Jump to content
Guest <<<maren>>>

Sex dating side?

Recommended Posts

athon

Nå er ikke denne tråden helt oppdatert... Noen som vet om bra sider nå til dags? Og de som snakket om facebookgrupper... Har du noen navn å komme med??

Jeg er kun ute etter seksuelle erfaringer for tida.

Fortsetter under...

runelarsen

Nå er ikke denne tråden helt oppdatert... Noen som vet om bra sider nå til dags? Og de som snakket om facebookgrupper... Har du noen navn å komme med??

Hei, vil anbefale di mest kjente stedene. Som facebook, sukker og badoo. Steder som viser nakenhet eller bare pene jenter er falske. Og di som driver disse stedene er kun ute etter penger. Ofte poster di på norske omtaler og gir seg selv positiv kritik, så ikke lett å vite hva som er ekte lengre.

Ser di fleste som er nevnt i debatten her er falske nettsteder. Enten så er det ansatte fra nettstedet som poster her...eller så blir dem rett å slett lurt. Slik som dirty-affairs.com og adult-chat24.comfor eks...di bruker ansatte til å chatte med betalende profiler. Står så også i villkåra deres. Og setter aldri ein betalende profil sammen med ein annen, di blir avskilt slik at dem kan lure til seg mest mulig penger fra begge kjønn. Di står også bak MANGE andre nettsteder som er den samme siden..bare med et annet domen navn. Er bare å google det..å legge ved ordet domener...alle tjenester til dreammedia er også bare svindel. Styr unna...di leverer tjenester innen sms..og koster kr 25 pr mld. Google det..så finner dere deres nettsteder..så styr unna..eneste som funker er badoo...facebook og sukker.no. eksiterer ikke noe som heiter sextreff...

runelarsen

Hei, vil anbefale di mest kjente stedene. Som facebook, sukker og badoo. Steder som viser nakenhet eller bare pene jenter er falske. Og di som driver disse stedene er kun ute etter penger. Ofte poster di på norske omtaler og gir seg selv positiv kritik, så ikke lett å vite hva som er ekte lengre.

Ser di fleste som er nevnt i debatten her er falske nettsteder. Enten så er det ansatte fra nettstedet som poster her...eller så blir dem rett å slett lurt. Slik som dirty-affairs.com og adult-chat24.comfor eks...di bruker ansatte til å chatte med betalende profiler. Står så også i villkåra deres. Og setter aldri ein betalende profil sammen med ein annen, di blir avskilt slik at dem kan lure til seg mest mulig penger fra begge kjønn. Di står også bak MANGE andre nettsteder som er den samme siden..bare med et annet domen navn. Er bare å google det..å legge ved ordet domener...alle tjenester til dreammedia er også bare svindel. Styr unna...di leverer tjenester innen sms..og koster kr 25 pr mld. Google det..så finner dere deres nettsteder..så styr unna..eneste som funker er badoo...facebook og sukker.no. eksiterer ikke noe som heiter sextreff...

AnonymBruker

prøv gaysir, der er det mange som søker mangt. eller nakenprat.

Anonymous poster hash: 05669...f93

Thomass

Jeg har selv brukt http://www.Maxflirt.no en liten stund. Har møtt to damer, men det ble ikke mer enn en såkalt "casual encounter".. Men det er vel ikke annet enn en sextreff-side, så jeg tror ikke man skal lete etter en livspartner der akkurat. Nok av deilige damer iallefall, vet ikke hva jeg skal si om mennene, siden jeg ikke trekker den veien.. Men sikkert greit nok eyecandy for kvinner der også. 

Newguy

Jeg har brukt  www.singelsiden.com. Det har funket for meg et par ganger.

Annonse

AnonymBruker

Det beste er å bli medlemm av en lukket facebookgruppe. Datingsider er bare humbug. Består stort sett av eldre, grisete menn.

Lag en falsk facebookprofil, og meld deg inn i en lukket sexgruppe. Der er det mye snadder, og ikke minst gratis og ekte mennesker man kan møte og ha sex.

Anonymous poster hash: fc505...8b2

Nysgjerrig1991

Jeg har hatt stor suksess på www.maxxflirtno.com hvor det er litt stor konkurranse med tanke på at det er veldig mange jenter der, virker det som. Men medlemmene er mer aktive og virker seriøse. Så den siden kan jeg anbefale. :)

Edited by Nysgjerrig1991

ninuska_

Ryddet for spam/reklame 

ninuska_, adm

SlemUlv
1 minutt siden, stevie345 skrev:

Jeg vil anbefale http://bit.ly/2vFoO9j (beklager for sent svar)

sent? Tråden er fra 2008!!