Gå til innhold

Mazillas litt seriøse tøysebok


Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeeej.. Gratulerer med ny dagbok, her kan man finne litt diverse snikksnakk skjønner jeg. :fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:juhu: OG JEG LAGDE SIDE 2!!! :juhu:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: for side 2 :juhu: :juhu::juhu: :juhu::juhu: :juhu:

:fnise: snikksnakkdagbok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli suuuper bursdagsfest og ingen slipper unna feiringen :lur:

Det er helt utrolig latterlig hvor mye dill dall en sparer på som man ikke vet om en gang :hår:

Vi bodde i en leilighet i bare 6 mnd og bare på den tiden vi hadde bodd der fant vi flere søppelsekker med bare møl som gikk rett på dynga.. Helt uffatelig... men det er så godt å kaste :juhu:

Jeg tør egentlig ikke tenke på de stakkars barna våre som må stå å rydde ut av huset vårt om mange år når vi er borte begge to... tenk så mye tull vi har samlet til da :overrasket:

Men jeg skal prøve å være flink å ta meg en skikkelig ryddesjau i huset en gang i året og kaste masse masse masse, som bare ligger og tar plass ordi at "det kan hende vi får bruk for det" :roll:

Blir det ike brukt iløpet av et år, så er det rett i søpla ;)

Egentlig lurt med den planen om ryddesjau en gang i året, men tror neppe jeg hadde hatt samvittighet til å kaste så mye.. For "tenk om" vi får bruk for det en gang! :fnise::roll:

Du har sannelig mye omsorg du, dinedama! Synes allerede synd på dine ufødte barn pga noe de skal gjøre om kanskje 50 år! :ler:

Helt enig, det er såå mye unødvendige ting man samler på som man "kanskje får bruk for"!! Blir bare mer å rydde, så jeg gruer meg til vi en dag skal flytte herfra!! hjelpe meg for en jobb det vil bli :sukk:

He he, barna våre vil også en dag få en vanvittig jobb med å rydde opp etter oss, spesielt de tingene vi har tatt vare på fordi "det kan hende de kommer til nytte" ..mulig en årlig ryddesjau er lurt, men du verdens så slitsomt og kjedelig.. :sukk:

Slitsomt og kjedelig, ja! Jeg kunne sikkert kasta masse greier nå som jeg pakker, men endel blir tatt vare på likevel.. Men du verden så mye som går rett i søpla! Uff... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeej.. Gratulerer med ny dagbok, her kan man finne litt diverse snikksnakk skjønner jeg. :fnise:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:juhu: OG JEG LAGDE SIDE 2!!! :juhu:

Hurra for snikksnakk! :juhu:

Velkommen skal du være hit også, Anamelona! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bare kalle den for den seriøsesnikksnakkdagboka :fnise:

Jammen det er jo litt tøys også! Den seriøsesnikksnakktøysedagboka! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: Bare 50 timer til jeg er ferdig i jobben min! :juhu:

Eller 6 timer idag, 8 i morra og 4 på fredag, altså 18 arbeidstimer! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er jo litt tøys også! Den seriøsesnikksnakktøysedagboka! :ler:

:fnise:

:juhu: Bare 50 timer til jeg er ferdig i jobben min! :juhu:

Eller 6 timer idag, 8 i morra og 4 på fredag, altså 18 arbeidstimer! :danse:

:juhu: :juhu: for 50 timer igjen :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 15-20 minutter til lunsj, og jeg skal ut på vift i byen. Må nesten ha meg noe mat, for jeg er skrubbsulten. Lurer på hva jeg skal spise! :sukk: Baguetter, mat fra varmdisken på butikken, rundstykker; det meste er i grunnen utelukket.. Har allerede spist litt frukt idag, så tror ikke magen blir sånn superhappy hvis den bare får det til lunsj også. Dette er vanskelig!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Nå må jeg passe meg her så ikke den litt seriøse tøyseboka blir en litt seriøs klagebok istedet! Fysj! :fnise: Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: Jeg hadde et langt innlegg nesten klar til posting her, og så kom ei dame og skulle finne noe på internett på MIN pc av en eller annen merkelig grunn, og så lukka ho hele kg-vinduet! :sjokkert: Ho knota noe maks for å gjøre et enkelt søk, og da jeg fant frem google spurte ho "har du ikke den derre kvasir på maskinen din?"... :roll:

:ler: litt av gamle damers datakunnskaper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kvarter til jeg er ferdig for dagen! :hoppe:

Skal spise middag med han godeste i en fei før han stikker ut for å drikke øl med noen av kollegaene sine... Vi må spise på restaurant fordi vi (jeg) har pakka ned alle kjøkkentinga, så nå er jeg litt spent på om jeg finner noe jeg kan spise! Er kresen i utgangspunktet, og det blir sikkert ikke lettere av at jeg ikke kan ha noe med gluten i! :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ååååå så godt :jepp:

Jeg har aldri vært på en sånn skikkelig tapa plass, men jeg har veldig lyst :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*

:hallo:

Sånn. Da har jeg også vært innom og lagt igjen spor.

Kos dere masse med tapas ikveld!

:klemmer:

Endret av *Ulla*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå så godt :jepp:

Jeg har aldri vært på en sånn skikkelig tapa plass, men jeg har veldig lyst :sukk:

Det er knallgodt!! :sikle: Selv om jeg sitter her med det som sikkert er tidenes hvitløksånde nå... :sjenert:

:hallo:

Sånn. Da har jeg også vært innom og lagt igjen spor.

Kos dere masse med tapas ikveld!

:klemmer:

Så koselig med spor i boka mi! :) Tapasen var kjempegod! :klem: tilbake!

Nå har jeg alenekveld i flyttekaoset.. Lurer på når han godeste har tenkt seg hjem, men det har jeg i grunnen ikke tenkt å ofre mange tanker i kveld! Skal bare kose meg så godt jeg kan, tror faktisk jeg snart skal krype til køys med Stieg Larsson! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...