MarianneE Skrevet 3. juni 2008 #1 Skrevet 3. juni 2008 Min søster og hennes sambo har vært et par i 11 og har nå to barn. I følge henne har de et godt forhold, jeg vet ikke helt. Det er noe ved ham som gir meg a bad feeling. Dette illustrerer godt, synes jeg. Min søster ringte meg en dag og fortalte at hennes sambo Ø hadde vært i butikken med Lillegutt, og ei pen dame hadde stoppet dem og sagt at Lillegutt var sååå søt. Da hadde Ø diktet opp en historie om hvordan han var blitt alenepappa etter at Lillegutts mor vistnok hadde reist fra dem osv.... Denne dama trodde da på historien og gav ø sitt mobilnr slik at de kanskje kunne treffes endag. Hun var vist alenemor. Dette syntes min søster var så morsomt, og lo i tlf. Jeg hadde blitt rasende! Er dette virkelig morsomt, eller jeg gammeldags? Kan legge til at han har vært utro fordi han "følte seg usikker på forholdet", har lagt seg etter to av hennes venninner osv...
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #2 Skrevet 3. juni 2008 Dette hadde ikke godtatt nei, og morsomt er det ihvertfall ikke
Gjest lilledille Skrevet 3. juni 2008 #3 Skrevet 3. juni 2008 Ikke i det hele tatt morsomt i mine øyne. Men det er bra dem trives?
Daria Skrevet 3. juni 2008 #4 Skrevet 3. juni 2008 Hvis de to synes det er festlig, må vel det være deres sak -inern humor kan være så mangt. Jeg reagerer egentlig mest på at han uten å blunke lyver om sånne ting til denne dama han traff på burikken.
Transmogrifier Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 Oi. Lystløgner? Han har så liten samvittighet jeg skulle ønske jeg hadde.
Chimamanda Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Hva slags signal sender man til barna naar pappa lyver uten aa blunke? Nei dette synes jeg ikke var noe saerlig morsomt. Man lyver ikke og lurer ikke andre paa den maaten for aa faa seg en latter, det vil jeg kalle veldig barnslig. Hoeres nesten ut som han var redd barna skulle fortelle det til mamma og saa laget en "morsom" historie ut av det hele.
Gjest Casey Skrevet 3. juni 2008 #7 Skrevet 3. juni 2008 Er dette virkelig morsomt? Ikke i det hele tatt. Han høres teit ut.
FoxyFish Skrevet 3. juni 2008 #8 Skrevet 3. juni 2008 (endret) Absolutt ikke morsomt, men han er jo i allefall sammen med rett dame siden hun også ler av hele greia. Endret 3. juni 2008 av FoxyFish
Arkana Skrevet 3. juni 2008 #9 Skrevet 3. juni 2008 Intern humor er nå en gang intern humor. Så lenge samboeren hans faktisk synes det er morsomt og ikke reagerer negativt så er det i grunnen uvesentlig hva du eller andre måtte synes. Personlig hadde jeg ikke satt pris på det, men så er mannen min heller ikke typen til å si slikt. Som Daria reagerer jeg faktisk mest på at han lyver for en fremmed person på butikken. Jeg ser derimot ingenting galt med at han og samboeren har en annen type humor enn det du har.
MarianneE Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2008 Hva slags humor de har er dems sak, men er slikt OK å gjøre i et forhold? Tenker på hun stakkars dama som fikk den historien servert. Synes det er en merkelig ting å gjøre...
lillesky Skrevet 3. juni 2008 #11 Skrevet 3. juni 2008 Jeg synes ikke det hørtes morsomt ut nei. Og stakkars ungen da, tenker etterhvert som han blir eldre og hører ting.
Gjest Gjestings Skrevet 3. juni 2008 #12 Skrevet 3. juni 2008 Hvorvidt det er OK å gjøre i et forhold kommer jo helt ann på forholdet. Så lenge hun syns det var morsomt, så er det jo OK i forhold til hennes meninger. At det var røta dårlig gjort ovenfor damen i butikken er en helt annen sak. Det går ikke ann å sette generelle retningslinjer for hva som er, og ikke er ok i ett forhold. Men det er jo heller ingenting som stopper deg i å si hva du mener om det til din søster og hennes samboer.
Gjest Lillebøll Skrevet 3. juni 2008 #13 Skrevet 3. juni 2008 Hun velger jo å være sammen med han, jeg synes mer synd på damen som fikk servert historien jeg.
Gjest Catwoman Skrevet 3. juni 2008 #14 Skrevet 3. juni 2008 Synes ikke det er noe spesielt morsomt, dårlig gjort overfor den andre dama. Men ikke noe jeg hadde blitt sint for , hvis det var min sambo som hadde gjort noe sånt - hadde heller bare ristet på hodet og syntes han var litt småtåpelig. Han har ikke gjort noe galt mot henne (din søster) det er jo den andre dama han har gjort noe stygt mot, og hun syntes i tilegg det er morsonmt - så da er det vel ikke noe galt å gjøre det i dems forhold?
Hiddy Skrevet 3. juni 2008 #15 Skrevet 3. juni 2008 Syns det høres litt skummelt ut jeg.. Jeg hadde ikke akseptert det!
Gjest Tigress Skrevet 3. juni 2008 #16 Skrevet 3. juni 2008 Det var eigentleg utruleg artig, men eg lurar litt på kva gutungen tenkjer om slikt? "Kva? Har mamma flytta frå oss?" Ikkje alle ungar skjønar noko slikt, og eg ville vore skeptisk til å dra ein slik fleip med ein unge til stades. Men om Tiger hadde møtt ein fin dame og lurt ho til å tru at han var aleinepappa, så trur eg nok eg hadde fått meg ein god glis, ja. Skjønar at eg har litt rar sans for humor, men det har eg no eigentleg fått bekrefta her før...
Freckles Skrevet 4. juni 2008 #18 Skrevet 4. juni 2008 Jeg ser humoren her jeg! Under forutsetning om at dette var et slags "stunt" for å sjekke om han hadde draget som aleinepappa og aldri kunne tenke seg å ringe denne dama opp igjen. At han forteller om dette til samboeren sin i detalj som synes det er en absurd tanke at guttene hennes er ute på sjekkern og later som om de er aleine her i verden mens hun jobber og sliter. ...eller no.. Jeg regner med at de er veldig trygge på hverandre som kan ha det gøy med noe sånt! Men nå er jeg veldig velvillig. Tror ikke at jeg hadde syntes det var sånn voldsomt gøy selv.
IloveNY Skrevet 4. juni 2008 #20 Skrevet 4. juni 2008 Det var ikke morsomt i min verden hvertfall... Heller uforskammet og respektløst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå