Gå til innhold

Lesbisk bryllup på vei!


Gjest Lille Eden

Anbefalte innlegg

Først var jeg fast bestemt på at vi skulle ha et tradisjonelt bryllup med tradisjonelle kjoler, men så satt jeg og kjære å snakket om dette en dag, og da gikk det opp for meg at vi er vel et utrolig lite tradisjonelt par (sett ut ifra vår kjønnspreferanse) så hvorfor ha et tradisjonelt bryllup? Derfor skal vi bryte litt, med å ha rødt på kjolene, røde detaljer (bordkort, servietter, dekorasjoner, mm) røde blomster osv :rødme:

Var inne å så på www.theknot.com og der fikk vi se hva andre par, som har harr rødt som temafarge har gjort, og det var bare så utrolig kult! Vi satt bare og måpte :ler:

Hva er det du studerer, siden du har 3 år igjen enda?

Vi bor ett par timer utenfor Oslo vi, så når det er bryllupskjolene våre det er snakk om, så er det kjekt å ha sett seg litt rundt :lur:

Jeg fikk akkurat vite at en av mine nærmeste venniner er gravid, og det hjalp ikke akkurat på min verpesyke! :kjefte::fnise:

Ja, det hørtes veeldig tøft ut! Rødt er jo kjærlighetens farge, så det er jo bare veldig romantisk ;):fnise:

Jeg studerer allmennlærer, så begynner på mitt andre år til høsten! Hva studerer du? Eller hva skal du begynne å studere?

Ja, gleder meg til vi også kan lage prøverdagbok! Sambo skal gå :gravid: først, så det kan bli spennende! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille Bie
Gratulerer med forlovelsen.

Når det gjelder "gang opp" "kirkegulvet" med fedre, her er et forslag:

Hva med å komme fra hver sin side og møtes på midten - dvs at dere går mot hverandre og så går dere siste stykket sammen uten pappa'er? På den måten får dere jo sett hverandre komme - uten å gå glipp av øyeblikket?

Beklager, jeg glemte helt å svare deg i går! Men det er den ideen vi har kommet på vi også. Det er mulig det blir en utendørs vielse, så da kan vi egenlitg arrangere oppgangen slik vi ønsker det, uten å tenke på plass osv :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Ja, det hørtes veeldig tøft ut! Rødt er jo kjærlighetens farge, så det er jo bare veldig romantisk ;):fnise:

Jeg studerer allmennlærer, så begynner på mitt andre år til høsten! Hva studerer du? Eller hva skal du begynne å studere?

Ja, gleder meg til vi også kan lage prøverdagbok! Sambo skal gå :gravid: først, så det kan bli spennende! :)

:klem:

Hos oss er det jeg som skal gå gravid "alle" gangene, værtfall pr i dag. Min kjære syntes jeg passet best til den oppgaven! :ler:

Jeg har faktisk ikke helt bestemt meg enda, for hva jeg skal studere, jeg står mellom en del alternativer, så det er enda litt usikkert... irriterende nok.. :sukk:

Jeg blir egentlig litt oppgitt over meg selv, jeg driver å lusker inne på graviditetsforumet og graviditetsdagbøkene, det er IKKE så smart når man er babysyk! Kjære har gitt meg forbud mot å være inne på de, men klarer ikke å dy meg! :fnise:

Endret av Lille Bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. er ikke lett det der med "hvem som skal følge opp" og "hvem som skal gå opp". Ideen om at begge går fra hver sin kant, med hver sin pappa er jo fin da... Synes det var litt nydelig jeg da...

Nå er det ikke helt samme problemstillingen, men jeg husker jeg lenge funderte over hvem som skulle følge meg opp. Mamma og pappa ble skilt da jeg var 4 år, om min stefar har vært som en far for meg hele oppveksten. Spesielt de årene jeg ikke hadde kontakt med min far (fra jeg var 12-16)... så jeg så for meg en slags "stafett" jeg da... Min stefar fører meg halvveis, mens pappa står på midten av gangen, og tar meg med opp til alteret :fnise:

Syntes og det så litt artig ut oppi mitt hodet, med to pappaer ved alteret (da min mor er død)...

Nå i dag vet jeg det er pappa som skal få den oppgaven, mens min stefar selvfølgelig også skal få komme i mitt bryllup :)

Litt utenom tema, men bare mimret litt!

Så på kjolene deres også: knallfine! Synes det er fint av dere at begge skal gå i sine "drømmekjoler"!!!!

Masse lykke til med videre planlegging!!!

Og du? Jeg sniker på baby-forum jeg også... selv om sambo blir litt oppgitt :fnise:

Endret av Nettepett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir egentlig litt oppgitt over meg selv, jeg driver å lusker inne på graviditetsforumet og graviditetsdagbøkene, det er IKKE så smart når man er babysyk! Kjære har gitt meg forbud mot å være inne på de, men klarer ikke å dy meg! :fnise:

Masse lykke til med videre planlegging!!!

Og du? Jeg sniker på baby-forum jeg også... selv om sambo blir litt oppgitt :fnise:

Hei Bie!

Huff, ikke noe særlig me dårlig vær idag! Har kjørt mamma idag, hun har vært på bluesfestivalen! :)

Ja, sambo er like verpesyk som meg, men siden vi må planlegge litt, så kan vi jo like så godt vente til hus, hund og fast jobb er i boks!! Vet du om dere skal ha åpen eller lukket donor? :)

:klem:

Hei Nettepett!

Ja, det er ikke bare vi som er verpesyke? hehe.. :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir egentlig litt oppgitt over meg selv, jeg driver å lusker inne på graviditetsforumet og graviditetsdagbøkene, det er IKKE så smart når man er babysyk! Kjære har gitt meg forbud mot å være inne på de, men klarer ikke å dy meg! :fnise:

Masse lykke til med videre planlegging!!!

Og du? Jeg sniker på baby-forum jeg også... selv om sambo blir litt oppgitt :fnise:

Hei Bie!

Huff, ikke noe særlig me dårlig vær idag! Har kjørt mamma idag, hun har vært på bluesfestivalen! :)

Ja, sambo er like verpesyk som meg, men siden vi må planlegge litt, så kan vi jo like så godt vente til hus, hund og fast jobb er i boks!! Vet du om dere skal ha åpen eller lukket donor? :)

:klem:

Hei Nettepett!

Ja, det er ikke bare vi som er verpesyke? hehe.. :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Bie
Hei Bie!

Huff, ikke noe særlig me dårlig vær idag! Har kjørt mamma idag, hun har vært på bluesfestivalen! :)

Ja, sambo er like verpesyk som meg, men siden vi må planlegge litt, så kan vi jo like så godt vente til hus, hund og fast jobb er i boks!! Vet du om dere skal ha åpen eller lukket donor? :)

:klem:

Hehe, det er en ting som er litt kjekt med at vi som må benytte oss av assistert befrukning, og det er at vi kan ikke "falle for fristelsen" å bli gravid! :ler: Selv om jeg skulle ønske det var så enkelt.. Men som du sa, så trengs det litt mer planlegging! Derfor venter vi liksågodt til fast jobb (for min del) og hus er på plass vi også :lur:

For øyeblikket heller vi mest mot lukket donor. Det er min kjære som blir barnets andre forelder, ikke donoren. Så derfor ser vi ikke helt poenget med åpen donor. Mulig dette er egoistisk av oss, men det er slik vi ønsker å ha det. Værtfall slik situasjonen er nå.

Hva med dere?

Om jeg kan spørre, hvor gamle er dere? :lur:

Endret av Lille Bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Masse lykke til med videre planlegging!!!

Og du? Jeg sniker på baby-forum jeg også... selv om sambo blir litt oppgitt :fnise:

Takker så masse, vi driver å koser oss med det (Eller rettere sagt, jeg driver å terroriserer kjære med bilder av alt fra invitasjoner til hårpynt, og hun sier "mm" :ler: ) Hun syntes det er litt tidlig å ta av, men det syntes ikke jeg! :fnise:

Kjære er kjempeoppgitt over min sniklesing på graviditetsforum, og truer med å stikke av med pc'n min om jeg ikke gir meg! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Men lille bie, som du sa, det er jo ikke noen fare for at dere kan bli gravide ved et "uhell" så om du leser, gjør da vel ingenting? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Men lille bie, som du sa, det er jo ikke noen fare for at dere kan bli gravide ved et "uhell" så om du leser, gjør da vel ingenting? :fnise:

Hahaha! Det er jo sant, så da kan jeg jo lese der så mye jeg vil! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i stuen!

:hallo:

Er så sliten! Gått lang tur med tantehunden min! :) hehe!

Jeg er 21 - straks 22(se ticker) :juhu: og sambo er 23! Dere?

Tror også vi heller mot lukket donor, har vel egentilg ikke tatt den diskusjonen sååå veldig! Men det kommer vel! :)

Hatt en fin lørdagskveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille Bie
God kveld i stuen!

:hallo:

Er så sliten! Gått lang tur med tantehunden min! :) hehe!

Jeg er 21 - straks 22(se ticker) :juhu: og sambo er 23! Dere?

Tror også vi heller mot lukket donor, har vel egentilg ikke tatt den diskusjonen sååå veldig! Men det kommer vel! :)

Hatt en fin lørdagskveld?

God ettermiddag!

Jeg er småsliten etter gårsdagen egentlig! jeg var ute med noen venniner, så det ble noen glass rødvin på oss! kjempekos :lur:

Så nå sitter jeg og kjære i hver vår sofa og tar ting med ro, skal ut å ta en kaffe snart tenkte vi.

Jeg er selv 21 og blir 22 om ikke så utrolig lenge! Kjære er 27 :)

Uff, jeg blir litt irritert kjenner jeg.. Møtte en kompis av en venninde av meg i går, som jeg ikke har møtt tidligere. Så vi satt jo naturlig nok å snakket om oss selv osv, så kommer det jo fram at jeg er sammen med ei jente, og at vi er forlovet. Så ser han på meg med et tvilende blikk i øynene og sier "hvor gammel var du sa du?" 21, sier jeg, så begynner han å le og sier "beklager at jeg ler, men du er 21 og forlovet? hahahahah.... "

What the f..k? Da ble jeg utrlolig sur! :kjefte:

Hva i all verden! hvordan kan et menneske som jeg ALDRI har møtt tidligere dømme meg fordi jeg er forlovet? Helt utrolig hva folk kan spy ut av seg..

Nuvel, nok om den idioten. Men hadde uansett en koselig kveld ute :fnise:

Vi snakket selvfølgelig om bryllup og barn i går, og alle er utrolig nyskjerrig på bryllupet vårt, noe som er utrolig koselig! :jepp:

Gleder meg masse! Vi har funnet ut at det er ikke nødvendigvis pengene som er viktigst når det kommer til bryllupet, det er hva man gjør det til selv. Og ingen av oss ønsker å utsette det til 2011, så det blir i 2010, om enn i en litt billigere variant enn vi først hadde trodd. Så lenge vi blir gift, får samlet familie og venner til en fest, og får gå i drømmekjolene våre en dag, så tror jeg nok vi er fornøyde! :rødme: *klapper-seg-selv-på-skulderen*

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så unødvendig av kompisen.

Du får se på meg da, selv om jeg er hetero. Jeg ble forlovet i en alder av 20 og er nå 28 år og gift med ham. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Så unødvendig av kompisen.

Du får se på meg da, selv om jeg er hetero. Jeg ble forlovet i en alder av 20 og er nå 28 år og gift med ham. ;)

Mm.. teit fyr..

Heretter skal jeg bruke deg som eksempel Saeria! :fnise:

Jeg syntes bare at folk ikke trenger å ha en mening om alt andre mennesker foretar seg, og skal de ha det, så behøver de ikke å fortelle meg om den.

Enkelt og greit. :jepp:

Vi kommer til å få en nydelig bryllup og et fantastisk liv sammen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

..men de som er "utenfor" vet jo mye bedre enn de det dreier seg om :ler:

Slik er det uansett hvem det dreier seg om, uheldigvis :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
..men de som er "utenfor" vet jo mye bedre enn de det dreier seg om :ler:

Slik er det uansett hvem det dreier seg om, uheldigvis :P

Ja, er ikke det typisk! :fnise:

Men! siden vi ikke akkurat driver å diskuterer bryllupsting i stor skala, så kansje jeg skal få en moderator til å flytte over dette topicet til enten bryllupsdagbøkene, eller generell dagbok?

Før tråden blir ryddet for utenomsnakk osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hørtes ut som du hadde en koslig kveld med venninnene, men ikke fullt så koselig med han duden nei! Det er alltids noen som skal bry seg om alt, og ha en mening om alt!

:kjempesinna:

Alder er ingen hindring vet du, og jeg har flere venninner som har giftet seg i en alder av 23.. så det å være forlovet tidlig, har jo ingenting å si!!

så lenge man er glad i hverandre og vil dele resten av livet sammen, kan man vel søren få lov til å forlove seg når man er 18!! :roll:

Bryllup i 2010? Det hørtes ut som et veldig fint år å gifte seg på :) Var inne på theknot.com og så litt der.. og både jeg og sambo har veldig fasinasjon for brunt, så kanskje bryllup med brunt tema er tingen?

God søndag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...