Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg trodd på sånt hadde jeg trodd dommedag var nær. Nå spår de opptil 31 grader hele langtidsvarselet, jeg blir snart gal! :raven: Jeg ble skikkelig lei meg da yr "tok fra oss" regnet de spådde på onsdag. :grine: :trist: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik ser Yrs værmelding ut for i morgen kveld hos meg. Det tyder jo på ei trivelig natt...

image.png.db9972e32a60dce8accea5a079dd8859.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Salka skrev:

Hadde jeg trodd på sånt hadde jeg trodd dommedag var nær. Nå spår de opptil 31 grader hele langtidsvarselet, jeg blir snart gal! :raven: Jeg ble skikkelig lei meg da yr "tok fra oss" regnet de spådde på onsdag. :grine: :trist: 

Her hos meg står regnet på onsdag enda. Tør nesten ikke sjekke etter oppdateringer :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Rumle skrev:

Her hos meg står regnet på onsdag enda. Tør nesten ikke sjekke etter oppdateringer :unsure:

Ååååå, heldig.  :) Håper det kommer tilbake hit også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomt. Rett og slett. Og helt vanvittig mye fluer! Første gang jeg faktisk ser fram til høsten:( noe som er trist siden forrige vinter også var rimelig drøy...😥

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Salka skrev:

Jeg klarer ikke mer. :trist:  jeg er så ekstremt slapp og har sovet i nesten hele dag. :( Jeg sliter med sterk utmattelse fra før og det blir enda verre i denne jævla varmen. Langtidsvarselet viser 29 og 30 grader hele jævla varselet, jeg vil bare grine. Jeg blir bare mer og mer deprimert, er uggen og uvel, vondt i hodet, magen er vond og kroppen verker. Det regnværet som yr lovet hele onsdagen er nå begrenset til bare natt til onsdag. Det blir tørrere og tørrere og skog brenner overalt. Jeg er livredd for at det skal begynne å brenne i skogen ved der jeg bor også. Skogen er knusktørr og brungrønn, ikke knallgrønn og frodig som den pleier å være. Denne sommeren er et sant helvete. 

Og nå er det helt avlyst.
Fantastisk. Så stryker snart all vegetasjon på Østlandet med, og så blir det enda varmere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Enda en tulling skrev:

Og nå er det helt avlyst.
Fantastisk. Så stryker snart all vegetasjon på Østlandet med, og så blir det enda varmere.

Jeg vet. :trist: Det er helt for jævlig. Når skal dette ta slutt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Salka skrev:

Ååååå, heldig.  :) Håper det kommer tilbake hit også. 

Nå er det borte her også! :bond:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Rumle skrev:

Nå er det borte her også! :bond:

 

Typisk at de melder regn, men så ombestemmer de seg og tar det tilbake!! Møkk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å se på langtidsvarselet, men håper de melder mildere og mindre sol. De meldte mildere (sånn typ 19-20 grader) men nå har de skrudd opp gradene til 24-26, og full sol! :sukk:

Dette må være første sommeren jeg gleder meg til høsten. Jeg er sliten og fryktelig lei sol og hete. Eneste positive er at jeg blir brun, men er liksom ikke så viktig lengere å bli brun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Salka skrev:

Jeg vet. :trist: Det er helt for jævlig. Når skal dette ta slutt? 

Auda, ser det var gammelt nytt, gikk glipp av noen nye innlegg...
Uansett, jeg har rømt til høyereliggende strøk og her ser det jammen ut til å bli regn. Det tordner og er mørke skyer overalt. Får håpe noe av det renner nedover dalstrøkene også da....
Men det virker jo ikke som lavlandsvarmen skal ta slutt med det første. 
På yr presterer en fyr å si: – Tenk om vi i september kunne oppleve norsk tropevarme. Det ville vore ein sensasjon, seier Lie."
Vil de ha enda mer varme og tørke? Har de gått helt fra vettet?? Er det ikke nok nå???

Men nå bøtter det ned gitt... Lekkert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...