Gå til innhold

Prisene presses til det halve


waco

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

I waco's verden burde alle norske kvinner nå hente frem miniskjørt, nettingstrømper og de høye støvlettene og løpe ut på gatehjørnene for å ta opp kampen med horene fra Øst-Europa.... maks 90 kroner for en BJ :ler:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

at universitetsutdannede rusfrie unge jenter, fri for sykdommer og sprøytestikk, høflige og blide, serviceinnstilte piker med sjarm i blikket

Universitetsutdannet: de blir ofte kidnappet fra sin familie i en liten landsby i albania lenge før universitetsalder. Eller de kommer fra russland fra et sted uten muligheter og blir lovet god jobb og god lønn hvis de blir med Ivan til Norge. Først bare et kjapt lite opplæringskurs i en badstu i finland, med voldtekt fra 14 fulle finner.

Det er tvert imot mangelen på utdannelse som gjør at de leter etter andre løsninger. Familien har ikke råd til å sende dem på skole. Og så ramler de oppi trøbbel, litt naive som alle er i ung alder.

Fri for sykdommer, de som kommer fra land med mangelfullt helsesystem.. Men jo, når de er helt nye så kanskje, for de er så unge at de ikke har kommet borti for mye enda da. Etterhvert som de jobber i Norge klarer de nok å få seg en pen samling.

Det er en vanlig metode å "overtale" en jente til å prostituere seg, å gi henne en rusvane først.

Jeg skjønner godt at norske jenter ikke gidder prostituere seg hvis de ikke har en rusvane som må fôres. Og rusmisbruk er nå en gang ikke så heldig for utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt feil. Jeg kan tenke meg at den jevne prostituert er en jente i begynnelsen av tyveårene, ferdig utdannet og søker letttjente penger som ikke inneholder for mye arbeid...

Hvorfor plukke jordbær når man kan dulle med en kar for tretti ganger prisen?

Ikke glem at de fleste kvinner er smarte og lure, det er et kvinnetriks og si at kvinner blir lurt hele tiden.

Jenter er faktisk selvstendige...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco: gjennomsnittshoren i bergen er i midten av 40 årene, overvektig, med stort bustete puddelhår, oversminket, nikotinfingre, osv. Ja, så har vi de i tyveårene; anorektiske, stoffavhengige små jentene med kjempetynt hår og uthulte øyne. Egentlig veldig rart at folk kjøper av dem, menmen, smak og behag.

Har du prøvd å selge deg selv, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg trodde først dette innlegget handlet om mobiltelefonipriser, helt til jeg så hvem forfatteren var, da skjønte jeg at det var prostitusjon. Huff, Waco, du er alltid så forutsigbar :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma
Hvorfor plukke jordbær når man kan dulle med en kar for tretti ganger prisen?

Waco

Fordi jordbær ikke er skallet, feil, flassete og hva nå enn det er som er grunnen til at han ikke kan få med seg noen hjem fra byen eller på annet normalt vis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...