Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i varmen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Prøv å være høygravid i denne varmen dere 😅 Jeg takler vanligvis varme godt, men nå går jeg faktisk snart på veggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 grader på termometeret mitt nå og ca 30 i skyggen. Splitte mine bramseil! Svalt inne da. Jeg sitter selvfølgelig inne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
51 minutter siden, Salka skrev:

40 grader på termometeret mitt nå og ca 30 i skyggen. Splitte mine bramseil! Svalt inne da. Jeg sitter selvfølgelig inne. 

Blir bare verre og verre :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også bli veldig irritabel i varmen. Hater å svette. Får dårlig matlyst når det er så varmt. Kan faktisk ikke huske vi har hatt det så varmt i mai før? Hadde vært fint med litt regn, men melder bare masse sol fremover 

Merker at pus ikke orker å være ute så lenge av gangen. Kommer ofte inn for å kjøle seg ned. Eller så ligger hun i skyggen ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vifta går i ett kjør :) Var smart som kjøpte en til før hetebølgen kom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bokhylla

Dette er min første sommer med normal temperaturregulering. Jeg tåler varmen godt, blir ikke dårlig av sola og skjønner faktisk hva folk snakker om når de sier "man får nyte finværet/varmen/sola/sommeren mens den/det er her". Før pleide jeg bare å se på sånne mennesker med tomt ansikt mens jeg kvelte dem med en bikinistropp i fantasien. 

Jeg må bare si at de som har det som jeg har det nå, de aner ikke hvordan det er å ha det sånn som jeg hadde det før. De har ingen som helst anelse om hvordan det føles. De snakker om å nyte, mens jeg glatt hadde tatt et gallesteinsanfall hver eneste dag hele sommeren dersom det holdt sola borte og temperaturen nede. (Og ja, jeg har hatt gallesteinsanfall før og vet hvordan det føles.) Men det var før. Nå har jeg sittet ute i tre hele dager, helt frivillig. 

Jeg skulle ønske at alle disse varmeelskende sommermenneskene kunne få oppleve et par uker med kraftig intoleranse mot sol og varme, godt plassert i den varmeste perioden. Da kunne de fått merke forskjellen - merke hvor jævlig det er mulig å ha det mens de selv koser seg. Da hadde de kanskje kunnet utvise et minimum av respekt for de som tåler varme dårlig og sluttet med det jeg rett og slett til tider vil kalle mobbing. 

Jeg tåler og til og med liker varmen nå, men jeg ønsker likevel en kald og litt regnfull sommer i sympati med dere andre. Jeg klarer meg fint uten varmen for at andre skal få ha et minimum av livskvalitet også i sommermånedene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninden min ble så lei av det «grusomme været» som var i april, at hun bestilte seg en tur til Gran Canaria nu i slutten av mai. I dag var det 8 grader der og 28+ her i Oslo, hvor hun også bor. Hun er pottesur, mens jeg angrer på at jeg ikke sa ja til å bli med. Haha💃🏻

Takk G for den lille viften som jeg kan feste på mobilen. Anbefales på det sterkeste. 

❄️God natt alle sammen❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
29 minutter siden, Fuju skrev:

Venninden min ble så lei av det «grusomme været» som var i april, at hun bestilte seg en tur til Gran Canaria nu i slutten av mai. I dag var det 8 grader der og 28+ her i Oslo, hvor hun også bor. Hun er pottesur, mens jeg angrer på at jeg ikke sa ja til å bli med. Haha💃🏻

Takk G for den lille viften som jeg kan feste på mobilen. Anbefales på det sterkeste. 

❄️God natt alle sammen❄️

Hvilke vifte er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Winza skrev:

Hvilke vifte er det?

Sikkert noe som dette. 

A8AB9EF9-4418-415F-B1FC-C6407FCEF0FF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt deprimert av å lese værmeldingen. Bare sol og varme fremover.  Når tid skal det snu?! Jeg har ikke ferie før i juli og hvis det er like varmt her da, så bestiller jeg tur til Isaland eller noe. Lei av å svette, være dårlig, sliten, irritabel, dårlig matlyst og ikke kunne gjøre en drit ute  😕 "alle" elsker varmen og man blir sett på som rar hvis man ikke elsker sol og varme. Får jo nærmest kjeft hvis man sier noe annet 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mary Boleyn

Det har vært helt grusomt i det siste, over 30+ :svett:

Men i dag regn :yvonne: .Lenge siden jeg har vært så glad for regn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Denne må jeg kjøpe asp 😁

Jeg har eksamenstid og har behov for vifte på datamaskinen også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nematocera

Merker at kombinasjonen av varme og at folk som fungerer i varmen går helt berserk og skal pusse opp, høytrykksspyle, skjære fliser med flisesag, slipe gulv og kjerneborre, helst samtidig og helst fra 0700-23 sharp, er en skikkelig killer. Håpe de faller ned fra en gardintrapp med komplisert beinbrudd som setter dem ut til vinteren.

Hadde gjort hva som helst for genser-vær og stillhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå irriterer det meg mest at jeg ikke får gjort noe husarbeid i denne varmen. Bare det å ta inn og ut av oppvaskmaskinen er nok til at jeg må dusje og hvile etterpå. Støvsuge klarer jeg ikke før etter kl ti på kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...