Gå til innhold

Lesbisk bryllup på vei!


Gjest Lille Eden

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Bie
Alder er ingen hindring vet du, og jeg har flere venninner som har giftet seg i en alder av 23.. så det å være forlovet tidlig, har jo ingenting å si!!

så lenge man er glad i hverandre og vil dele resten av livet sammen, kan man vel søren få lov til å forlove seg når man er 18!! :roll:

Bryllup i 2010? Det hørtes ut som et veldig fint år å gifte seg på :) Var inne på theknot.com og så litt der.. og både jeg og sambo har veldig fasinasjon for brunt, så kanskje bryllup med brunt tema er tingen?

God søndag

:klem:

Jeg er enig, alder er ingen hindring!

Sjansen for at et par som blir gift i 30 årene skal holde livet ut er vel like store som for ett par som blir gift i 20 årene? Ett par som blir sammen når de er i starfasen av livet etablerer seg gjerne med hverandre, opplever hverdagen to sammen, og legger ikke til seg vaner som single mennsesker har bygd opp gjennom å bo i noen år alene.

Dette er ikke for å støte noen, men det er slik jeg har erfart det :jepp:

Brunt høstbryllup hadde sikkert kommet til å vært helt nydelig! Er selv også veldig glad i brunt, så det tror jeg hadde blitt vakkert susannee! :)

Men en ting leg lurer på jeg kjøpte (mitt første! :fnise: ) bryllupsblad i går (amerikansk eller britisk) og der var det et manneske som hadde skrevet inn og lurt på om det var noen som leide ut dekorerte partytelt! Det var ikke så mye dekor det var snakk om men hun syntes det var så kjedelig med heeeelt hvite telt. Og det er jeg helt enig i! Skulle gjerne leid ett telt som var litt østen-inspirert kanskje? eller noe i den retningen. Er det noen av dere opplyste KG kvinner som vet noe om dette?

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brunt høstbryllup hadde sikkert kommet til å vært helt nydelig! Er selv også veldig glad i brunt, så det tror jeg hadde blitt vakkert susannee! :)

Ja! Sambo er veldig glad i høsten, og alle dens farger! Så hun hadde sikkert likt dt :) Kjøpte kort til henne idag.. selv om vi har vært sammen i 2.5 år, er det koselig med litt oppmerksomhet av og til :):hjerter_rundt:

Må vel nesten pleie kjærligheten litt :fnise:

For å legge inn link til dagboka di, skriver du inn dette i signaturen din:

F.eks "Lille Bies bryllupsdagbok

Håper du skjønner :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: dette ble feil!!

skal prøve på nytt ;)

[ u r l=adressen din siden din(nettleseradresssen) ]

"Lille Bies Bryllupsdagbok"

[ / u r l ]

bare uten mellomrom da;)

skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Ok, dette må prøves... :fnise:

kommer til å sliiiite..

Så det er ikke bare jeg som er natteravn altså? :ler:

______________

Jeg prøvde og skjønte ikke bæret.... Pappa sier jeg har teknisk innsikt som et strykejern.. noe jeg tror han har rett i!

Hadde vært supert om du/noen kunne forklart det igjen til meg!

Men nå legger jeg meg til å :sove:

Ps: søtt med kortet Susannee!

God Natt!

Endret av Lille Bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. la oss prøve en gang til! :fnise:

Jeg må skrive med mellomrom, eller så får du opp bare en link her!!!

Dette MÅ du skrive inn!! (unntatt det med lille bies bryllupsdagbok, det kan være en valgfri tekst)

[ u r l =http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=338866&st=100]

Lille Bies Bryllupsdagbok!!

[ / u r l ]

Akkurat dette kan du f.eks skrive inn :)

Da vises bare "Lille Bies Bryllupsdagbok" =)

Erru med?

:5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Bie

Joho! Bare se, jeg klarte det! Takker og bukker for all hjelp! :klemmer:

Er det altså iiiiiingen som har peiling på om noen som leier ut festlige telt? Ikke sirkustelt selvsagt :fnise:

I dag kjøpte jeg meg mitt andre bryllupsblad.. det var som å kaste 120 kroner ut vinduet. Jeg har aldri sett så mye reklame i ett blad i hele mitt liv, og jeg spøker ikke når jeg sier at 3/4 av bladet var reklame. Latterlig. Så bladet Brides anbefales ikke. :nei:

Uff, jeg må være verdens mest ukonsekvente menneske, jeg driver å forandrer mening angående dette bryllupet hele tiden! Nå har jeg funnet ut at det hadde vært skikkelig koselig om vi hadde leid en av byens resturanter, som har stort uteareale (m/tak) og hadd en lett middag, typ tapasbuffet, med mange småbord spredd rundt i lokalet, slik at vi får en litt lettere stemning. Så kunne selve festen/dansen holdt seg der ute, med god musikk mm. og for de som ønsker å ta det litt med ro, så kan de holde seg inne i resturanten.

ELLER, så tenkte jeg at vi kunne leie en av byens "gamle" kafeer/resturant (som forøvrig er godt berykted for utrolig god mat), som er forholdsvis liten, men at vi kunne leie at stort partytelt som vi kunne ha "klistret" til inngangspartiet, slik at de to på en måte går i "ett", så kunne vi holdt en lett middag i det store teltet, og senere ryddet unna mesteparten av bordene og stolene for å ha festen der, og da kunne de gjestene som ønsker å ta seg noe å drikke osv, holde seg inne i kafeen/resturanten, og dans osv foregå i teltet.

De to alternativene er vel nesten helt like, bortsett fra teltet og størrelsen på den ene plassen.

Så hva syntes dere? Noen innspill? Jeg trenger det sååårt! :ler:

Nå har vi nylig hadd besøk av en vennine og sett 27 dresses, søt romantisk komedie! Koselig! :jepp:

Nå er det :søvn: tid! Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

:hallo:

Nå har jeg kost meg med å lese gjennom tråden din som etter hvert ble dagbok :rødme: Herlig!

Ønsker dere masse lykke til videre med planleggingen - denne skal jeg følge med på :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joho! Bare se, jeg klarte det! Takker og bukker for all hjelp! :klemmer:

Er det altså iiiiiingen som har peiling på om noen som leier ut festlige telt? Ikke sirkustelt selvsagt :fnise:

I dag kjøpte jeg meg mitt andre bryllupsblad.. det var som å kaste 120 kroner ut vinduet. Jeg har aldri sett så mye reklame i ett blad i hele mitt liv, og jeg spøker ikke når jeg sier at 3/4 av bladet var reklame. Latterlig. Så bladet Brides anbefales ikke. :nei:

Uff, jeg må være verdens mest ukonsekvente menneske, jeg driver å forandrer mening angående dette bryllupet hele tiden! Nå har jeg funnet ut at det hadde vært skikkelig koselig om vi hadde leid en av byens resturanter, som har stort uteareale (m/tak) og hadd en lett middag, typ tapasbuffet, med mange småbord spredd rundt i lokalet, slik at vi får en litt lettere stemning. Så kunne selve festen/dansen holdt seg der ute, med god musikk mm. og for de som ønsker å ta det litt med ro, så kan de holde seg inne i resturanten.

ELLER, så tenkte jeg at vi kunne leie en av byens "gamle" kafeer/resturant (som forøvrig er godt berykted for utrolig god mat), som er forholdsvis liten, men at vi kunne leie at stort partytelt som vi kunne ha "klistret" til inngangspartiet, slik at de to på en måte går i "ett", så kunne vi holdt en lett middag i det store teltet, og senere ryddet unna mesteparten av bordene og stolene for å ha festen der, og da kunne de gjestene som ønsker å ta seg noe å drikke osv, holde seg inne i kafeen/resturanten, og dans osv foregå i teltet.

De to alternativene er vel nesten helt like, bortsett fra teltet og størrelsen på den ene plassen.

Så hva syntes dere? Noen innspill? Jeg trenger det sååårt! :ler:

Nå har vi nylig hadd besøk av en vennine og sett 27 dresses, søt romantisk komedie! Koselig! :jepp:

Nå er det :søvn: tid! Natta!

Så bra at du fikk det til :smilyblomst: Håper det ble enkelt forklart til slutt!!

Telt? Nei, du må isåfall kjøpe et hvitt ett, også dekorere det selv? Hvorfor ikke ha "dugnad"? Lime på røde ting, eller noe annet?

Jeg synes begge ideene dine hørtes veldig koselige ut! Men dere må finne et sted som kanskje appellerer litt til dere begge? Vet ikke jeg, men å ha selskapet i en koslig bakgård! sukk.. :kghjerte:

27 dresses er veeeldig søt! :jepp: helt enig der!!

Håper du fikk sove godt tilslutt, her i huset ble det jaggu sent.. sånn går det når jentene er på besøk! :)

God onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
:hallo:

Nå har jeg kost meg med å lese gjennom tråden din som etter hvert ble dagbok :rødme: Herlig!

Ønsker dere masse lykke til videre med planleggingen - denne skal jeg følge med på :jepp:

:klemmer:

:velkommen:

Takk for at du stakk innom! Koselig med besøk! :Nikke:

Jeg ser du gifter deg om litt over en måned, så herlig! Gratulerer så masse! :hjerte:

Hvordan har dere lagt opp den store dagen? Er så nyskjerrig på å høre om hva andre har planer om på den store dagen for å få litt innspill :ler:

Endret av Lille Bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Så bra at du fikk det til :smilyblomst: Håper det ble enkelt forklart til slutt!!

Telt? Nei, du må isåfall kjøpe et hvitt ett, også dekorere det selv? Hvorfor ikke ha "dugnad"? Lime på røde ting, eller noe annet?

Jeg synes begge ideene dine hørtes veldig koselige ut! Men dere må finne et sted som kanskje appellerer litt til dere begge? Vet ikke jeg, men å ha selskapet i en koslig bakgård! sukk.. :kghjerte:

27 dresses er veeeldig søt! :jepp: helt enig der!!

Håper du fikk sove godt tilslutt, her i huset ble det jaggu sent.. sånn går det når jentene er på besøk! :)

God onsdag!

Æsj.... det var det jeg tenkte! Ser for meg et hel....es arbeid med å dekorere teltet med farger, værtfall siden vi kommer til å leie det, så da får vi sikkert ikke lov engang! :fnise: Men det finnes jo bryllupstelt da, som er myye finere enn bare vanlige partytelt, om enn litt kjedelige. Vi finner vel på noe! Vi begge liker begge ideene, vi må bare bestemme oss! :fnise:

Jeg snakker som om jeg skal gifte meg om 3 mnd, ikke 23! :jepp:

Er det noen her som har erfaring med bryllustelt? noen som har hadd mottakelse der feks? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...