Gå til innhold

Lesbisk bryllup på vei!


Gjest Lille Eden

Anbefalte innlegg

Kjære vakre vene, så hyggelig! Jeg har ikke noen tips, for å være ærlig, men ønsker lykke til likevel. Du virker jo såpass forelsket at det sikkert blir fantastisk uansett hva du velger å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille Bie
Kjære vakre vene, så hyggelig! Jeg har ikke noen tips, for å være ærlig, men ønsker lykke til likevel. Du virker jo såpass forelsket at det sikkert blir fantastisk uansett hva du velger å gjøre!

Så hyggelig! :klemmer:

Jeg har igjen ombestemt meg angående ringene! Det blir noen enkle fine uten diamant. De diamantene vi ville hadd råd til nå hadde blitt mer dimantstøv enn en fin diamant uansett... :sjenert: så da kjøper jeg heller ringer der vi kan sette inn diamanter senere! :jepp: ikke dumt ikke dumt... :lur:

Så jeg regner med å kjøpe ringene i neste uke :) hihih!

Guuuuud...... Nervøs jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Ååååh så koselig! Bare i tilfelle du ombestemmer deg igjen, har gulfunn 40% på alle diamanter nå, jeg kikket på et par nydelige veldig enkle ringer som lå på rundt 2500. Med bare en liten diamant på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Lille Bie
Oppdatering, ja. :Nikke:

Henger meg på og venter spent på oppdatering! :-D

Hvordan går det? Fått tak i ringer nå? :)

Ja, dere skal alle søte få en oppdatering! :ler:

Ringene er kjøpt, og satt på hånden hennes, og min selvsagt!

Det ble to nydelige ringer i hvitt- og gultgull, uten diamant, som vi begge syntes er helt nydelige :rødme:

Men for å skuffe dere litt her nå da, så gjorde jeg ikke så mye utav det faktisk, men det var veldig fint lell! Vi satt på balkongen en kveld, med mye levende lys og behagelig stemning, da jeg fisket fram ringene og gikk ned på ett kne (iiiik!) og spurte om hun ville gifte seg med meg :hjerte:

Jeg måtte anstrenge meg for å klare å si ordene "NN vil du gifte deg med meg?" uten å begynne å gråte, men det gikk sånn akkurat! :fnise:

Så nå er vi forlovet! :love: Og bryllupet står i august 2010! Helst skulle vi tatt det neste år, men man må gjerne spare litt ..... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer kjempemasse! :D Så flott å høre at dere fant ringer dere likte at du klarte åf ri uten å begunne å gråte :ler:

Lykke til med videre planlegging :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer å mye :)

Håper du starter btyllupsdagbok her inne da, slik at vi får være med å se hva dere planlegger for den store dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Gleder meg masse til å begynne å planlegge! Tror ikke jeg skal begynne for tidlig med det heller, for da blir laaaang tid til selve bryllupet, og jeg er et utrolig utålmodig menneske! :lur: så må desverre vente til neste sommer med planleggingen tenkte jeg/vi :fnise: Er det ikke ett års tid man bruker på å planlegge en sånn ting da? Vi blir vel ca 100 gjester tenkte jeg, og vi skal vel ha alle til middag (!). Planen var vel å leie en gammel gårdstun som er helt nyoppusset, med plass til 70 overnattingsgjester (mange av slekningene mine har hytter i nærheten, slik at hennes familie kan sove på den nydelige gården) Og plass til ca 100 i middagslokalet. Så det er bare å krysse fingrene for at lokalet er ledig i august 2010 :-D

Men hva tenker dere om dette: Å leie hele den gamle gården/gårdstunet

for ei hel helg kommer til å bli utrolig dyrt for oss, så er det "lov" å be gjestene betale overnattingen sin selv? Vi dekker jo all mat og drikke på selve dagen, og vi skal vel ha grillfest på hytta til foreldrene mine kvelden før, for å break the ice :jepp: så det er jo fredag-lørdag og lørdag-søndag overnattingen blir, og det kommer vel på 2500 inkludert 3 måltider om ønskelig, er det for mye? :lur:

Jeg er ikke helt stø på ting som omhandler bryllup, så takker hjertlig for alle svar! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye!

Syns ikkje 2500,- pr stk me mat ink e så gæle je, men sea du har god tid vil je anbefale dåkk å gå i forhandlinger med utleier, se på ka dåkk får førr prisen, kor kan dåkk spare inn, og ikkje mins kaor kan dåkk PRUTE

Pruting på pris e flaut, men nødvendig i et økonomisk perspektiv...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dere skal alle søte få en oppdatering! :ler:

Ringene er kjøpt, og satt på hånden hennes, og min selvsagt!

Det ble to nydelige ringer i hvitt- og gultgull, uten diamant, som vi begge syntes er helt nydelige :rødme:

Men for å skuffe dere litt her nå da, så gjorde jeg ikke så mye utav det faktisk, men det var veldig fint lell! Vi satt på balkongen en kveld, med mye levende lys og behagelig stemning, da jeg fisket fram ringene og gikk ned på ett kne (iiiik!) og spurte om hun ville gifte seg med meg :hjerte:

Jeg måtte anstrenge meg for å klare å si ordene "NN vil du gifte deg med meg?" uten å begynne å gråte, men det gikk sånn akkurat! :fnise:

Så nå er vi forlovet! :love: Og bryllupet står i august 2010! Helst skulle vi tatt det neste år, men man må gjerne spare litt ..... :lur:

Hurra!! Så koselig! Grattis grattis, og lykke til med planlegging! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig. Gratulerer så mye.

Skjønner at det kan virke lenge til 2010 ja. Jeg synes det er lenge å vente til 09. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med forlovelse og bryllup i 2010 :) Og ideen med gårdstun høres fantastisk ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin
Hei!

Jeg er ei jente på 24 som har store planer om å fri til kjæresten min!

som også er jente :)

Jeg føler selv at jeg ikke er den personen her i verden som er mest oppfinnsom, så jeg tenkte å spørre dere her på KG om råd!

Er det noen her som har en super ide til meg? Vi hart vært sammen i 3 år til høsten, så skal prøve å gjøre noe spesielt ut av dette! :rødme:

Takker for alle svar! :)

Så UTROOOOLIG koselig!Gratulerer så mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse!! Leste tråden for første gang i dag og det var så koselig å lese om hele forløpet fra de nervøse dagene før frieriet til den store dagen -sååå romantisk!! Ønsker dere masse lykke til med planleggingen av den store dagen!

Et lite apropos til overnattingen -synes det er helt greit at gjester betaler overnattingen sin selv, men da bør de også kanskje selv få bestemme hvor de vil bo...? Men det virker jo ikke som om de tar uvanelig stive priser da.... 2500 for en hel helg med mat er jo ikke en ille pris... :) Men -det blir jo fort vekk veldig dyrt hvis dere skal betale 2500 kr per pers for 100 gjester i tillegg til de utallige andre utgiftene rundt et bryllup da... Kan bare snakke fra erfaring, men vi betaler iallefall ikke overnatting for våre gjester. Da hadde det blitt økonomisk ruin for oss tror jeg... :gjeiper:

Endret av Solstrålejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Et lite apropos til overnattingen -synes det er helt greit at gjester betaler overnattingen sin selv, men da bør de også kanskje selv få bestemme hvor de vil bo...?

...Kan bare snakke fra erfaring, men vi betaler iallefall ikke overnatting for våre gjester. Da hadde det blitt økonomisk ruin for oss tror jeg... :gjeiper:

Punkt en: Ja, det ville vel vært mest logisk, men jeg tenkte det ville vært enklest om vi hadde alle gjestene på en plass, slik at vi kan holde styr på dem

:fnise:

Punk to: Heeeeeelt enig! Aldri i verden om vi kunne betalt det for gjestene, da hadde det -som du sa- blitt økonomisk ruin på oss! :ler:

Så til et spørsmål til dere her som har meg peiling enn jeg har: er det da rett og rimelig (det er værtfall det i mitt hode) at det er fri bar da? Om vi "krever" at gjestene skal bruke penger på overnatting, så er det vel bare rett og rimelig at vi betaler for drikken deres? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...