Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 9. juni 2008 #1 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg er verdens dårligste på å sjekke opp menn og til å flørte i hverdagen. Det vil si, hvis det er vanlige hverdagssituasjoner og det ikke er alkohol inni bildet. Nå har det begynt en ny en på jobben som er veldig pen og utrolig sympatisk og hyggelig. Alle liker han (han har jobbet der en kort periode tidligere også), så det har blitt spøkt med før han begynte fast nå at nå kommer alle damene til å henge utenfor kontoret hans hele tiden. Jeg er vel så godt som den eneste single dama der, og på samme alder. Jeg er jo interessert, og blir faktisk helt satt ut og stressa av at han er der. Tenker at alle de andre legger merke til hvordan jeg oppfører meg i nærheten av han, siden alle er oppmerksom på at jeg er singel og at han er så fantastisk. I tillegg så tenker jeg jo at han er uoppnåelig. Alt dette fører til at jeg trekker meg unna i stedet for å gjøre en innsats for å kapre han. Jeg tenker at det er ingen vits likevel, og at det uansett kommer til å ende med stress og hjertesmerte. Jeg tar jo initiativ i den forstand at jeg tar kontakt når jeg har faglige/jobbmessige ting jeg må snakke med han om. Men hva pokker gjør jeg for å bli kjent med han?? Jeg er som sagt håpløs på sånt.. Tenker at det ender vel opp med at en av de fantastiske parforholdsdamene blir singel og går forbi meg i køen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Del Skrevet 10. juni 2008 Du trodde du kunne bare klappe i henda og du hadde han i fanget ditt? Jeg må le litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Del Skrevet 10. juni 2008 Finn ut om dere har noen felles interesser på fritiden, og ta det derfra. Foreslå noe! Selv synes jeg jobb-forhold bare er stress og potensielle konfliktbomber, hvis man jobber nær hverandre. Styrer unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 11. juni 2008 #4 Del Skrevet 11. juni 2008 Du trodde du kunne bare klappe i henda og du hadde han i fanget ditt? Jeg må le litt Det er vel kanskje akkurat det jeg ikke tror. Eller hva mente du med det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 11. juni 2008 #5 Del Skrevet 11. juni 2008 Finn ut om dere har noen felles interesser på fritiden, og ta det derfra. Foreslå noe! Selv synes jeg jobb-forhold bare er stress og potensielle konfliktbomber, hvis man jobber nær hverandre. Styrer unna. Helt enig i det. Men hvis det er der den rette dukker opp, så tenker jeg at man må vel prøve seg likevel, om enn på en mer forsiktig måte enn ellers, akkurat fordi man har så mye å tape hvis det går skeis.. Men må si at jeg hadde blitt veldig letta hvis jeg hadde funnet ut at han var opptatt eller homofil eller noe. Da hadde jo "problemet" vært ute av verden :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Del Skrevet 11. juni 2008 Helt enig i det. Men hvis det er der den rette dukker opp, så tenker jeg at man må vel prøve seg likevel, om enn på en mer forsiktig måte enn ellers Kan være enig i det. Før styrte jeg alltid unna slikt, uansett, men nå åpner jeg litt for det. Innrømmer glatt at det er fordi tiden går, antall muligheter som dukker opp blir færre, og da er det kanskje ikke lurt å ta seg råd til slik luksus ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #7 Del Skrevet 11. juni 2008 Kan være enig i det. Før styrte jeg alltid unna slikt, uansett, men nå åpner jeg litt for det. Innrømmer glatt at det er fordi tiden går, antall muligheter som dukker opp blir færre, og da er det kanskje ikke lurt å ta seg råd til slik luksus ... Noen dager er de dagene man tør mer en andre dager. Kanje det er en sånn dag idag? Kan jo bare ymte innpå noe litt forsiktig, prøve å finne en ting dere kan snakke om. Forresten jeg holder kjeft, er helt elendig på sånt selv og. Man må jo bare tøffe seg opp, men da kommer jo nervene og faren for å drite seg ut. Bare gjør det du, ikke hør på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #8 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg kom på en helt genial ide. Drikk deg full før du går på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 11. juni 2008 #9 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg kom på en helt genial ide. Drikk deg full før du går på jobb! Ja, det høres ut som en bra plan. Da blir han nok sikkert imponert :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille trulte Skrevet 12. juni 2008 #10 Del Skrevet 12. juni 2008 Kapret sjefen min på jobb jeg:) Han hadde vært sjefen min i noen år jeg var bare 22 år da jeg møtte han. Vi er i dag sammen og ventr barn:) Tror jobben er en fin plass å møte en partner, men sikkert ett vanskelig sted og holde ett forhold gående. Da jeg etter tre år bestemte meg for å finne en annen jobb, tok mannen min og avslørte hva han følte for meg. I begynnelsen når jeg merket at jeg hadde litt mer en proffe følelser for sjefen min så ble jeg også livredd og dro meg vekk. Men etter en stund fant jeg ut at ingen seg at du er gele i knærne, ingen hører den litt skjelvende stemmen din. Det er bare du som merker det. Jeg kom meg ikke unna heller. Han var jo min sjef og jeg måtte komme med mine sjelvend knær når han ba meg. Men tenk deg om og forsikr deg om at du han tåle og mulig jobbe sammen med en som er din x. Trist å måtte bytte jobb for å komme unna et havaert forhold:=) Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå