Gå til innhold

Hyggelig avslutning på bryllupsfesten


Imax

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot

Synes disse lysene og rosene høres klisjeaktig ut jeg. Litt sånn bachelor do-you-axept -this -rose -opplegg. SPY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skulle forlate festen i alle stillhet, og vi synes dette var veldig greit. Men da vi hadde satt oss i bilen og skulle til og kjøre hadde alle gjestene våre stilt seg opp langt veien og vinket oss avgårde. Det var kjempehyggelig.

Er ikke noen stor favoritt av dette at brudeparet skal arrangere sin egen "avskjed" fra festen, så dette synes jeg var hyggelig gjort av vennene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felix: Her i huset er det jeg som pakker, så for meg ble det ikke engang et alternativ at min tilkommende skulle pakket for meg.....

Men gøy at det er forskjell på våre forloveder, og på oss også...

Jeg er nødt til å ha FULL kontroll på hva jeg har i kofferten......

Jeg tenker som så at er det noe han har glemt, så har vi jo VISA kortet med.. ;-) Men han pleier ikke å glemme noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag vet inte om man behöver göra någon större grej av att brudparet lämnar festen - det räcker väl med att vinka hej då?

Vi lämnade festen vid 24, blev hämtade i taxi och visste inte vart vi skulle. Sa hej då till gästerna och klev nyfikna in i taxin. Det visade sig att den tog oss in till staden (vi hade festen i sommarhuset 20 min utanför staden) och till hotellet. Vi behövde inte presentera oss när vi kom fram utan fick två nycklar till sviten högst upp med utsikt över hela staden och dess hamn. Det var bröllopspresenten från min farfar.

Gästerna satt kvar in på småtimmarna (ca 3 eller så) och drack whisky, congac och pratade medan vi kunde ägna oss åt varandra och bröllopsnatten...

Dagen efter mötte vi alla gäster igen för middag och mera kake. Hälften hade ju rest långt för att komma fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...