillingen komplett, fordi da deler dere oppvasken 50/50 uten tull.

Tror lovforslaget kommer om noen uker.

Gjest Glad i reiser
Skrevet
Jeg har hørt om et nytt lovforslag som skal settes i verk som tar for seg slike problematiker.

Det vil si, du som en norsk jente tar bestikk og mannen tar asjetter.

Da er likestillingen komplett, fordi da deler dere oppvasken 50/50 uten tull.

Tror lovforslaget kommer om noen uker.

Hehe :skratte:

Gjest Gjest
Skrevet

Helt enig, det tar max 5 minutter å ta ut av oppvaskmaskinen, og det er da ingenting å krangle om...

Det tar også max 5 minutter å tørke av kjøkkenbenken, ingenting å krangle om det heller...

Og max 5 minutter å feie over kjøkkengulvet, og max 5 minutter på stuegulvet, og max 5 minutter i gangen...

Og å sette på en vaskemaskin med klær tar i alle fall ikke mer enn 5 minutter, og heller ikke å flytte klærne over til tørketrommelen, eller å henge dem opp...

Og å legge dem sammen tar kanskje noen minutter lenger, 10 minutter kanskje, men ikke nok til å gidde å krangle om det heller..

For ikke å snakke om å vaske toalettet, det tar max 5 minutter, det samme med vaskeservanten, dusjkabinettet eller badekaret...

Og å rydde opp en dag med rot tar heller ikke mer enn noen få minutter...

Ingen vits i å krangle om noe av dette... ingenting tar jo mer enn 5-10 minutter å utføre!

Hva så om det samlet sett er en times jobb, det er jo den enkelte oppgave som teller, ikke hva som er samlet tidsbruk hver eneste dag...

Skrevet

krangler ikke om det nei, ber mannen om å hjelpe til så går det så bra !!

Det er nok som gjest over sier, det er den samlede summen av alle oppgavene de krangler om...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...