Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

For min del kan det godt være 100 varmegrader så lenge det er 18 varmegrader i rommet når jeg skal sove og at det er rundt 19-20 gareder inne resten av dagen, kjølig.

Gleder meg til mandag, da blir det 14 grader på østlandet. Det vil si, det blir kjølig inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt hadde vi tropenatt her. Forbanna drittvær!

Vil ikke dette :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så tappet av energi i denne varmen. I går var det riktig ille - jeg var så utmattet bare det å stå rett opp og ned var fysisk vondt. :overrasket:

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ser ut som det går mot litt kjøligere vær i Trondheim :) Media fremstiller såkklart dette som en dårlig nyhet... :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:gråte:

Hjelp!

Tror jeg må flytte myyyye lengre nord, jeg.

Hørte noe av det dummeste i går. (Har vel forsåvidt hørt detf ør,men i går ble jeg nesten forbanna)

" Global oppvarming er jo ikke så forferdelig! Tenk om vi får sånn vær som dette hele året da?"

IDIOTER!!!! Alle deler av dette utsagnet er ubeskrivelig dumt..

*sender en stooor vifte til alle som sliter med varmen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig tråd!!!

Jeg er så drittlei av folk som sier at vi ikke har lov å klage på varmen. Hvorfor ikke?

Varmen tar helt knekken på meg, liker rett og slett ikke sommeren. Nå lengter jeg etter høsten ..og den deilige friske luften etter en skikkelig regnbyge. Kjekt å se at det er flere som har det på samme måte. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom det endelig regn :) Jeg hadde akkurat kjøpt nye joggesko, så jeg benyttet anledningen til en deilig joggetur. Det var utrolig godt! Har ikke orket så mye aktivitet i varmen den siste tiden, så det var fint å få beveget på seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker egentlig sommer og sol veldig godt. Men i år har det vert grusomt!! Er gravid i 31 uke nå. Tror ikke jeg kommer til å overleve sommeren om været kommer til å holde seg så varmt. I dag regner det heldigvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smertegrensa mi for varme er rundt 25-30 grader (med tilgang til skygge og masse væsketilførsel)

Men, som høygravid ligger grensan på rundt 20 grader (og enda mer skygge og væsketilførsel) I natt våkna jeg i 4-tiden. Det kokte inne på soverommet. Hadde vinduet på full gjeiping men ikke så mye som ett vindpust! AH PUHHHH... Satte meg på stua med alle dører og vinduer åpne. Hjalp litt da...

Alle årstider sin sjarme sier jeg bare, og når vi nærmer oss august/september så ser jeg fram til levelige temperaturer og tenne lys om kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg bare teller ned til høst... denne sommeren har vært ille for en varmehater, og enda er vi ikke i august en gang... er vel da det pleier å være mest sommervær... i hvert fall ifølge alle de som kommer hjem fra ferie og klager på at NÅ kom sommeren.... gleder meg til frisk luft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg inn i denne klubben. Jeg sliter i sommervarmen, akkurat nå sitter min mann og våre gjester på verandaen - hvor sola kommer krypende, mens jeg sitter inne i stua med gjennomtrekk.

Jeg elsker vår og høst, akkurat passe temperaturer og friskt. For mye vamre eller kulde gjør at leddene mine ikke fungere som de skal, de blir stive og hovne. Jeg får rare blikk der jeg sitter i skyggen eller inne i denne varmen, men det bryr jeg meg ikke noe om. Jeg skal faktisk fungere og det gjør jeg ikke i solsteiken.

Jeg smiler stort hver gang sola går bak en sky og det blir litt mindre stekende - deilig.

Sove dårlig gjør jeg også, våkner svett og ekkel, ikke hjelper det å gå i dusjen heller er jo like svett og ekkel 5 minutter etterpå.

Synes ikke gradestokken skulle krype over 25 grader, men heller ikke ned under 5 grader. Holder den seg mellom 5 og 25 skal jeg være fornøyd.

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har problemer med å puste i varmen. Synes lufta blir så tykk at den kan skjæres i. Det er som en bakerovn i leiligheten når man ikke har persienner for å skjerme for sola. Skulle egentlig ha satt meg litt inn i høstens pensum, men det blir håpløst i denne temperaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har nettopp vært på en times gåtur, det var en sann lidelse. Men er stolt over at jeg orket. Skal liksom slanke meg, men det er vanskelig å orke å trimme i denne heten. Men nå har jeg sikkert gått ned to kilo i dag, eller liter i hvert fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...