Gjest Kermit Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Er det noen som har prøvd slike kontaktlinseabonnement som optikerne tilbyr? Fornøyd/misfornøyd?
Crash Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Det er fryktelig dyrt, men hvis du går til kontroll en gang i halvåret hjelper det jo.. Kontrollene er inkludert i prisen. Jeg hadde det hos Interoptik, var fornøyd helt til de satte opp prisen.
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Ja, Brilleland. Syntes det var fryktelig dyrt, men det var greit å få time på dagen om det var noen problemer. Fikk automatisk innkallelse til linsekontroll hver 6. måned. Det er også fint å slippe og tenke på.
Yoshi Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Har fra interoptik. Er fornøyd jeg. Synes det er bedre å betale litt i måneden istedetfor en stor sum to ganger i året.
Gjest Kermit Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Det er fryktelig dyrt, men hvis du går til kontroll en gang i halvåret hjelper det jo.. Kontrollene er inkludert i prisen. Jeg hadde det hos Interoptik, var fornøyd helt til de satte opp prisen. Ja, det var det jeg og tenkte på. Skal man ha to kontroller i året utgjør jo det nesten en 1000lapp i seg selv. Har fra interoptik. Er fornøyd jeg. Synes det er bedre å betale litt i måneden istedetfor en stor sum to ganger i året. Jeg går også til Interoptik. Kan jeg spørre hva slags linser dere bruker og hvor mye dere betaler/betalte i mnd.?
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 Dere som går til optikeren. Hvorfor kjøper dere ikke de via nettet da? Har skjønt at det er mange nettbutikker som er langt billigere enn å gå til optiker. Kontroller etc kan jo likevel gjøres hos optikeren.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 Vel, jeg har gjort det til nå selv om det kun blir en differanse på 180kr mellom optikeren min og nettbutikken med de billigste linsene. 2 linsekontroller i året blir 2x450kr, så dersom disse er inkludert i kontaktlinseabonnementet, så sparer jeg faktisk mer på å gjøre det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Hadde jeg nådd 300.000 hadde jeg følt meg rik Har nå en årslønn på 221.000.... Jeg kjøper på nett og betaler ca 200kr for 6 linser x 2 (for begge øyne) x 2 for årsforbruk. Det blir tilsammen 800,-. Jeg betaler 450 kr for å gå til optiker - og det er ikke behov for mer enn 1 gang pr år. Altså ca 850,- pr år for månedslinser når man kjøper på nett. Dette var under halv pris av hva jeg betalte når jeg hadde abonnement.. Man kan si hva man vil - men netthandel lønner seg..
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #9 Skrevet 13. juni 2008 må gudene vite hvordan mitt innspill ovenfor fikk med en link fra en annen tråd.... *ler*
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 2 linsekontroller i året blir 2x450kr Geeez. Bytt optiker da vel!
Harlekin Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har kontaktlinser per post hos Specsavers. Jeg er veldig fornøyd - helt overkommelig pris, blir innkalt automatisk til kontroll regelmessig, og har flere ganger kunnet stikke innom for ekstra kontroll eller om jeg har problemer med øynene. Det er veldig lettvint, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå