Gjest Danielle Skrevet 7. juni 2008 #1 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg vil bli mamma! Vi har prøvd en stund og skal snart starte med utredning. Tenkte at en dagbok kan jo hjelpe meg i prosessen. En grei måte å få sortert tanker og følelser på. Bruker mye penger på diverse tester og mye krefter på bekymringer. Nå vil jeg forsøke (hvis det går an) å tenke positivt:) Leser meg svett om stillinger, kjærringråd, livstilsendringer, og en hel masse forkortninger jeg ikke forstår. Ensomheten i tosomheten er stor nå... Snart fem år uten prevensjon, ehh, NÅ MÅ vi gjøre noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marylicious Skrevet 8. juni 2008 #2 Del Skrevet 8. juni 2008 Lykke til med prøvingen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 8. juni 2008 #3 Del Skrevet 8. juni 2008 Lykke til med prøvingen ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krisfo Skrevet 13. juni 2008 #4 Del Skrevet 13. juni 2008 Masse lykke til med prøvingen ! Blir spennende og følge med ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mother_to_be?? Skrevet 8. september 2008 #5 Del Skrevet 8. september 2008 Lykke masse til Vi har også startet prosessen for å bli foreldre nå. Moro at det er fler av oss, så kan vi følge hverandre!! Gleder meg til å følge deg videre! Jeg vil bli mamma! Vi har prøvd en stund og skal snart starte med utredning. Tenkte at en dagbok kan jo hjelpe meg i prosessen. En grei måte å få sortert tanker og følelser på. Bruker mye penger på diverse tester og mye krefter på bekymringer. Nå vil jeg forsøke (hvis det går an) å tenke positivt:) Leser meg svett om stillinger, kjærringråd, livstilsendringer, og en hel masse forkortninger jeg ikke forstår. Ensomheten i tosomheten er stor nå... Snart fem år uten prevensjon, ehh, NÅ MÅ vi gjøre noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. september 2008 #6 Del Skrevet 9. september 2008 Lykke til med prøvinga! Eit lite tips: Viss du får moderatorane til å flytta boka di over til prøverdagbøkene, vil du nok finna fleire i din situasjon enn inne på graviditetsbøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå