Gå til innhold

Noen som ikke skal ha med seg barna sine på festen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ja, pus, du har rett.

Gjest; Unnskyld for at jeg ødela tråden din. Jeg vet hvor forferdelig irriterende det er og lover å ikke gjøre det igjen.

Beklager. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror hvertfall man har fått belyst temaet tråden egentlig handlet om ganske grundig!

Men det er fryktelig lett å bli engasjert da, jeg blir det selv jeg. Og da blir det fort off-topic :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er meg igjen som startet tråden.

Jeg tror egentlig jeg ikke bør føle meg ille til mote hvis vi ikke har med sønnen vår på festen.

Han er veldig mammadalt, og med mange mennesker han ikke kjenner så godt, tror jeg nok han hadde kommet til å henge litt i skjørtene mine. Og det er slitsomt.

Jeg er også av den oppfatning at bryllup er en voksenfest, det er nok av andre fester ellers i året barna kan være med på.

Nei, jeg tror nok vi gjør det beste både for han og oss.

Og jeg tilgir deg for avsporingen, Anitacath, men jeg må bare si at jeg er 100 % sikker på at jeg og min tilkommende kjenner vår sønn bedre enn noen andre, selvom han er i barnehagen 40 timer i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig jeg ikke bør føle meg ille til mote hvis vi ikke har med sønnen vår på festen.

Definitivt ikke !!

Tror det er det absolutt smarteste du kan gjøre.

Ha en fin bryllupsfest...... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha endel barn i bryllupet vårt!!!

Har 4 småsøsken under femten, også blir det to nieser på tre en nevø på 1 1/2 og tre barn under ett år!!!

Og vi synes det er koselig!!!

Vil bare si at de barna her er veldig stolte over å få være med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha endel barn i bryllupet vårt!!!

Har 4 småsøsken under femten, også blir det to nieser på tre en nevø på 1 1/2 og tre barn under ett år!!!

Har dere noen slags barnepike som skal passe på de, eller skal de få "frie tøyler"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gjest som startet tråden igjen.

Saken er den at tar vi med oss sønnen, blir han eneste barn. Hadde det vært mange barn, hadde saken stilt seg helt anderledes.

Jeg synes også det er koselig med barn, men jeg tror ikke sønnen vår hadde trives noe særlig i et voksenselskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...