Gjest Nøtti Skrevet 5. juni 2008 #1 Skrevet 5. juni 2008 Ble så inspirert at tråden om bilder på PC`n at jeg må høre andres mening om noe jeg har opplevd. Jeg kom helt seriøst ved et uhell inn på telefonlista på mobilen til kjæresten (skulle finne spill, og kjente ikke mobilen). Fant en hel rekke med ukjente jentenavn. Vi har vært sammen i flere år, og mobilen kjøpte han flere år etter at vi ble sammen. Spurte han litt spisst om hva disse navnene gjorde der, og han svarte at han bare ikke hadde slettet dem. Jeg vet at han ikke jobber sammen med noen av hunkjønn, og ikke har han kontakt med kvinnelige venner. Han vokter mobilen sin som sitt hjertebarn, og han dro den nesten ut av hånden min da jeg spurte (det er eneste gangen jeg har fått holde i den, he he). Kommer ofte over han når han sitter og ser på chattesiden der vi ble kjent. I begynnelsen sendte han ut sms - kyss og klem- til minst en av mine venninner, og påsto at han gjorde det bare for å "teste meg". Utrolig sårende, og jeg hadde det vanskelig nok denne tiden.... Men tilbake til nåtiden, hadde jeg en god grunn til å bli litt sur, eller var jeg bare sykt sjalu? Hører med til historien at han har løyet om det mest utrolige tidligere.... Missforstå meg rett, han må gjerne finne seg en ny dame i dag, jeg er rimelig ferdig med han likevel.... Må bare høre andres mening om en full telefonliste, og om jeg overreagerte?
flickan Skrevet 5. juni 2008 #2 Skrevet 5. juni 2008 tja, jeg synes du overreagerer.. mannen min har mange jentenr på tlf, de stammer fra forskjellige ting; skole, jobb, venner, venners venner. Kjenner ikke halvparten og bryr meg ikke om det Jeg har også en del gamle nr på tlf, tenker ikke over det.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #3 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har mengder av rare telefonnummer på mobilen, til både kvinner og menn. Men satt i sammenheng med resten av historien er jeg enig i at det er noe som skurrer her.
Gjest Nøtti Skrevet 5. juni 2008 #4 Skrevet 5. juni 2008 Han hadde ikke en eneste mann på lista, bare så det er sagt. Og han har et meget begrenset liv utenom jobben og meg. Det er grunnen til at vi fortsatt er sammen, gruer meg til å gå fra han.... Og, han må gjerne finlese gjennom hele mobilen min, jeg har ingenting å skjule. Derfor er jeg ikke redd for å gå fra telefonen min heller....Lurte litt i ettertid siden han knapt tør å snu ryggen til tlf sin. Har lært å passe meg for hvor jeg går i dette huset, har kommet over mye rare små hemmeligheter ved et uhell. Har jo lært noe da, ikke åpne skuffer som ikke er ryddet til deg....
Freckles Skrevet 5. juni 2008 #5 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har massevis av tlf nr på min tlf som min mann ikke ville ant hvem var. Jeg pleier å lagre tlf nr til fks eiendomsmeglere/snekker/saksbehandlere...osv som jeg må ringe mye til i en periode også glemmer jeg å slette dem etterpå. Fks. Kunne sikkert fjerna 10 mannenavn som ikke behøver å stå på den lista i det hele tatt. Tlf nr fra før vi ble sammen. Tror jeg hadde vrengt piggene ut om han ville at jeg skulle forklare hvem alle var av den grunnen at jeg forventer at han stoler på meg.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Du beskriver moren min, og etter som jeg voks til også meg selv... Det er slitsom i lengden å hele tiden måtte passe på hvor en går, og hva en ser. Kunne ikke innvitere med venner hjem i tilfelle de så noe min far ikke hadde ryddet unna osv. Er han ikke villig til å snakke om dette, prøv å kom deg bort før det setter seg enda mer i deg.
flickan Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Vel, det høres egentlig ut som du har andre ting å bekymre deg for enn ukjente damenr på tlf... Som sagt, jeg reagerer overhodet ikke på damenr, men jeg reagerer på en del andre ting du forteller om...
Freckles Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 Bare jeg som er teit da... Du er ikke teit i det hele tatt. Han har løyet og gjordt deg usikker så forstår jo at du funderer på slike ting. Men de behøver ikke bety noe de telefon nummerene hans
Gjest gjestegjestegjest Skrevet 5. juni 2008 #10 Skrevet 5. juni 2008 Du er ikke teit i det hele tatt. Han har løyet og gjordt deg usikker så forstår jo at du funderer på slike ting. Men de behøver ikke bety noe de telefon nummerene hans Nei du er absolutt ikke teit. Og jeg er enig med mange andre her. Ett eller annet skurrer når du har en type som holder masse hemmeligheter for deg.
Suzy Skrevet 5. juni 2008 #11 Skrevet 5. juni 2008 Ble så inspirert at tråden om bilder på PC`n at jeg må høre andres mening om noe jeg har opplevd. Jeg kom helt seriøst ved et uhell inn på telefonlista på mobilen til kjæresten (skulle finne spill, og kjente ikke mobilen). Fant en hel rekke med ukjente jentenavn. Vi har vært sammen i flere år, og mobilen kjøpte han flere år etter at vi ble sammen. Spurte han litt spisst om hva disse navnene gjorde der, og han svarte at han bare ikke hadde slettet dem. Jeg vet at han ikke jobber sammen med noen av hunkjønn, og ikke har han kontakt med kvinnelige venner. Han vokter mobilen sin som sitt hjertebarn, og han dro den nesten ut av hånden min da jeg spurte (det er eneste gangen jeg har fått holde i den, he he). Kommer ofte over han når han sitter og ser på chattesiden der vi ble kjent. I begynnelsen sendte han ut sms - kyss og klem- til minst en av mine venninner, og påsto at han gjorde det bare for å "teste meg". Utrolig sårende, og jeg hadde det vanskelig nok denne tiden.... Men tilbake til nåtiden, hadde jeg en god grunn til å bli litt sur, eller var jeg bare sykt sjalu? Hører med til historien at han har løyet om det mest utrolige tidligere.... Missforstå meg rett, han må gjerne finne seg en ny dame i dag, jeg er rimelig ferdig med han likevel.... Må bare høre andres mening om en full telefonliste, og om jeg overreagerte? Nok en som er sammen med en kloning av min eks... Jeg syns ikek det er rart at du reagerer og jegh forslår å ta en prat - og få noen skikkelige svar av ham. Dette henger ikke på greip. Hva med å bare gå fra ham om du er ferdig med ham?
Hiddy Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Samboern min så på mange nummer jeg hadde på telefonen min og ble furt, så jeg sa ikke noe på det. Hadde ikke kontakt med de han nevnte alikevel, så jeg sletta dem. Men så trodde han at han skulle slippe unna, så jeg gikk igjennom hans liste også, og det var en del der også. Så jeg tror det er vanlig jeg. Ikke noe rart du reagerer sånn. Men om han vokter mobilen sin så godt som du sier, ville jeg tatt en prat. Henger liksom ikke på greip dette, nei...
Pokahonta Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Høres ut som du trenger å kvitte deg med kjæresten din, uansett telefonnummer. Bruk dette som en ypperlig anledning til å gjøre det slutt, og nyt sommeren som fri og singel... Du trenger ikke være sammen med han av barmhjertighets grunner. Livet er for kort til det! Lykke til!
Gjest Gjest_onlyme_* Skrevet 5. juni 2008 #14 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har massevis av tlf nr på min tlf som min mann ikke ville ant hvem var. Jeg pleier å lagre tlf nr til fks eiendomsmeglere/snekker/saksbehandlere...osv som jeg må ringe mye til i en periode også glemmer jeg å slette dem etterpå. Fks. Kunne sikkert fjerna 10 mannenavn som ikke behøver å stå på den lista i det hele tatt. Tlf nr fra før vi ble sammen. Tror jeg hadde vrengt piggene ut om han ville at jeg skulle forklare hvem alle var av den grunnen at jeg forventer at han stoler på meg. Så klart!. Men her er det jo litt flere holdepunkter som taler for at hennes sjalusi er beretiget.
Gjest Venetia Skrevet 5. juni 2008 #15 Skrevet 5. juni 2008 Jeg synes ikke du overreagerer, og hadde det vært meg hadde jeg ikke holdt ut i et slikt forhold!
Freckles Skrevet 5. juni 2008 #16 Skrevet 5. juni 2008 Så klart!. Men her er det jo litt flere holdepunkter som taler for at hennes sjalusi er beretiget. Skriver litt om det i et innlegg lenger opp
Chimamanda Skrevet 5. juni 2008 #17 Skrevet 5. juni 2008 Ble så inspirert at tråden om bilder på PC`n at jeg må høre andres mening om noe jeg har opplevd. Jeg kom helt seriøst ved et uhell inn på telefonlista på mobilen til kjæresten (skulle finne spill, og kjente ikke mobilen). Fant en hel rekke med ukjente jentenavn. Vi har vært sammen i flere år, og mobilen kjøpte han flere år etter at vi ble sammen. Spurte han litt spisst om hva disse navnene gjorde der, og han svarte at han bare ikke hadde slettet dem. Jeg vet at han ikke jobber sammen med noen av hunkjønn, og ikke har han kontakt med kvinnelige venner. Han vokter mobilen sin som sitt hjertebarn, og han dro den nesten ut av hånden min da jeg spurte (det er eneste gangen jeg har fått holde i den, he he). Kommer ofte over han når han sitter og ser på chattesiden der vi ble kjent. I begynnelsen sendte han ut sms - kyss og klem- til minst en av mine venninner, og påsto at han gjorde det bare for å "teste meg". Utrolig sårende, og jeg hadde det vanskelig nok denne tiden.... Men tilbake til nåtiden, hadde jeg en god grunn til å bli litt sur, eller var jeg bare sykt sjalu? Hører med til historien at han har løyet om det mest utrolige tidligere.... Missforstå meg rett, han må gjerne finne seg en ny dame i dag, jeg er rimelig ferdig med han likevel.... Må bare høre andres mening om en full telefonliste, og om jeg overreagerte? Tja.. paa telefonen jeg hadde foer den jeg har naa saa hadde jeg ogsaa en rekke gamle nr, mange av dem husket jeg ikke hvem var en gang. Saa akkurat det ville jeg ikke reagert saa mye paa. Det jeg reagerer paa er at du sier at du ikke faar lov aa gaa i naerheten av mobilen hans, synes det hoeres veldig ut som han har noe aa skjule. Hvorfor skulle det ellers vaere saa farlig om du saa hva han hadde der? Nei, han hoeres ikke helt ut til aa stole paa ut ifra hva du forteller. Naa kan man jo ikke vaere sikker, jeg kjenner ham engang ikke, men han oppfoerer seg suspekt synes jeg.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 5. juni 2008 #18 Skrevet 5. juni 2008 Jeg jobber i mannsdominert yrke, og har en kollega som har flere damer. Han fortalte i lunsjen en dag om at hun ene dama ble så sjalu og skulle se telefonen hans hele tida. Han endte opp med å ikke lagre damenavnene. Han spurte om jeg var like intens som henne. Jeg svarte at "hun høres jo ganske normal ut, og du har jo tross alt noe å skjule, så jeg skjønner henne godt." Han sitter å forteller om planene sine med at hun ene dama skal være hos ham på fredagen, overnatte til lørdagen, før neste dame kommer på søndagen og skal være utover i uka. Han "skryter" av dette, og det er utrolig hvor kynisk noen menn kan være. Jeg sier ikke at din fyr er slik, men bare for å fortelle hvordan noen menn er. Jeg ble svært overrasket da han begynte her, men er blitt vant til våset hans nå. Jeg håper for din skyld at du finner ut av tingene Lykke til
Gjest Casey Skrevet 5. juni 2008 #19 Skrevet 5. juni 2008 Men tilbake til nåtiden, hadde jeg en god grunn til å bli litt sur, eller var jeg bare sykt sjalu? Hører med til historien at han har løyet om det mest utrolige tidligere.... Missforstå meg rett, han må gjerne finne seg en ny dame i dag, jeg er rimelig ferdig med han likevel.... Må bare høre andres mening om en full telefonliste, og om jeg overreagerte? Jeg synes ikke du overreagerer jeg da...jeg ville ha reagert selv også.
Lille Lea Skrevet 5. juni 2008 #20 Skrevet 5. juni 2008 Jeg syns IKKE du overreagerer. EH, altså, Du får ikke se på noen nr på tlf hans?? Det er jo tydelig at det er noe han vil skjule. Spurte du hvem det var da? Hva fikk du som svar? Jeg hadde ihvrtafll reagert på det... but thats just me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå