Gå til innhold

Hvordan tolker jeg dette?

Gjest utlogget nå

Anbefalte innlegg

Gjest utlogget nå

Det er en gutt/mann som jeg nå har kjent i ett par mnd. Vi møttes første gang på en fest. Etter det har vi møttes noen ganger, hvor det både er han og jeg som har tatt initiativ til møtene. Vi har ikke hat noe fysisk kontakt da.

Han er nok en veldig usikker og snill gutt, som ikke vil tråkke over noen grenser, og dette har nok også ført til litt misforståelser i denne tiden. Vi har hatt kontakt nesten hver dag over msn og meld. Igjen han som regel som har tatt kontakt først mange av gangene. Men han har ikke kommet med noen forslag til å finne på noe eller og møtes etc. Usikkerheten hans har nok gjort meg ekstra usikker, og dermed har jeg lenge nå ønsket at han skulle komme med nye forslag til og møtes.

Men: i dag gadd jeg ikke vente lenger, så jeg spurte om han ikke hadde lyst til å ta seg en tur til meg i kveld. Noe han sa ja til, men at det kunne bli litt sent, og spurte om sent var greit for meg..

Som igjen har ført til at han nå kommer til å dukke opp ved 00-tida.

Så hva tror dere folkens? Dette er en gutt som jeg virkelig liker, og kan begynne å like enda mer. Men pga. hans usikkerhet så vet jeg jammen meg ikke hvordan jeg skal gå fram. For hvis jeg lar han styre mye, så kommer vi jo ingen vei, ser det ut til. Men hvis jeg tillater meg selv å styre mer av dette, og ta enda mer initiativ, så står jeg i fare for å skremme bort fyren. Noe jeg ikke ønsker!!! Og vi er ikke der at vi snakker om sånne ting enda...

Hvor går veien herfra? Er det noen her med mer erfaring på dette området enn meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som igjen har ført til at han nå kommer til å dukke opp ved 00-tida.

Han kommer ikke for å overnatte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...