Kaffeavtalen Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 For å gjøre en lang historie kort; min svoger har tidligere vært utro minst 2 ganger. Første gang er tilgitt av min svigerinne, men hun vil ikke lenger ha kontakt med sin bror fordi han har fortalt henne sannheten. Nå er det gått en tid, og nok en gang er samme svoger utro, denne gangen observert av flere. Skal jeg si fra og ødelegge "familiefreden" nok en gang eller skal jeg holde kjeft og risikere at familiefreden går til h!##¤#e når hun finner ut om sannheten og ingen har sagt noe... (meget vanskelig dame å gjøre til lags9
Gjest Reka Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Oj.. Dillema.. Men du! Kan du ikke sende ett anonymt brev?
Alice Ayres Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Jeg synes ikke du skal kaste bort mer energi på dette. Svigerinnen din er da et voksent menneske som til syvende og sist har ansvar for sitt eget liv og sin egen lykke. Det virker som om hun har tatt sitt valg - det kan skyldes stolthet, blindhet, ting som du ikke vet noe om i ekteskapet deres - men resultatet er at hun ikke vil bli fortalt om mannens eskapader. La henne få finne det ut på egen hånd eller ved hjelp av egne venner eller mann.
Freckles Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Hvis hun ikke vil vite noe så forteller du selvsagt ingenting! Hvis dette er observert av flere så får hun nok vite det likevel. Det er helt sikkert grunner til at hun ikke vil vite om det. Kanskje de har et fritt forhold. Kanskje de har et dødt forhold men bor sammen av økonomiske årsaker osv... Ikke si noe iallefall.
Pokahonta Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Jeg ville ikke sagt noe nei.. Høres ut som det er en grunn til at din svoger er utro... Du får bare vente til de skiller seg, så er du venn med din svoger igjen.. Og være glad det ikke er ditt liv det handler om..
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Er det bare jeg som ikke forstår slektsforholdet helt? Svoger OG svigerinne? Antar at de har tilknytning til TS gjennom en søsken? Hvem er han utro mot? Du nevner han som hennes bror??? Lettere å svare hvis jeg forstår problemstillingen.... Og det å sende anonyme brev er en ganske sviende måte å gjøre det på. Fikk noen ganske vonde brev om mitt eget forhold, og jeg begynnte å mistenke alle rundt meg for å ha sendt dem. Ikke noen god løsning.
Buster Skrevet 4. juni 2008 #7 Skrevet 4. juni 2008 Nå ser jeg hva alle andre her inne anbefaler og må få si at jeg ikke er enig med dem. For mitt vedkommende ville jeg nok mye heller sagt i fra enn at dette skulle få fortsette så lenge at hun til slutt blir totalt lurt og at det blir en slik situasjon at ALLE vet utenom henne. Hun vil nok på sikt ta mer skade av å ikke vite (det kommer nok frem til slutt) det enne å få vite det med en gang. Gjør som du bør gjøre og informer henne på en ordentlig måte. Flott at du viser ansvar og er interessert i å gjøre dette rette, men sørg for all del at du har rett i dine påstander så du ikke slenger ut en masse RYKTER. Lykke til!
flickan Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Er det bare jeg som ikke forstår slektsforholdet helt? Svoger OG svigerinne? Antar at de har tilknytning til TS gjennom en søsken? Hvem er han utro mot? Du nevner han som hennes bror??? Lettere å svare hvis jeg forstår problemstillingen.... Og det å sende anonyme brev er en ganske sviende måte å gjøre det på. Fikk noen ganske vonde brev om mitt eget forhold, og jeg begynnte å mistenke alle rundt meg for å ha sendt dem. Ikke noen god løsning. Vedkommende kan jo være gift med et søsken av en av disse da
Brunhilde Skrevet 5. juni 2008 #9 Skrevet 5. juni 2008 (endret) Oj.. Dillema.. Men du! Kan du ikke sende ett anonymt brev? Er du den dritten som sendte et slikt anonymt brev til kona til en av vennene mine? Brevet sa at han hadde et forhold bak ryggen hennes, noe som ikke stemte, men som allikevel resulterte i at hans kone forlot ham med de tre små barna deres. Nå har han det ganske så jævlig. Kan man ikke si fra og stå for det, så må man heller holde kjeft! Jeg har forresten aldri forstått sladrebehovet. Om din manns søster (går ut fra at det er slektsforholdet her) ikke vil vite hva mannen gjør så er det hennes valg. Ikke glem det... Endret 5. juni 2008 av Brunhilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå