Gjest T Skrevet 6. juni 2008 #1 Skrevet 6. juni 2008 Har vært sammen med damen min i 8 mnd nå. Et par ganger for året pleier hun å ta seg en bytur med tog. Nå er det slik at hun pleier å bo hos en venninne, men hun har også et par kompiser som bor i denne byen. En av dem var hun sammen med for 5-6 år siden en liten periode. Det ble slutt pga avstanden og at de ikke så hverandre så ofte. Hun var bare 15 og han var 16 da... De har holdt kontakten i alle år. Hun har hatt kjærester, og han har hatt kjærester etter det. Men han har alltid i følge hun hatt et godt øye til hun, men selv sier hun at de bare er venner... Nå i går snakket jeg med min kjære der borte og hun var på fest sammen med venninnen sin og noen kompiser av hun. Hun kunne ikke snakke så lenge pga hun skule møte denne eksen sin. hun ville ikke være med på byen pga hun hadde i penger. Så han skulle møte hun. Hun pleier å få folk til å følge seg hjem om kvelden pga hun har nesten blitt voldtatt to ganger, så antar at det var derfor hun skulle møte han... Saken er den at hun sa ikke noe mer til meg enn at hun skulle treffe han snart og at hun lovet å ringe meg når hun kom hjem, så la hun på... Sa ikke hva de skulle eller hvorfor de skulle møtes klokken 12 om kvelden. Jeg sendte to meldinger til henne. Først at jeg savnet henne masse, så at jeg var så glad at jegf hadde henne og slikt. Jeg fikk aldri svar på de meldingene... En time senere eller noe sendte jeg en ny melding. "Send meg en melding hvis du har lyst å snakke". Fikk aldri noe svar der heller... Så i 3 tiden prøvde jeg å sende en ny melding: Hei, sover du? Da fikk jeg bare tilbake. "nei, har lagt oss... Snakkes i morgen. God natt!" Jeg blir bare så redd og hun kommer ikke hjem før om 1 1/2 uke . Jeg har aldri hatt noe grunn til å ikke stole på henne før, men å innrømme at jeg ble redd da. Denne eksen har tydeligvis noe i mot meg også. Han kaller meg for kødden hennes titt og ofte., selv om jeg aldri har møtt han face to face.
Gjest T Skrevet 6. juni 2008 #2 Skrevet 6. juni 2008 Glemte å si at hun ringte aldri slik hun lovet...
Jigva Skrevet 6. juni 2008 #3 Skrevet 6. juni 2008 Huff så vanskelig situasjon du er i. Forstår godt at du reagerer, ville reagert på dette selv. Men som du sier, du har aldri hatt noen grunn til å ikke stole på henne før. Så med utgangspunkt i det du skriver, vil jeg fortelle hva jeg ville gjort i din situasjon. Jeg ville ringt henne dagen etterpå. Jeg ville sagt til henne at jeg stoler på deg og har aldri hatt noen grunn til å ikke stole på deg, men det som skjedde i natt ga meg en ekkel følelse. Jeg synes det er hyggelig at du går ut med venner, men jeg setter veldig pris på å få litt meldinger i ny og ne så jeg vet at du tenker på meg også av og til, hvertfall at du svarer om jeg sender en melding. Dersom du sier at du skal ringe så ønsker jeg at du gjør det også. Som sagt, jeg stoler på deg, men dette er viktig for meg slik at jeg kan fortsette å stole på deg. Jeg ville uansett ikke beskyldt henne for utroskap, men heller pratet med henne om å kommunisere til deg som sitter hjemme.
Pokahonta Skrevet 6. juni 2008 #4 Skrevet 6. juni 2008 (endret) Glemte å si at hun ringte aldri slik hun lovet... Skjønner at du har det kjipt.. Synes du skal legge bånd på deg og ikke gi henne så mye oppmerksomhet.. Du vil få vite om hun har vært utro eller ikke. Mest sannsynelig ikke. Jenter har ofte samvittighet der (med unntak ja..).. og vi er litt naive og tenker vi kan være venn med gutter. Om hun har følelser for denne gutten, er det utenfor din kontroll akkurat nå. Du får en lite helvetesuke, men prøv å ikke lage full fest i hodet ditt før hun kommer tilbake. Men å sende fire fem meldinger uten at hun melder tilbake er litt stressende oppførsel og du røper veldig at du er sjalu. Er ingen ekspert på dette, men vær litt tøff.. og ikke forvent det værste. Hun var tross alt åpen med deg om at hun traff han. Det tror jeg ikke jeg at jeg hadde vært om jeg planla å være utro. forslaget overfor er ikke så rent dumt det heller Endret 6. juni 2008 av Pokahonta
Gjest champ8 Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 For meg virker det som en umoden jente som ikke vet hvordan man behandler kjæresten sin rett. Synes det var et svært dårlig svar av henne etter flere meldinger fra din sin side utover kvelden. Greit nok at hun er "opptatt med venner" men alikevel synes jeg du bør forvente mer. Ville kommet meg ut av dette forholdet, og tatt lærdom. Jeg har vært i noe lignende du beskriver og jeg er glad det ble slutt. Nå virker jeg hard.. og det er aldri godt å høre. Du fortjener en jente som backer deg opp likebra som du backer opp henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå