Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Dersom en voksen mann har et utenomekteskapelig forhold med en kvinne, og han ikke skjuler dette (kona gjennom mange år bor i en mindre by, mannen jobber i en større by), hvordan kan det ha seg?! Kollegaene på jobben hans vet om det, "alle" vet det, og han bryr seg ikke...burde han ikke være bekymra for hva kona vil si om hun oppdager det? Han går på konserter og ut på byen med den "andre kvinnen" men viser henne gjerne fram for alle. Det er vel ikke så normalt, hvordan tenker slike menn egentlig!
SuperGjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Kanskje han og kona har et åpent forhold da? Mange som har det.
Nabodama Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 (endret) Kanskje det er greit for kona? Det er endel som har åpne forhold. Dessuten ville jeg trodd at en mann som er så åpen om det, har gjort dette før. Hvis ikke ville han nok vært mer forsiktig. Virker som det ikke er første gang. Endret 10. juni 2008 av Nabodama
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 regner med at kona ikke vet noe, mannen sier at han ikke har fortalt noe.
Monica1968 Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 regner med at kona ikke vet noe, mannen sier at han ikke har fortalt noe. Det kan jo tenkes at han ikke vil legge skjul på at han ikke er av den trofaste typen?
Nabodama Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 regner med at kona ikke vet noe, mannen sier at han ikke har fortalt noe. Hva tror du selv da?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Hva tror du selv da? tror kanskje han er på nippet til å skille seg fra kona.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Jeg ville tengt at han var litt dum, og sikkert tengte at ingen i hans arbeidsby kjenner noen i hjembyen slik at det ikke kan oppdages. Videre tenker han nok at det er kjekkt å vise frem trofeet sitt til alle han jobber med etc. for å hvor kul han er som kan ha to damer, og begge er med på det (ok, den ene uten å vite det da men)
Brunhilde Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 tror kanskje han er på nippet til å skille seg fra kona. Tror du? Eller håper du fordi det er deg han går ut med?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 ekteskapet går vel så dårlig uansett da...at det ikke er så farlig om det oppdages? Det skjer at menn finner andre damer!
gompen Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Kanskje han spekulerer i at kona skal finne det ut, slik at hun tar ut skilsmisse. Så slipper han å gjøre det selv...
Gjest Casey Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Jeg kjenner til minst et par slike menn og jeg vet faktisk ikke om andre grunner enn at de har koner som ønsker å være gift med de uansett. Da tipper jeg de har en slags trygghet der spillerommet deres er veldig stort - og selvsagt, kan man si: umoralsk. Mennene er de som opptrer umoralsk. (Eller kvinnene, i de tilfellene kvinner har forhold utenom ekteskapet). De single er uten skyld, synes jeg, det må bli de gifte som har ansvaret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå