Gå til innhold

Gutter, se hit!

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke innlogget
Skrevet

Hvis det kun er sex med i bildet, ville du da (som gutt) kysset jenta ømt på munnen, kinnet, håret, strøket henne på ryggen, ligget tett inntil og bare holdt rundt henne, lenge?

Eller har han følelser for meg som han holder skjult og delvis fornekter det overfor seg selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke gutt, men jeg kan svare: ja, de kan 'kose' med jenter selv om de ikke oensker noe forpliktende forhold. Antageligvis setter han pris paa deg, og han liker aa kose med deg, men det betyr slettes ikke at han vil forplikte seg til noe forhold. Det kan ofte bety at han vil ha i pose og sekk, altsaa mye av kosen man har i et forhold, men uten at han vil forplikte seg paa noen maate.

Det er en liten mulighet for at han har foelelser, men det boer du slettes ikke gaa ut ifra med mindre han sier noe. Det tryggeste for deg er aa gaa ut ifra at avtalen som ble inngaatt om at dette er kun sex og intet annet er den avtalen som gjelder til man sier noe annet.

Gjest Gjestegutt
Skrevet

Gutter kan fint like kos de også, uten at det behøver å bety noe som helst annet enn "jeg trenger litt kos".

Fyttirakkern det hørtes femi ut... ikke rart damer tror gutter er forelska med en gang det blir kosete av seg. :P

Men, alvorlig, det at han stryker, koser og holder rundt hele natta og litt til behøver ikke bety noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...