Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Ser ikke ut som vi får regn i Oslo i dag heller. Og nå skinner jo sola nesten til midnatt har jeg inntrykk av. Men nå snur jo sola snart i det minste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, det der må jo høres helt psycho ut for alle som ikke er som oss.

Jeg savner forresten regnet, busker og blomster ser ut til å begynne å lide av mangelen på vann og regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Det er helrig å vite at det finnes flere som meg, dt må jeg si. Folk synes jo jeg er dritrar fordi jeg velger å sitte i skyggen på uteserveringer når det er over 25 grader ute. De ser enda rarere på meg når jeg endelig begynner å fryse og uttaler med enorm glede i stemmen at det er deilig å fryse. Jeg for min del skjønner ikke hvorfor man absolutt må sitte i sola. Vedder på at en del folk gjør det bare av prinsipp, ikke fordi de liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har ikke sett på gradestokken men det kan ikke være mer enn 10 grader her i Trondheim nå. Slik har det vært siden mandag. Skikkelig deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag regnet det OG tordnet hos meg...jeg satt ute på en benk på kirkegården og lot det skje...fantastisk! Akkurat nå er det +10,8 her hos meg. For en fin sommer her er NÅ. :)

Hørtes fantastisk ut!

Eeeelsker torden :)

Her er det også godt og kjølig med noen regnskyer i horisonten.

Ser ut som det blir en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Endelig kom det en regnskur i Oslo også, men sola skinte samtidig :gjeiper: Og nå er det bare sol igjen. Men frisker opp litt med en skur da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg vil ha varme og tørr luft så kanskje jeg kan få tørket den klissvåte veden jeg kjøpte til vinteren.

Makan, selge gjennomvåt ved som ikke vil brenne..er avhengi av en varm sommer for å få den brennbar.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sol og varme! Når det er sol ute får jeg lyst til å gøre ting ute! Gå tur, sole meg, bade, bare sitte ut og se osv. Får rett og slett positiv energi av sol og varme. Mens gråvær får meg til å ville holde meg inne. For gråvær er ikke noe kos! Hater regn og kulde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest

Det har vært fint med overskyet/regn mange dager i det siste her i Trondheim. Håper det fortsetter sånn! Det burde forresten være en regndans-smiley her ikke sant folkens he, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg elsker sol og varme! Når det er sol ute får jeg lyst til å gøre ting ute! Gå tur, sole meg, bade, bare sitte ut og se osv. Får rett og slett positiv energi av sol og varme. Mens gråvær får meg til å ville holde meg inne. For gråvær er ikke noe kos! Hater regn og kulde!

Hva gjør du i tråden for oss som hater sterk varme? ;) :gjeiper:

Nå spår meteorologene at det snart blir 30 grader igjen, en såkalt "kjempesommer" :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Hater sommer. Hat er et sterkt ord, men jeg får det alltid veldig dårlig om sommeren. Varmen - som jeg ikke kan fordra. Svetter bare jeg beveger meg ut døra, hva skal man ha på seg for å skjule/unngå det? Hvordan skal jeg orke å tenke når det er så varmt? Bare jeg sitter i sola i fem minutter sildrer det nedover ryggen. Varmen gjør meg deprimert, umotivert, slapp og energiløs. Sola som steiker overalt, umulig å sove... Orker det ikke. Sommeren tilbringes stort sett inne, i kjelleren. Blir aldri brun lenger.

Folk synes jeg er rar, men vi er forskjellig .Jeg er et høst- og vintermenneske. Elsker frisk luft! Ikke klam, varm, stillestående. Når det er varmt orker jeg ikke planlegge noe som helst. Orker ikke dra bort med mindre det er på kveldstid.

Nå har det jo regna her på Østlandet noen uker, og jeg har hatt det kjempefint. Jogga fine turer i skogen. Vært ute. Vært sosial. Hatt på meg klær jeg liker.

Ikke liker jeg å sole meg og ikke liker jeg å være særlig avkledd heller. Så da.

Godt vi er flere - men jeg er nok ekstrem.

Og for å toppe alt så har airconditionanlegget i bilen slutta å funke... guuud, det er slitsomt å kjøre bil når det er 50 varmegrader inni der, og man er gjennomvåt når man er framme. Phu. Bare to måneder til september og litt kjøligere vær. Heldigvis.

Skulle ønske jeg var 70 år, for da hadde jeg hatt en unnskyldning for å ikke like varmen. Men jeg er i 20-åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

---

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår og idag er det helt GRUSOMT her jeg bor.

Når jeg la meg igår kveld ca 2300 viste termometeret 26 grader ute, og 27 grader inne...

Nå har jeg 28 grader inne på kontoret mitt, og jobben gjør at jeg ikke kan ta på meg noe mindre tøy (har langbukse og kittel med 3/4 arm i en tett, tykt stoff..), og jeg må i tillegg ha på munnbind og hansker store deler av dagen... herlig...

Fatter ikke hvordan jeg skal klare 14 dager til på jobb før ferien, om det fortsetter sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg var slik for noen få år siden at jeg ikke orket noe som helst i varmen, og gledet meg til regnværsdager, og ikke minst høsten. Men av en eller annen grunn har det snudd litt, jeg takler varmen bedre nå, ikke aner jeg hvordan det skjedde. Men fortsatt er jeg slik at stort varmere enn 25 grader, behøver det ikke bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...