Gå til innhold

sex uten følelser

Lillbabs

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en mann de siste seks månedene. Han er fem år eldre enn meg, utrolig kjærlig, omtenksom og kommunikativ i tillegg til at vi selvsagt har et fysisk forhold. Han sender meg tekstmeldinger og chatmeldinger flere ganger om dagen uoppfordret. Vi ler, vi har det gøy, vi flørter, vi har fantastisk sex, vi kan ha dype samtaler om alvorlige ting og nyter faktisk også stillheten oss imellom. Jeg har aldri opplevd en mer kjærlig mann når det gjelder fysisk kos og - klemming og stryking, rett og slett. Han stryker på meg fordi han liker det så godt, sier han. Det er som om jeg kan kjenne at han føler veldig mye bare på berøringene hans. Måten han ser på meg sier utrolig mye, og kyssingen er helt utrolig. Han er en klippe og viser en utrolig omsorg for meg i en tid med krise på jobben. Og har det vært en trafikkulykke, ringer han umiddelbart for å høre om jeg er OK. Vi treffes mye uten at det er gitt at vi skal ha sex akkurat da, og kan fint ligge og koseprate med alt av klær på.

Men han skal reise til USA et år for å studere, og vil ikke være ved at det er følelser mellom oss.

Han gjorde det slutt med meg i omtrent halvannen time - fordi han var redd vi "ville bli mer glad i hverandre" siden han skulle dra bort om noen uker og det ville bli vondt for oss begge, sa han. Etter halvannen ba han om å få være en del av livet mitt igjen, fordi han "mistet absolutt all energi" da han gjorde det slutt, sa han.

Benekter han at det er følelser mellom oss, eller kan en mann glatt oppføre seg slik uten at det er følelser fra hans side i det hele tatt?

Er det i så fall smartest av meg å vise meg som om jeg har et fullstendig avslappet forhold til både ham og hele greia, for å få ham til å innse at han er glad i meg? Eller går det ikke an å få ham til å innrømme det - okke som??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Casey

Dette ble komplisert. Kanskje det er best å nyte dag for dag, slappe av, ha det hyggelig og sette pris på det som er.

Endret av Casey
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Må bare si at det høres ut som et misunnelsesverdig forhold.

Skulle gitt mye for å ha en sånn mann!

Hva er dine følelser for han da? Det høres litt ut som du bare synes han er fantastisk, men ikke likevel har de helt store følelsene?

Hvis du har sterke følelser selv er det vel ikke noe å lure på.. Bare fortsett som nå og sats på at han innrømmer at han også har følelser etterhvert..

Lykke til uansett!!

:love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Alt er subjektivt!

Han liker å ta på deg mens du ser ikkeeksisterende lynglimt mellom fingertuppene hans og huden din i det han tar på deg som manifestasjon på hans følelser for deg?

Han elsker deg,elsker ikke deg,elsker deg....!

Om ti år ler du av dette garantert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som han begynner å få følelser for deg, og er redd for å miste deg når han drar til usa, fordi det er enda så ferst.

Men som person sa over her, så virker det som du syns han er fantastisk, og du skulle ønske du hadde følelser for han.

Nyt heller tiden før han drar sammen med han, så får tiden vise hva som skjer!

Du lever jo bare en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...